حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

گل آرایی عروسی با ۱۶ ایده خارق العاده برای مراسم خاص شما

گل ها در مراسم عروسی می توانند تفاوتی بزرگ را ایجاد کنند پس چرا دنبال گل آرایی خاص نمی روید ؟ اگر از گل آرایی های استاندارد خسته شده اید که میلیون ها بار ، انها را قبلا دیده اید پس این مطلب را بخوانید . ما مطالب ارزشمندی را در اینجا برای شما گرداورده ایم که می تواند بسیار برای شما مفید باشد .

گل آرایی عروسی با گل های آویزی

گل آرایی عروسی

زمانی که پای گل های اویزان به میان می اید ، انتخابات زیادی وجود دارد . شما می توانید گل های رشته ای با هم برای دیوارهای گل ، گل های اویزان به صورت برعکس از دیوار و حتی سبدهای اویزان گل ها می تواند انتخاباتی باشند که چشم هر بیننده ای را به سوی خود جذب کند . گل های پوماندر اویزان می تواند گزینه ای عالی باشد که می تواند توپی رنگارنگ از گل ها و شکوفه ها را تشکیل دهد که شیک و جذاب باشد . هم چنین می توان از ظرف های شیشه ای اویزان استفاده کرد که گل ها از درون ان قابل مشاهده باشند . اثر این کار می تواند بسیار جالب باشد.

گل آرایی عروسی با گل های معلق در آب

گل آرایی عروسی

برای اضافه کردن حالت سنتی می توانید به وسایل ارایشی وسط میز ،اب اضافه کنید . سوسن callaو رزها می توانند در ظرف های استوانه ای و غرق در اب به طور استثنایی ، زیبا دیده شوند .

گل آرایی عروسی با دیوار های گل و رشته های گل

گل آرایی عروسی

دیوارهای گل می توانند کمی گران باشند اما این برای این است که انها استثنایی و نادر هستند . چه رشته ای از گل ها باشد که غشایی از گل ها ایجاد کند یا پرده ای نقش دار از گل ها ایجاد شود ، یک دیوار گلی می تواند بسیار جذاب و شگفت انگیز باشد . چه چیزی می تواند از ان زیباتر و دلپذیرتر باشد ؟

گل آرایی شناور عروسی شما

گل آرایی عروسی

زمانی که ازوداج می کنید احساس شناور بودن در هوا می کنید ؟ پس چرا این مفهوم را با شناور کردن گل ها به مراسم عروسی منتقل نمی کنید؟ ما عاشق ایده سایبان معلق گل ها و یا قوس معلق گل ها هستیم که می تواند حالتی رمانتیک را به مراسم عروسی بدهد .

گل آرایی عروسی با آینه های شفاف

گل آرایی عروسی

استفاده هوشمندانه از اینه ها می تواند هزینه شما را به حداکثر برساند و جذابیت بسیار زیادی را به مراسم بیفزاید . چرا گلدان های خود را روی اینه ها نمی گذارید یا از گلدان های ایینه ای استفاده نمی کنید تا اثری ظریف و جالب را ایجاد کنید . ترکیب گل ها با شمع و وسایل ایینه ای می تواند یک نتیجه جالب لطیف را خلق کند .

گل آرایی شلوغ و رنگارنگ

گل آرایی عروسی

می توانید با استفاده از گل ارایی خارج از میز و محدوده ، انواع گل های رنگارنگ را به میز خود اضافه کنید . سعی کنید از ظرافت هر چه بیشتر استفاده کنید تا جذابیت حداکثری را ایجاد کنید . تزیین به گونه ای باشد که دنباله ان در پایانه های میز و کمی انسوتر به پایان رسد . این تزیین زیبایی بی نظیری به مراسم خواهد بخشید .

گل آرایی عروسی با میوه و گیاهان زینتی

گل آرایی عروسی

ظاهرهای خاص گل ارایی عروسی لازم نیست فقط از گل تشکیل یافته باشد . جایگزین های تزیین های گل می توانند شامل ساکولنت ها ، کاکتوس ها و حتی میوه هایی مانند انانس ، انار ، کوم کوات و انجیرها باشد تا حالتی تاثیرگذار ایجاد شود .

ایده استفاده از سبزی و برگ بدون گل یا اکالیپتوس نیز عالی می باشد و می تواند میز شما را بسیار جذاب و زیبا کنند .

گیاهان اشفته و انبوه نیز می توانند حالتی متنوع را به میز شما بیاورد و حالتی قدیمی و اصیل را به مراسم عروس ببخشد . حتی علف ها زمانی که در بالای میز اویزان شوند می تواند زیبا به نظر اید .

حلقه ها و رشته های زیبا برای گل آرایی عروسی شما

گل آرایی عروسی

رشته ها و حلقه های زیبای گل ارایی در هر مراسم عروسی دیده نمی شود اما ما بر ان اصرار داریم. انها چه در پشت صندلی ها قرار بگیرند یا در انتهای پله ها قرار داشته یاشند یا حتی در اطراف مرکز عروسی چیده شده باشند می توانند جایگزینی عالی برای تزیینات معمولی عروسی باشد و شما می توانید از گیاهان سبز زیادی برای نتایج عالی بهره ببرید.

نقش شگفت انگیز تاج گل در گل آرایی عروسی شما

گل آرایی عروسی

چه کسی می تواند در مقابل جذابیت یک تاج گل مقاومت کند ؟ یک تاج گل رو ی سر عروس می تواند حسی بسیار زیبا را بیافریند و حتی می تواند روی سر دختربچه ها و ساقدوش عروس نیز قرار بگیرد . برای کاری جدید می توانید تاجی معکوس را امتحان کنید که گل ها در پشت گردن شما قرار بگیرند .

 

مرکز توجه در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

همه وسایل تزیینی وسط میز می تواند موجب نگرانی زیادی شود . انها باید طبیعی ، قابل خرید و غیر قابل پیش بینی باشند . خاص و طبیعی باشد اما نباید غیر مانوس و عجیب باشد . شما می توانید با انتخاب وسایل درست برای قرار دادن گل ها در ان جذابیت را به میز خود اضافه کنید. شما می توانید گل ها را در اندازه های مختلف به نمایش بگذارید و گل ها را در جعبه ها ، قوری چای و گلدان های مجسمه ای قرار دهید یا می توانید گل ها را در وسایل تزیینی برعکس در وسط میز قرار دهید .

جادوی آمبره در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

اگر می خواهید از یک رنگ خاص استفاده کنید ، چرا از اثر آمبره استفاده نمی کنید؟ با استفاده از گل ها از رنگ های تیره به سمت رنگ ها روشن تر می توانید اثری بسیار جذاب را به میز طویل خود بدهید . ساده است اما بسیار جذاب و زیبا است .

برای گل آرایی عروسی یک مجموعه درست کنید

گل آرایی عروسی

مهمان ها ، دامادها و همه مردان نیاز دارند تا گل های دکمه ای یا گل های سینه داشته باشند تا تیپشان را کامل کند. چرا به جای استفاده از دکمه های گل معمولی ، به سراغ بار(Bar) گل سینه نمی روید که از یک گل سینه ای جدید لذت ببرید .

 

نامه های عشق در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

چه چیزی می تواند رمانتیک تر از این باشد که اسم های شما و معشوقتان در قالب گل نوشته شود؟ افراد ماهر می توانند برای شما تزیینات زیبای این چنینی ایجاد کنند که می تواند در جاهای مختلف مانند دیوار اویزان تا دکوراسیون های روی میز استفاده شود .

 زیبایی پخش شده در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

ریختن گلبرگ ها به صورت پخش ان در اطراف محل مراسم شما می تواند در عین سادگی اثری جذاب و رمانتیک به عروسی بدهد . گلبرگ ها را روی پله ها یا در عرض میز پخش کنید تا حالتی رویایی پدید اورید.

قوس زیبا در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

قوس ها و کمان های گل راهی عالی است تا ساختاری بصری را به مراسم عروسی خود بیفزایید و اهداف گوناگونی را هم تامین کند . شما می توانید انواع کارها در مراسم عروسی مانند بریدن کیک و گفتن جملات را در زیر قوس گل انجام دهید .

لهجه های گل در گل آرایی عروسی

گل آرایی عروسی

اضافه کردن گل ها به دکوراسیون های میزها می تواند ان را دگرگون کند. زمانی که گل را به دستمال سفره یا اسامی ها اضافه کنید حالتی بسیار رمانتیک و جذاب ایجاد خواهد کرد بدون ان که هزینه زیادی داشته باشد . این جزییات کوچک می تواند تفاوتی بزرگ را به احساس نهایی مراسم شما بیاورد.

 

خب این ایده های هیجان انگیز می تواند گل آرایی عروسی شما را منحصربفرد کند اما شاید نگران تیم گل آرایی عروسی و تشریفاتتان هستید ! آیا واقعا انتخاب درستی داشتید ؟ آیا هزینه ای که پرداخت کردید برای گل آرایی رویایی مد نظرتان کفایت می کند ؟؟؟

تیم خدمات گل آرایی بوی گل با دیدن دوره های گل آرایی تخصصی زیر نظر اساتید اروپایی ، آماده گل آرایی هر مراسمی است . در صورتی که علاقه مندید گل آرایی مراسم خود را به کادر مجموعه بوی گل بسپارید کافیست با موسسه گل آرایی بوی گل تماس گرفته و  سفارش خود را ثبت کنید .

در صورتی که به گل آرایی علاقه مندید توصیه می کنیم حتما مطالب زیر را نیز مطالعه بفرمایید .

ایده های ساخت طاق گل عروسی ۲۰۱۸