اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار مهم

تبدیل جشنواره لاله های کرج به رویداد ملی

کرج – ایرنا – شهردار کرج اعلام کرد: جشنواره ها لاله های کرج سالانه با جذب صدها گردشگر از سراسر کشور  به یک رویداد ملی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، مهرداد کیانی روز شنبه در حاشیه بازدید در محل آماده سازی دهمین جشنواره لاله های کرج افزود: این جشنواره به عنوان فرصتی مناسب برای جذب گردشگران و شناساندن مکان های دیدنی کرج و البرز با جدیت دنبال می شود.

گل آرایی باغ گلها 

شهردار کرج افزود: امسال فضایی متفاوت از گذشته برای این جشنواره آماده شده است.

وی اظهار کرد: زیبایی این جشنواره موجب شده تا گردشگران و علاقمندان به گل و گیاه از اقصی نقاط کشور به کرج و استان البرز سفر کنند.

کیانی گفت: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می رود و افزون بر اشاره به هویت باغشهری این منطقه، به فرزندان دلاوری دلالت دارد که در راه دفاع از آرمان ها ، ارزش ها و آب‌ و خاک کهن، عمری به کوتاهی لاله های گلگون داشتند اما عطر بهشتی شان تا همیشه تاریخ در هر وجب از خاک مقدس سرزمین اسلامی قابل استشمام است، لذا جشنواره لاله ها رویدادی فرهنگی، معنوی و زیست محیطی قلمداد می شود.

گل آرایی باغ گلها

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در این بازدید گفت: دهمین دوره جشنواره لاله هایِ کرج از۲۰ الی ۲۷ فروردین ماه با ۳۰۰ هزار پیاز لاله هلندی در ۳۷ واریته و ۲۰۰ هزار گل فصلی در باغ گل‌های پارک شهید چمران کرج بر روی گردشگران باز است.

علیرضا عاقلی با بیان اینکه وضعیت کیفی لاله‌ها امسال بسیار ایده‌آل و در شرایط خوبی است، افزود: باتوجه به عمر کوتاه گل لاله، این جشنواره یک هفته ادامه دارد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در خصوص ساعات برگزاری این رویداد بیان کرد: در ایام فعالیت جشنواره درب باغ گل‌های کرج از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ به روی بازدیدکنندگان باز است.

 

گل آرایی باغ گلها

وی به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره اشاره کرد و اضافه کرد: نتیجه تلاش شبانه روزی و هشت ماهه بیش از ۴۰۰ نفر از تلاشگران سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج برای برگزاری این جشنواره در گل‌آرایی، طراحی و نصب اِلمان‌های جدید، اصلاح ورودی‌ها و خروجی‌ها با ساخت سر در چوبی برای تردد آسان‌تر و جلوگیری از تشکیل صف‌های طولانی و امکان تهیه بلیت الکترونیکی ستودنی است و امیدواریم گردشگران امسال در فضایی متفاوت و جذاب‌تر از گذشته لحظات ناب و شادی را تجربه کنند.

گل آرایی باغ گلها

 

 

عاقلی گفت: برای تسهیل در تردد و کاهش ازدحام جمعیت در جشنواره امسال، شهروندان و بازدیدکنندگان می‌توانند بدون حضور در محل برگزاری جشنواره، اقدام به خرید اینترنتی بلیت از طریق سایت رفاهی به نشانی B۲n.ir/f۳۳۵۱۹ کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا