اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار صنعت گیاهصنعت گلصنعت گیاه

معرفی مجلات برتر گل و گیاه در جهان

Flower Magazine

این مجله که در بیرمنگام انگلستان منتشر می شود نشریه ای با موضوع سبک زندگی مجلل است که برای افراد علاقه مند به گل، باغبانی و طراحی و هنر منتشر می شود.

Florists Review

این مجله که در سال ۱۸۹۷ تأسیس شده است، در فلوریدا، ایالات متحده منتشر می گردد و با بیش از ۱۲۰ سال سابقه انتشار، یکی از منابع مشهور صنعت جهانی گل به شمار می رود. مخاطب هدف این مجله گلفروشان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان گل هستند.

نوشته های مشابه

Flower Power Daily

یک مجله اینترنتی که اخبار، مطالب، فیلمهای آموزشی و رمز و رازهای باغبانی را دربرمی گیرد.

Union Fleurs

این مجله در سال ۱۹۵۹در بروکسل به عنوان یک چتر حمایت بین المللی انجمن ها و شرکتهای ملی فعال در تجارت گل و گیاه تاسیس شد و هدف آن نمایندگی و ترویج منافع تاجران گل شاخه بریده و گیاهان گلدانی است.

Garden Gate

این مجله نیز در ایالات متحده و البته در ایالت آیووا منتشر می شود و برای افرادی که نیازمند آموختن نکاتی برای رشد بهتر گیاهان خود هستند مفید است. این مجله جدیدترین تکنیکهای باغبانی، ایده های طراحی و اطلاعات مختلف درباره گیاهان را منتشر می کند.

Slow Flowers Journal

یک مجله اینترنتی دیگر که برای کمک به مصرف کنندگان در یافتن گلفروشان، طراحان استودیو، برنامه ریزان عروسی و رویدادها، بخشهای گل سوپرمارکتها، و پرورش دهندگان گل ایجاد شده است.

Floraldaily

این مجله اینترنتی نیز پایگاهی برای صنعت بین المللی باغبانی است که به صورت روزانه اخبار گل و گیاه در سراسر جهان را منتشر می کند.

Growing for Market Magazine

این مجله نیز که در سال ۱۹۹۲ تاسیس شده است، مقالاتی در زمینه محصولات کشاورزی و از جمله گل ارائخ می دهد و ماموریت آن به اشتراک گذاشتن دانش در میان کشاورزان سراسر امریکای شمالی بود.

Elsevier FloralFLORA

این مجله علمی گیاه شناسی با طولانی ترین توالی انتشار بدون وقفه از سال ۱۸۱۸ مقالاتی را در طیف وسیعی از حوزه های گیاه شناسی منتشر می کند که برای خوانندگان علمی بین المللی در سطح جهان جذاب است.

Fleur Creatif

مجله ای که الهام بخش طراحان گل آرایی، چه آماتور و چه حرفه ای است و علاوه بر پلتفرم دیجیتال بر نسخه چاپی نیز تمرکز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا