حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

مجموعه بوی گل برای دوستداران گل ، آموزش گل آرایی زیبا در گلدان با استفاده از گل ها و گیاهان قدم به قدم در اختیار شما عزیزان گذاشته است که می تواناین  گل آرایی که در گلدان است را با گل های مختلف نیز انجام داد .  وجود گل یا گلدان به خانه تان  روح  و طراوت می بخشد . چه عالی که بتوان به بهترین حالت ممکن از گل و گیاهان در تزیین و  دکور خانه تان استفاده کنید . همچنین اگر تمایل به یادگیری گل آرایی در گلدان و گل آرایی در خانه دارید و برای اطلاع از جزییات  کلاس ها حتما سری به آموزشگاه گل آرایی بوی گل بزنید .

۱- چیدمان گل

 

 

چه برای هدیه روز ولنتاین و چه برای هر زمانی از سال ، صحنه‌ای از شکوفه‌های زیبا لبخند بر چهره می گذارد . هنگام سرگرم شدن در خانه، همیشه خوب است که ساقه‌های تازه را در اطراف محل زندگی خود داشته باشید . اغلب یک ساقه تنها در یک گلدان کوچک خوب عمل می‌کند ، اما اگر میخواهید  ساقه های گل خود را به زور خم کنید این کار یک DIY عکس را به شما میدهد.  اگر در حال برنامه‌ریزی یک ترفند برای بازار کشاورزان محلی هستید ، برای گل آرایی زیبا در گلدان ابتدا باید یک پالت رنگ مناسب برای فصل انتخاب کنید و بپرسید که کدام گل‌ها برای زمان سال بهترین هستند .

اینها موادی هستند که شما باید شروع کنید :

چیدن گل

گلدان کوچک با شکلی پهن

گیاهان سبزبافت برجسته وحشی – ترکیبی از حداقل ۳ نوع  مختلف از شاخ و برگ ها بهترین است

گل بافت برجسته و گل‌های شکفته

 

۲- انتخاب یک گلدان برای گل آرایی زیبا در گلدان تان

 

 

شکل گلدان شما کلید تعیین ظاهرچیدمان و مدل گل آرایی در گلدان شما است . برای مثال اگر شما یک گلدان  دراز و کوتاه را انتخاب کنید ، چیدمان شما ممکن است وحشی ، طبیعی و بهم ریخته به نظر برسد . یک گلدان با گردنی بلند ، چیدمان رو به ترقی  به سمت بالا را ایجاد خواهد کرد . برای شروع گل آرایی زیبا در گلدان تان ،  یک شکل ساده ، عریض و گرد را پیشنهاد می‌کنیم .

 

۳- ایجاد یک پایه

 

 

 

ازادانه ، گیاهان وحشی انتخابی خود مانند سرخس ، شاخه‌های زیتون و برگ‌های کهر را در یک الگوی دایره‌ای برای متناسب کردن گردن گلدان خود قرار دهید . بهم وصل شدن ساقه در پایه شما بعد از کامل کردن مسیر اول و حرکت کردن گیاهان در جهت مخالف به عنوان لایه دوم ایجاد خواهد شد .استفاده از یک گلدان به نفع جلوگیری از فوم گل است که همچنین با محیط ‌زیست غیر دوستانه است . سعی کنید از ساقه‌ها برای ایجاد ساختاری استفاده کنید که نظم را در خود نگه می‌دارد . این تکنیک‌ها یک حس طبیعی‌تر به هم می‌دهند . یک نگاه سریع به گلدان خود بیاندازید تا هر فضای خالی را با بافت سبز اضافی پر کنید . اگر می‌خواهید چیدمان و گل آرایی زیبا در گلدان خود را آزاد و طبیعی نگه دارید ، به خاطر داشته باشید که یک شکل آلی و نامتقارن ایجاد کنید . هم چنین ، با استفاده از گیاهان سبز با طول های مختلف به آن نگاه وحشی رومانتیک ، رشد بی رویه ( اگر انها چیزی هستند که شما می‌خواهید ) اضافه کنید .

 

 

۴- اضافه کردن گل‌های بافت برجسته

 

 

گلدان تان پایه اولیه را دارد حال برای گل آرایی زیبا در گلدان باید به چیزهای جالب توجه کنید: گلهای بافت برجسته که به عنوان یک زمین میانی عمل می‌کنند ، شکوفه انتخابی خود را قطع می‌کنند (بطور مثال ورونیکا(سیزاب)و لاله متعفن وغیره ) در فواصل زمانی مختلف و با ازمایش انها در موقعیت‌های متفاوت در گلدان خود سرزنده هستند.

 

 

۵- زمان برای شکوفه کردن !

 

 

شکوفه ها را بشکنید ! گل‌های رز ، الاله ، خشخاش ، پونه – اینها اولین چیزی هستند که مردم هنگام عاشق شدن  به آن توجه خواهند کرد . با قرار دادن شکوفه‌های خود در گلدان انتخاب‌ شده شروع کنید ، سپس می‌توانید با ساقه‌ها دیگر به شکل مارپیچ در گل آرایی زیبا در گلدان تان به گل آرایی ادامه دهید . شما ممکن است بخواهید در هنگام ایجاد ترکیب بندی خود ، عدم تقارن را در ذهن داشته باشید . بلندترین ساقه‌ها می‌توانند یک سیلوئت جذاب ایجاد کنند . برای اینکه احساس خود را نسبت به کار خود به دست آورید، از چیدمان خود یک گام به عقب بردارید . ادامه بازی با ترکیب‌بندی را ادامه دهید تا زمانی که به میان زیب و گل آرایی تان احساس خوبی داشته باشید .

 

۶- ویرایش چیدمان خود

 

 

این زمان را داشته باشید تا گل آرایی زیبا در گلدان خود را ویرایش کنید. ارایش و تعادل خود را با اضافه کردن گیاهان و یا تغییر موقعیت گل‌ها متعادل کنید . ممکن است بخواهید مطمئن شوید که گل‌ها به شدت فشرده نمی‌شوند و به یک ترتیب فشرده می‌شوند ، وقتی به این تصمیمات رسیدید ، دوباره انتخاب خود را تکرار کنید . یک‌بار دیگر فرصت را به گل‌های خود بدهید ، ساقه‌های لازم را به عقب هل دهید و مقداری جلو بیاورید ، به طور قطع زاویه‌ای که آن‌ها در موقعیت قرار گرفته‌اند را افزایش دهید .

 

 

۷- ارائه

 

 

درست مثل این است که تو محور زیبایی داری گل آرایی زیبا در گلدان را انجام میدهید که همه چیز را برای خودت ساختی . شاهکار خود را به عقب بکشید چون خوب است که کار زیبای خود راکه خلق کردید ببینید . بهترین نقطه در آپارتمان خود را پیدا کنید تا چیدمان خود را ارائه کنید .