اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

یادداشت

در مسیر نو شدن

آرمان سفیدی

سال 1403 برای بوی گل سالی پر از امید و اتفاقات جدید است . سالی که هنرجویانش باید اتفاقات جدید رقم بزنند . اتفاقاتی از جنس نو شدن ،  پی بوی گل سرچشمه اش از دستان توانمند و هنرمند هنرجویانش می گذرد . سال جدید در کنار هنرجویان کهنه و پخته ، سالی بهتر برای آینده گل آرایی ایران خواهد بود . آرزو می کنم در سال 1403 …

  • با تیزهوشی از فرصت های موجود بهره داری کنید و به جای تاسف خوردن از شرایط موجود کشور با دلی پر از انگیزه و امید پا به عرصه گل آرایی بگذارید و با ریسک های منطقی ، آینده ای خوب برای خودتان رقم بزنید .
  • که بوی گل نسل جدیدی را پرورش بدهد که به زیرکی به مولفه های هنر گل آرایی ایرانی بیشتر توجه کنند .
  • بیشتر به قسمت کسب و کار توجه کنید و صرفا به مهارت گل آرایی اتکا نکنید . شما باید به مهارت های بازاریابی ، فروش ، دیجیتال مارکتینگ نیز توجه کنید تا سال جدید براتون پربرکت و پرسود باشد .
  • با تدبیر بیشتر و استفاده از خلاقیت به دنبال محصولاتی نو باشید . به دنبال ارایه محصولی متفاوت و برتر نسبت به رقبا باشید تا با مزیت های رقابتی ایجاد شده به سرعت سبقت بگیرید و رشد کنید .
  • خدماتی نو را ایجاد کنید که تا الان در سبد محصول هایتان نبوده است . سعی کنید نقاط ضعف را پیدا کنید و برای آن نقاط ، بهترین تدبیر را اخد کنید . با نو شدن سال باید خدمات شما نیز بهتر شود .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا