اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار صنعت گیاهاخبار گل آراییصنعت گلصنعت گیاهماشین آلات و ادواتنمایشگاه

معرفی ظرفیت‌های صادراتی استان مرکزی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

اراک – ایرنا – مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مرکزی گفت: این استان با ۲ زنجیره تولیدی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران شرکت کرده و در غرفه این استان علاوه بر معرفی ظرفیت‌های صادراتی، ۲۰ فرصت سرمایه‌گذاری نیز ارائه شده است.

«مجید نیکی‌ملکی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) با هدف معرفی توانمندی‌های کشورمان در بخش‌ صنایع کوچک و متوسط در عرصه صادرات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده است.

وی ادامه داد: استان مرکزی ۱۱ رسته فعالیت با قابلیت توسعه صادرات را برای این نمایشگاه آماده کرده بود که باتوجه به لزوم مشخص شدن ۲ زنجیره از هر استان، زنجیره تولید گل و گیاه زینتی و زنجیره فرآوری سنگ‌های تزیینی برای استان مرکزی انتخاب و در نمایشگاه عرضه شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مرکزی افزود: همزمان با عرضه زنجیره‌های مذکور ۲۰ فرصت سرمایه‌گذاری استان مرکزی در بخش‌های مختلف صنعتی، گردشگری، کشاورزی و سایر موارد نیز در این نمایشگاه به سرمایه‌گذارانه داخلی و خارجی معرفی می‌شود.

نوشته های مشابه

نیکی‌ملکی عنوان کرد: برخی از تجار کشورهای مختلف خریدار محصولات خاص هستند که عمده نیاز این تجار مربوط به غرفه استان مرکزی است.

وی اظهار کرد: شوینده‌ها از جمله موارد مورد تقاضای تجار خارجی است که در این خصوص با تجاری از ازبکستان مذاکراتی انجام و روند مبادله در حال پیگیری است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مرکزی بیان کرد: هیات تجاری از کشور عراق نیز خریدار سازه‌های فلزی است که توافقاتی انجام و در روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با پیش‌بینی بازدید بیش از ۲ هزار تاجر و بازرگان خارجی از ۱۱۹ کشور جهان، از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شده است.

در این نمایشگاه ۲ هزار غرفه برای عرضه و معرفی فرصت‌های صادراتی و سرمایه‌گذاری کشور در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا