اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار گل آراییصنعت گلمناسبت های گل آرایی

۱۰ فستیوال بهاره گل در ژاپن

۱۰ فستیوال بهاره گل در ژاپن

 

۱ . فستیوال فریزیا

جشنواره فریزیا هر سال بین اواسط مارس و اوایل آوریل در جزیره هاچی‌جوجیما برگزار می شود. گل های فریزیا در رنگ های مختلف از جمله صورتی، قرمز، زرد، بنفش و سفید، یک بوم رنگین کمانی منحصربفرد ایجاد می کند که در سراسر جزیره کشیده می شود. بازدیدکنندگان همچنین می توانند یک دسته گل کوچک از فریزیا را به صورت رایگان به عنوان هدیه ای به یاد ماندنی برای بردن به خانه انتخاب کنند.

نوشته های مشابه

۲ . جشنواره خشخاش

جشنواره خشخاش یک جشنواره سالانه است که از اواسط تا اواخر ماه می در استان سایتاما برگزار می شود. بزرگترین مزارع خشخاش ژاپن با بیش از ۳۰ میلیون گل خشخاش در کناره های رودخانه آراکاوا کشیده شده و منظره ای زیبا از کوه فوجی با فرش گلهای رنگارنگ ایجاد می کند.

 

۳ . فستیوال پارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی در استان ایباراکی، بهشتی واقعی برای دوستداران گل است که از اواخر ماه مارس تا ماه مه، بازدیدکنندگان را با مزارع گل های زیبا مجذوب خود می کند. اواخر اردیبهشت، بهترین زمان برای لذت بردن از گل‌های نرگس است که در رنگ‌های سفید و زرد شکوفا می شوند و اگر لاله‌ها گل مورد علاقه شما هستند، آوریل بهترین زمان برای بازدید است.

 

۴ . جشنواره آزالیا

پارک سسوجگائوکا به دلیل جشنواره دیدنی آزالیا که هر ساله از اواسط آوریل تا اواسط مارس برگزار می شود، مشهور است. این جشنواره سالانه حدود ۲۰۰۰۰۰ نفر را جذب می کند و به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که از نمایش زیبای ۱۰۰۰۰ گل آزالیا که بیش از ۵۰ گونه مختلف از شکوفه ها را نشان می دهند لذت ببرند.

 

۵ . جشنواره بهار باغ رز کیسی

باغ گل رز کیسی، خانه بیش از ۱۰۰۰۰ گل رز رنگارنگ از ۱۶۰۰ گونه است که در سراسر باغ زیبا کاشته می‌شود و آن را به بزرگترین باغ رز در منطقه کانتو تبدیل می کند. جشنواره بهار معمولاً از اواسط آوریل شروع می شود و به مدت دو ماه تا اواسط ژوئن ادامه دارد.

 

۶ . جشنواره گل پارک شوا کینن

این پارک میزبان طیف وسیعی از گل‌ها و گیاهان فصلی است. جشنواره گل در پارک شوا کینن معمولاً در اواخر ماه مارس با حدود ۱۵۰۰ درخت زیبای ساکورا که در سراسر پارک شکوفا می شوند آغاز می شود. لاله‌ها، خشخاش شرلی و گل‌های کلزا نیز در اوایل آوریل بیرون می‌آیند و در طول تابستان ادامه می‌یابند.

 

۷ . جشنواره لاله ساکورا

جشنواره لاله ساکورا هر ساله در آوریل در شهر ساکورا، استان چیبا برگزار می شود. میدان ساکورا فوروساتو محل اصلی جشنواره است که نمایشی خیره کننده از مزارع لاله پر از گل های لاله رنگارنگ را به رخ می کشد. بیش از ۶۰۰۰۰۰ گل لاله از ۱۰۰ گونه مختلف همراه با آسیاب بادی نمادین هلندی که در مرکز پارک ایستاده است، چشم را مسحور می کند.

 

۸ . جشنواره میساتو شیبازاکورا

این جشنواره از اواسط آوریل تا اوایل ماه مه در پارک میساتو شیبازاکورا برگزار می شود. در طول این جشنواره، ۲.۹ هکتار از گلزارهای این پارک به طور کامل با حدود ۲۶۰۰۰۰ گل فلوکس خزه پوشیده می شود.

 

۹ . جشنواره بزرگ ویستریا (پارک گل آشیکاگا، توچیگی)

پارک گل آشیکاگا یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در شهر آشیکاگا، استان توچیگی است. این پارک هر سال بیش از ۱.۵ میلیون بازدید کننده را با نمایش گل های رنگارنگ جذب می کند. پارک آشیکاگا بیش از ۳۵۰ درخت ویستریا دارد که شامل درخت ویستریا با قدمت ۱۶۰ سال است.

۱۰ . فستیوال آزالیای معبد شیفونه کانونجی

شیفونه کانونجی یک معبد سنتی بودایی است که تاریخچه آن به بیش از ۱۳۰۰ سال قبل و به قرن هفتم باز می گردد. محوطه این معبد از اواسط آوریل تا اوایل ماه مه میزبان نمایش خیره کننده ای از ۲۰۰۰۰ گل زیبای آزالیا از ۲۰ گونه مختلف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا