اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار صنعت گیاهاخبار گل آراییاخبار مهمصنعت گلصنعت گیاه

حمایت از تولیدکنندگان گل و گیاه

بوی گل : معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی: با همه قدرت از تولیدکنندگان بخش گل و گیاه حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات گل و گیاهان زینتی استان مازندران که با حضور تولیدکنندگان این بخش برگزار شد با بیان اینکه کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم، گفت: باید مساله زمین را برای تعاونی گل و گیاه رفع کنیم و در قبال آن تعاونی گل و گیاه هم باید طرح و برنامه‌ای ارایه کنند.

محمدمهدی برومندی با بیان اینکه مازندران تنها استانی است که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است افزود: مازندران سرزمین ارزشمندی است و با توجه به قطب کشاورزی بودن آن رسالت ما را برای انجام کار‌ها سنگین‌تر می‌کند و باید برای تولیدکنندگان تسهیل کار داشته باشیم.

وی ادامه داد: کشاورزی با ریسک همراه است چرا که با موجود زنده سر و کار دارد و به همین دلیل است همه دولت‌ها به بخش کشاورزی نگاه حمایتی دارند.

نوشته های مشابه

معاون وزیر در امور باغبانی با بیان اینکه کنار اتحادیه گل و گیاه هستیم و با همه قدرت از این بخش حمایت می‌کنیم، گفت: باید مساله زمین را برای تعاونی گل و گیاه رفع کنیم و در قبال آن تعاونی گل و گیاه هم باید طرح و برنامه‌ای ارایه کنند.

گفتنی است مازندران رتبه نخست تولید درخت و درختچه زینتی و آپارتمانی را در کشور داراست.

همچنین برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی به همراه رئیس سازمان، سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیر باغبانی از شرکت سهامی زراعی دشت ناز ساری بازدید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا