۵/۵ - (۱ امتیاز)

 آموزش آنلاین گل آرایی  ؛ گلترنت به عنوان اولین پتلفرم توانسته است جایگاه خاصی در بین علاقه مندان به هنر گل آرایی بدست آورد . این پتلفرم محبوب آموزش از راه دور علاوه بر اینکه کلاس های آنلاین گل آرایی برگزار می کند ، بستری را فراهم کرده است تا همه علاقه مندان به هنر گل آرایی با دیدن ویدیو های ضبط شده به سادگی هنر گل آرایی فرا گیرند . علاوه بر آن با تامین تمامی ابزار های گل آرایی مورد نیاز و خرید گل شاخه بریده برای شما عزیزان ، تمامی دغدغه های ناشی از یادگیری این هنر زیبا را برطرف کرده است .

دغدغه های شما قبل از تاسیس گلترنت

لوگو گلترنت

آیا علاقه مند بودید که بدون رفتن به بازار گل و سپری کردن زمان و مشکلات جای پارک با خیال راحت گل شاخه بریده خریداری کرده و خانه خود را گل آرایی کنید ؟

آیا مایل بودید بدون مهارت گل آرایی از پس گل آرایی های ساده در منزل از جمله گل آرایی میز گل سربلند خارج شوید ؟

گلترنت ، غیر ممکن را ممکن کرد !

شاید باورنکردنی باشد اما حالا تمامی دغدغه های شما برطرف شده است .

گلترنت زیر مجموعه بوی گل است که در جهت توسعه فرهنگ گل آرایی و آشنا کردن بیش از پیش مردم هنر دوست ایران با گل آرایی شکل گرفته است . گلترنت در سدد تبدیل شدن به بزرگ ترین مرجع یادگیری گل آرایی ایران است تا با خیال آسوده در منزل بدون رفتن به بازار گل ، گل شاخه بریده و ابزار مورد نیاز خود را تحویل بگیرید و با دیدن کلیپ های آموزش گل آرایی در گلترنت به سادگی آنچه می خواهید را با سلیقه خودتان خلق کنید .

 

نیاز را شناسایی و ارزش را خلق کن !

ایده

بوی گل و گلترنت توسط مهندس آرمان سفیدی یکی از کارآفرینان موفق در ایران خلق شده است که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مشاوران کسب و کار در ایران است . او در سن ۱۸ سالگی اولین آموزشگاه گل آرایی در تهران را تاسیس کرد . او با مطالعه مدارس گل آرایی در اروپا و الهام گیری از فرهنگ گل آرایی ایرانی و جمع آوری تیمی از بهترین مدرسین گل آرایی در ایران این آموزشگاه را بنیان گذاری کرد . با وجود مسیر سختی که داشت تنها با سرمایه ۲ میلیون تومانی اما با کسب مهارت در بازاریابی دیجیتال و سرمایه گذاری قبلی روی خودش این آموزشگاه را برپا کرد . حال نیز با تاسیس گلترنت در تلاش است تا با هزینه بسیار کمتر و تنها با تهیه ویدیو های آموزش گل آرایی بسیاری از علاقه مندان به گل آرایی بتوانند این مهارت را یاد بگیرند و گل آرا هایی که گل فروشی های بزرگی دارند به توانند مهارت های خود را توسعه دهند .

گلترنت چطور کار می کند ؟

گلترنت

گلترنت با همکاری با گل فروشی های بسیار با سابقه و اساتیدی که گل آرایی را در اروپا فرا گرفته اند و دوبله فیلم های آموزش گل آرایی شما را هر روز توانمند تر می کند . این در کنار این هست که هر شخصی می تواند خود نیز مهارتش را در گلترنت به اشتراک بگذارد و با پشتیبانی دادن به هنرجو هایش کسب درآمد کند . این فقط اول کار هست ! بزودی قابلیت های بسیار زیادی در گلترنت خواهید دید که شما را از هر نوع کلاس های حضوری ، بی نیاز خواهد کرد .

چرا گلترنت ؟

گلترنت

گلترنت با ایجاد فضایی بسیار ارزان ، شما را در یادگیری گل آرایی در هر جایی که هستید ، یاری می کند . گلترنت ارتباط شما را با اساتید تسهیل می کند و بدون واسطه ، لذت گل آرایی را برای شما دوچندان می کند . کما اینکه کارشناسان گل آرایی گلترنت تمامی ویدیو های گل آرایی را رصد کرده و از لحاظ اثربخشی تحلیل می کنند تا بهترین ویدیو های آموزشی در گلترنت قرار گیرد . بدیهی است موفقیت در این راه بدون کمک حمایت علاقه مندان به هنر گل آرایی ممکن نیست لذا امید داریم با حمایت شما عزیزان قله های موفقیت را فتح کنیم .

پکیج های تمرین که یادگیری گل آرایی را تهسیل می کند !

پکیج تکرار و تمرین

پکیج های گل های شاخه بریده که به گل های A B C تقسیم شده است شما را در یادگیری گل آرایی همراهی خواهد کرد . این در کنار تامین تمامی ابزار های گل آرایی مصرفی و غیر مصرفی است که از طریق فروشگاه اینترنتی گل ابزار و گلترنت انجام خواهد گرفت .

برنامه ریزی دقیق برای آموزش آنلاین گل آرایی و حتی بیشتر !

آموزش آنلاین گل آرایی

گلترنت این مسیر پیچیده را تا سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داد و شما با همراهی این پلتفرم خواهید توانست گل ارایی یاد بگیرید ولی این تنها برنامه ما نیست . بزودی گلترنت را سوار بر موج های توسعه فرهنگ گل آرایی خواهید دید که با گرفتن دستان تمامی هنرمندان کشورمان ، نتایج خارق العاده ای خلق خواهد کرد . این آرزویی است که در سر پروراندیم که بزودی محقق می کنیم . ایران با داشن یک فرهنگ غنی گل آرایی حق دارد که به عنوان یک کشور مطرح در هنر گل آرایی حضور داشته باشد و مرکز ارز آوری از این صنعت بزرگ باشد . کشور هایی به مانند آمریکا ، هند ، روسیه و … خیلی وقت است که گوی سبقت را ربوده اند لیکن اینجا هستیم تا پرچم کشورمان را سرافراز کنیم .

از آموزش آنلاین گل آرایی حمایت کنید !

حمایت شما بزرگترین دلگرمی ما است . دلگرمی که می تواند انرژی ما را در لحظاتی که روز تعطیل نیز نمی شناسیم ، دوچندان کند . حمایتی معنوی که کمک می کند تا گل های غنچه سرزمینمان شکوفا کنند . شکوفایی آن ها قطعا در شکوفایی اقتصاد ما نیز منجر خواهد شد . امیدواریم این استارت آپ مانند استارت آپ های دیگر کشورمان رها نشود با حمایت بزرگان به هدف خود برسد . دیگر حرف زدن بس است ! وقت عمل است …

 

همین حالا وارد گلترنت شوید کلیک کنید

برای تدریس گل آرایی در گلترنت اینجا کلیک کنید