۴.۲/۵ - (۴ امتیاز)

انواع گل سبز با توجه به رنگ آن که نشان از اقبال بلند و خوشبختی است یک هدیه بسیار مناسب برای یک دوست یا کسی که او را دوست دارید به شمار می‌آید. این رنگ پر از انرژی باعث برجسته شدن تمام گل‌های کنار خود می‌شود.

گل‌های سبز چه درشت چه ظریف حس شادی را تزریق می‌کنند. در واقع این مساله هیچ ارتباطی به اندازه و شکل آن‌ها ندارد. برای تحت تاثیر قرار دادن بقیه کافی است یک دسته گل از آن‌ها و یا یک جفت از گل‌های سبز را کنار هم بگذارید تا معجزه را با چشمان خود مشاهده کنید.

پاییزی

انواع گل سبز پاییزی

با ترکیبی از گل‌های مختلف سبز در گل‌آرایی بعدی خود حس طبیعت را همراه خود کنید. شما می‌توانید با انتخاب گل‌های کوچک حس منحصربه‌فردی را لمس کنید.

Roses

رز (Roses)

از انواع گل سبز می‌توان به گل رز اشاره کرد. رز نماد ثروت و فروانی هستند. گل‌های رز هدیه‌ای بسیار عالی برای تجلیل کسی است که به تازگی به سن بلوغ رسیده است. شما می‌توانید این گل‌های خیره‌کننده را به دسته‌گل یک دوست خاص اضافه کنید.

Chrysanthemum

گل داوودی (Chrysanthemum)

گل‌های داوودی در بیش از ۴۰ شکل و اندازه متنوع یافت می‌شوند. شما می‌توانید این گل‌های باطراوت را به دوستی هدیه بدهید که به انرژی نیاز دارد.

Zinnia

گل آهار (Zinnia)

زیبایی دسته‌گل خود را با این شکوفه‌های بی‌نظیر تقویت کنید. از این گل‌های سبز زیبا می‌توانید در جشن‌هایی مانند فارغ‌التحصیلی استفاده کنید و یک صحنه چشم‌نواز را خلق کنید.

Hypericum berries

Hypericum berries

این گل می‌تواند بین سی سانتی‌متر تا یک متر به صورت خوشه‌ای رشد کند. از آن‌ها معمولا قبل از اینکه کاملا رشد کنند کنار سایر گل‌ها استفاده می‌کنند.

انواع گل سبز زمستانی

انواع گل سبز زمستانی

خانه خود را در روزهای سرد زمستان با یک گل‌آرایی رنگارنگ و غیرمتعارف گرم کنید. از گل‌های تیره‌تر در بخشی از خانه استفاده کنید که بیشتر دیده می‌شود. با این کار به راحتی می‌توانید شادی را به مهمانان خود انتقال بدهید.

گل‌‌های سبز

گل ارکیده سیمبیدیوم (Cymbidium Orchid)

از انواع گل سبز می‌توان به گل ارکیده سیمبیدیوم اشاره کرد که شما به دلیل طیف وسیع و ماندگاری طولانی این گل‌های سبز جذاب عاشق آن‌ها خواهید شد.

انواع گل سبز

گل خربق (Hellebores)

در مراسم‌هایی که در فضای باز برگزار می‌شوند از خربق استفاده کنید زیرا آن‌ها بهترین عملکرد را در نور طبیعی از خود نشان می‌دهند. این گل سبز پررنگ همراه با دیگر رنگ‌ها به معنای حقیقی زمستان را ارزشمند می‌کند.

انواع گل سبز بهاری

انواع گل سبز بهاری

از تصویر لحظه‌های زیبای بهار الهام بگیرید تا گل‌آرایی بعدی خود را پر از رنگ‌های روشن کنید. شما می‌توانید از یک گل سبز بافتی در مراسم‌های این فصل استفاده کنید.

Carnations

گل میخک (Carnations)

از انواع گل سبز می‌توان از گل میخک نام برد که گلی مناسب برای نشان دادن احترام و تحسین است.

انواع گل سبز

گل ادریسی (Hydrangea)

روز خود با این شکوفه‌های سرزنده روشن کنید! استفاده از ادریسی در گل‌آرایی قدردانی و سپاس‌گذاری را به نمایش می‌گذارد.

Spider Mum

Spider Mum

این گل‌های سبز به روشنایی خیره‌کننده و بافت زیبا شناخته شده‌اند. این گل سبز زیبا را می‌توانید به دسته‌گل یا جیب کت خود اضافه کنید تا در یک جشن محلی و سنتی تمام توجه‌ها را به خود جلب کنید.

انواع گل سبز

گل کوکب (Dahlia)

گل کوکب یکی از زیباترین گل‌های سبز طبیعت است. این گل یکی به دلیل گلبرگ‌های سرزنده و شاداب خود گزینه بسیار عالی برای دسته‌گل و تاج گل است. شما می‌توانید این گل سبز را با ظرافت به کسی که برای شما عزیز است و به تازگی مشکل بزرگی را پشت سر گذاشته هدیه بدهید.

گلبرگ توتون

گلبرگ توتون (Flowering Tobacco)

از انواع گل سبز می‌توان به گلبرگ توتون اشاره کرد که در رنگ‌های متنوع از صورتی یا سبز کم‌رنگ یافت می‌شود و کنار یکدیگر یک زیبایی خارق‌العاده را خلق می‌کنند. انواع مختلف این گل به خصوص نوع معطر آن یک رایحه شبیه گل یاس از خود منتشر می‌کنند.

گل پای شیر

گل پای شیر (Lady’s Mantle)

گل پای شیر یکی از گل‌های سبز با رشد بسیار کم است. این گل سبز دارای گل‌های زرد مایل به سبز است. به نظر می‌رسد وقتی چندین گیاه کنار هم به عنوان یک توده رشد می‌کنند زیبایی بیشتری را خلق می‌کنند. عملکرد بسیار خوبی هم در باغ‌ها در کنار دیگر گیاهان از خود نشان می‌دهند.

گل لاله

گل لاله (Tulip)

شعله‌هایی به رنگ سبز تیره گلبرگ‌های زرد گل لاله را برای محافظت از یک شکوفه بسیار روشن احاطه کرده‌اند. زیبا و مناسب برای گل‌آرایی. این گل سبز متنوع همچنین به طولانی بودن زمان شکوفه معروف است.

گل‌‌های سبز

انواع گل سبز تابستانی

گل سبز نماد انرژی و رشد است. بنابراین برای ایجاد یک فضای شاداب عالی هستند. از گل‌های سبز و زرد برای بالا بردن انرژی در هر جشنی می‌توانید استفاده کنید.

گل شیپوری

گل شیپوری (Calla Lily)

این گل‌های سبز به دلیل شکل زنگوله‌ای خود معروف هستند. گل شیپوری برای هر مناسبتی مناسب است. از آن‌ها در جشن عروسی و تولد استفاده کنید زیرا این گل سبز نماد قدردانی، سپاس و تحسین است.

گل آرایی عروسی با ۱۶ ایده خارق العاده برای مراسم شما

Daylily

همروکالیس (سوسن یک‌روزه) (Daylily)

رنگ سبز خنک سوسن یک‌روزه کنار دیگر گل‌های روشن یک صحنه جذاب را ایجاد می‌کند. این گل‌های سبز جذاب برای جشن‌های دوران بارداری بسیار مناسب است.

Gladiolus

گل گلایول (Gladiolus)

گلایل گل سبز مرداد ماهی‌هاست که تا ۲ متر می‌تواند رشد کند. بنابراین بدون شک در هر اتاقی می‌تواند به راحتی خودنمایی کند. برای تجلیل از توانایی یک عزیز می‌توانید از این گل‌های سبز دل‌نواز استفاده کنید.

گل میخک

گل میخک (Dianthus)

این گل‌های سبز رنگارنگ را می‌توانید در طیف وسیعی از بهترین رنگ‌های لطیف برای جفت کردن با گل‌های بزرگ پیدا کنید. این گل سبز را کنار پنجره‌ها یا درها قرار دهید تا با رایحه‌ای دلپذیری که منتشر می‌کنند مهمانان شما را غافلگیر کنند.

گل طوسک

گل طوسک (Scabiosa)

این گل به عنوان گل کبوتر یا اسکابیوزا هم شناخته می‌شود. این گل سبز در رنگ‌های مختلف از بنفش تا سبز وجود دارند. اگر تم خانه شما سنتی است پیشنهاد می‌کنیم که شکوفه تابستانی این گل را به آن اضافه کنید.

گل ناقوس ایرلندی

گل ناقوس ایرلندی (Bells of Ireland)

به راحتی توسط ساقه‌های بلند و سبز تیره که به سختی توسط برگ‌های زنگوله شکل خود پوشیده شده است تشخیص داده می‌شود. گل ناقوس ایرلندی به تنهایی زیبا هستند و حتی می‌توان آن‌ها را کنار سایر گل‌ها استفاده کرد. این گل همه کاره مناسب یک گلدان برای میزهای کوچک است.

گل‌‌های سبز

گل تاج خروس رشته‌ای (Cockscomb)

از انواع گل سبز می‌توان به گل تاج خروس رشته‌ای اشاره کرد که در رنگ‌های مختلفی از قرمز تا سبز یافت می‌شود. گل‌های سبزی که نماد محبت و صداقت هستند. این گل را در یک دسته‌گل کامل قرار دهید و به کسی که بسیاری از خنده‌های دلپذیر را با او به اشتراک می‌گذارید هدیه دهید.

گل تاج خروس رشته‌ ای

ارکیده کفش بانو (Lady’s Slipper)

گل‌های سبز خاص و منحصر به فردی که شبیه کفش یک خانم هستند. این شکوفه‌های غیرمعمول نماینگر زیبایی‌هایی خاص و نادر هستند.

گل ژربرا

گل ژربرا (Gerbera Daisy)

این گل سبز را باید یکی از محبوب‌ترین گل‌های جهان دانست. گل‌هایی سرزنده و بزرگ که نمادی از نشاط و پاکی هستند. برای درخشان کردن روز خود می‌توانید یک دسته‌گل را با ترکیبی از این گل‌های شاد تهیه کنید.

افوربیا

افوربیا (Mediterranean Spurge)

این درختچه همیشه سبز جمع و جور به لطف تحمل بی‌آبی بالا خود نیاز به نگهداری و مراقبت فراوان ندارد. برگ‌های زیرین آن سبز تیره است در حالی‌که خوشه‌های بالای آن رنگ نئونی روشن زیبایی دارند.

انواع گل سبز

گل آلاله (Ranunculus)

گل‌های آلاله ساختمانی شباهت به گل رز دارند. مدل سبز این گل دارای ظاهری شبیه کرفس است.

گل‌های سبز علی‌رغم طیف وسیعی از رنگ سبز در طبیعت بیشتر علاقه دارند که در بخش روشن و درخشنده قرار بگیرند. هر چه سبز گل‌های سبز تیره‌تر باشد معنای خاص‌تری از جمله خوشبختی، جوانی، شادابی و نشاط پیدا می‌کند. گل‌های سبز چه تیره چه روشن برای جشن‌های شما مناسب هستند. علاوه براین از یک دسته‌گل از گل‌های سبز تنها می‌توان انتظار تازگی خارق‌العاده و توانایی غافلگیری داشت. به غیر از سرزندگی، گل‌ سبز را باید گلی مناسب برای ایجاد جوی شاد و پر از انرژی دانست. گل‌های سبز را می‌توانید در رنگ‌های روشن و پررنگ پیدا کنید و نشاط را در هر اتاقی تزریق کنید.

 

در صورتی که علاقه مندید انواع گل ها را بشناسید حتما از مقالات زیر دیدن نمایید .

۴۸ نوع از انواع گل های سفید

معرفی ۱۱ نوع از انواع گل های مشکی

۲۶ نوع از انواع گل صورتی + نکات + آشنایی +تصاویر

۴۱ نوع از انواع گل های آبی

۳۳ نوع از انواع گل زرد

انواع گل‌ سبز ؛ ۲۴ گل سبز خارق‌العاده


 

در نهایت در صورتی که به گل ها و زیبایی های آن علاقه مندید به شما یادگیری هنر گل آرایی را توصیه می کنیم . در این هنر زیبا شما فرا خواهید گرفت چطور با ترتیب و نظم دادن به گل ها ، به هر چه زیبا تر شدن این مخلوق الهی کمک کنید .

در آموزشگاه گل آرایی بوی گل تجربه آموزش گل آرایی و حس خوب آن را تجربه کنید .