اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار صنعت گیاهاخبار گل آراییصنعت گلصنعت گیاهکشت و پرورشگل های شاخه بریده

تولید سالانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون گل و گیاه در پاکدشت

پاکدشت- ایرنا- فرماندار پاکدشت گفت: سالانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون گل و گیاه زینتی و شاخه بریده در پایتخت گل و گیاه ایران تولید می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست هم اندیشی پیرامون اجرای مصوبات سفر سال ۱۴۰۱ آیت الله رئیسی رئیس جمهور به شهرستان با عنوان پاکدشت منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه روز دوشنبه با حضور فاضل کارخانه فرماندار شهرستان پاکدشت،عباسی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان ،فاضلی معاون برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران،قنادزاده معاون فنی و عمران فرمانداری و دیگر اعضا روز دوشنبه در محل فرمانداری برگزار شد.

 

فرماندار پاکدشت با اشاره به میزان تولیدات گل و گیاه در پاکدشت اظهارداشت: این شهرستان با تولید سالانه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون گل شاخه ای گلخانه ای و فضای باز و بیش از ۶۰ میلیون گل تزئینی و آپارتمانی به پایتخت گل و گیاه کشور تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

کارخانه با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب مشخص شد تاکید کرد: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در سفر به پاکدشت، استفاده بهینه از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان است. مجاورت با محور امام رضا (ع) ظرفیتی عظیم به ویژه در حوزه تولید محصولات کشاورزی و گل و گیاه ایجاد کرده که باید تلاش شود با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و افزایش مشارکت مردم ، موضوع تبدیل پاکدشت پایتخت گل ایران به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه بیش از گذشته عملیاتی شود.

 

وی در پایان با اشاره به سفر اخیر استاندار تهران در راستای تسریع در مصوبات رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در سفر ۲هفته گذشته استاندار تهران به شهرستان پاکدشت، پایتخت گل و گیاه ایران موضوع در جلسه پیگیری اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور مطرح و ایشان دستورات لازم را در قالب یکی از مصوبات جلسه در راستای ایجاد زیرساخت های لازم برای تبدیل پاکدشت به منطقه نمونه گردشگری گل و گیاه به مسئولان مربوطه ابلاغ کردند.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا