اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

4 مدل گل آرایی به شکل قلب در روز ولنتاین

گل آرایی به شکل قلب

 

برای بسیاری از مردم روز ولنتاین بسیار مهم است  ، این موقعیتی است که به فرد محبوب خود ابراز علاقه کنند و فرصت خوبی برای گفتن به او در مورد احساساتشان می باشد. و البته ، در این روز فوق‌العاده ، هر فرد می‌خواهد یک فضای کاملا ویژه از عشق در خانه خود داشته باشد – فضای عشقی ورمانتیک . در هیچ جای دنیا در روز ولنتاین برای انواع مختلفی از والنتاین و قلب‌ها باقی نمی ماند ! می‌خواهیم به شما نشان دهیم چگونه یک گل آرایی به شکل قلب منحصر به فرد ایجاد کنید ، که هم چنین می‌تواند به عنوان یک ایده عالی و بسیار اصیل در نظر گرفته شود . این تاج‌های گل و دسته‌گل را می ‌توان  تزئینات بسیار زیبا و ظریفی دانست که بدون شک به ایجاد فضای جشن و سرور در خانه کمک خواهد کرد . شما می توانید با ثبت سفارش خود در دپارتمان خدمات گل آرایی بوی گل بهترین هدیه ممکن برای معشوق خود را تهیه کنید . همچنین با خدمات گل آرایی ولنتاین نیز می توانید یک سورپرایز اعجاب بر انگیز را برای شریک زندگی خود فراهم نمایید .

همچنین اگر تمایل داشتید مطلب  ( معانی و مفاهیم مختلف گل ها چیست ؟‌ )  را نیز مطالعه فرمایید .

نوشته های مشابه

یک میان زیب قلبی شکل برای روز ولنتاین

 

گل آرایی به شکل قلب

 

 

برای این پروژه شما نیاز دارید به:

یک گل سربره ، میوه هاو توت  ، برگ‌های عبایی ، شاخه‌ها ( ترجیحا با ضخامت یک‌سان ) ، تلفیق سیسل تزیینی با رنگ‌های طلایی و قرمز ، سوزن ، فوم گل ، سیم قرمز ، قیچی و چاقوی کوچک .

 

1. فوم گل را با قیچی برای ساختن شکل قلب برش دهید .این پایه ی میان زیب شماست.

2. سپس، تمام شاخه ها را هم اندازه ببرید و آنها را در امتداد قلب فرو دهید.

3. با استفاده از سوزن ، برگ‌های عبایی را بر دور فوم گل نصب کنید .

4. تلفیق سیسل بافت چشم گیری  را به آرایش گل اضافه می‌کند . رشته‌های پلاستیکی را با دست رها کنید و آن‌ها را روی تکه‌های چوب قرار دهید .

5.یک قطعه سیسل قرمز به شکل قلب برش دهید و برای تزیین میان زیب خود استفاده کنید .

 

گل آرایی به شکل قلب

 

6.در اخر گل ها را به هم بچسبانید تا یک میان زیب زیبا و عالی داشته باشید. قطعه مستطیل‌شکل کوچکی را از باقی مانده فوم گل‌ جدا کرده، آن را در آب بخیسانید و در گوشه سمت چپ بالا ، بالای سیسل قرار دهید . گل را به اندازه مناسب ببرید و آن را در یک قطعه آماده از کف فوم گل قرار دهید . این گونه است که گل می‌تواند تازگی آن را به مدت طولانی حفظ کند .

7.قلب را با میوه‌های قرمز روشن تزیین کرده و با تکه‌های سیمی به هم بچسبانید .

8.در نهایت سیسل قلبی را با استفاده از سوزن به هم وصل کنید.

 

این تزیین زیبا و رمانتیک یک عنصر منحصر به فرد برای دکور شما خواهد بود .

 

 

میان زیب قلبی شکل با خزه

 

گل آرایی به شکل قلب

 

شما نیاز دارید به:

خزه زنده ( برگ خزه تازه ) , گل رز , رقیقه ( نفس نوزاد ) , فوم گل ،سیم سخت , سیم گلی تزیینی , دانه‌های مرواریدی ,چسب گلی قرمز و سوزن ته گرد نگهدارنده پلاستیکی ( شما می‌توانید آن‌ها را در فروشگاه‌های تخصصی بخرید یا خودتان آن را انجام دهید ) قیچی برنده ،سیم های هم اندازه.

 

1.اول از همه , باید قاب سیمی را بسازید . متناوبا , می‌توانید یک قاب  قلبی آماده برای اتصال خزه‌ها بخرید . مطلقا  لزومی ندارد که کادر را زیبا کنیم , چون پنهان می‌ماند .

۲. قاب سیمی را با خزه پوشش دهید . برای چسبیدن به خزه روی بدنه از سیم تزیینی به عنوان رشته‌ای استفاده کنید و چند بخیه از طریق سوراخ و خزه ایجاد کنید .

۳. گل‌ها را باید بر روی کف فوم گل‌ قرار داد تا بیشتر باقی بمانند . به منظور وارد کردن فوم گل به شکل قلب میان زیب خزه ، با استفاده از یک سوزن پلاستیکی که در بالا توضیح داده شد ، کف فوم گل را در قسمت فوقانی آن قرار داده و آن را با سیم فلورستیک ثابت کنید .

4. قطعه کوچکی از فوم گل را ببرید و آن را در آب بخیسانید تا اینکه ته نشین شود و سپس آن را روی پین نگه دارید . شکوفه‌های گل سرخ , و رقیقه را داخل فوم گل فرو کنید  تا آن را به طور کامل بپوشاند .

۵.  با مهره های مرواردی سفید رشته هایی از طریق سیم برای ایجاد ساقه ها و تزیین خزه قلبی استفاده کنید .

۶. سیم ها را با نوار گلی قرمز بچرخانید و آنها را به شکل قلب کوچک در اورید . ۱ – ۲ سانتیمتر به انتهای سیم اضافه کنید تا بتوانید قلب ها را در فوم گل وارد کنید . این تزیینات با شکوه ، رنگ های خود را به خزه اضافه می‌کنند .

 

گل آرایی به شکل قلب

 

 

گل آرایی به شکل قلب

 

دسته گل جشنی با قاب قلبی شکل

 

گل آرایی به شکل قلب

شما نیاز دارید به :

گل‌های رز صورتی تک گل ( ۳ تکه ) ، رزهای بوته ای ، برگ های سبز ، برگ خون سیاوشان ( ترجیحا دو رنگ ) ، چاملاسیوم (1تکه) ، سیم فلورستیک ، نوارصورتی یا یاسی ، پنج مهره سبز . یک تکه مقوا ، یک کارد و قیچی

 

۱. کل طول سیم را با نوار فلورستیک بپوشانید.

۲. از سیم‌های تهیه‌شده  قاب قلبی درست کنید ، همانطور که در تصویر نشان‌داده شده‌است .

 

گل آرایی به شکل قلب

 

 

۳. گل‌ها را در یک دسته‌گل جمع کنید و ساقه را از میان سلول‌های قاب عبور دهید .  گل های رز را در میان شکوفه‌ها جمع کنید.

۴. شکل قلب سیمی بسیار خشن به نظر می‌رسد ، بنابراین باید آن را تزیین کنید . برگ خون سیاوشیان(از گروه سوسنیان) را با استفاده از نوارهای تزئینی دور سیم بپیچانید  . برگ را از میان سلول‌های کادر عبور داده، آن را با دقت تزیین کرده و نوک ( در صورت لزوم با استفاده از همان سیم تزیینی ) را اصلاح کنید .

۵ .دور دسته‌گل را با استفاده از برگ های سبز بپوشانید و آن را با استفاده از سیم های تزیینی ایمن کنید . از خوشه های برگ‌ها  که در اطراف  دسته‌گل هستند ، به خوبی استفاده کنید .

۶. سیم تزیینی را به بخش‌های مختلف و طولانی  برش دهید . مهره را بر روی هر سیم بگذارید و نوک سیم را بچرخانید .

۷. انتهای آزاد سیم‌ها را باید به دسته گل به گونه‌ای متصل کرد که مهره‌ها در سطوح مختلف آویزان باشند .

 

گل آرایی به شکل قلب

 

۸. نماد روزعشاق ، قلب است . روی مقوا ، پنج قلب کوچک بکشید و آن‌ها را تکه‌تکه کنید .

۹.  قلب ها را با نوار صورتی یا قرمز تزیین کرده و در اطراف سیم تزئینی که در جهات مختلف پیچ‌وتاب خورده اند قرار دهید  . انتهای آن باید برای اتصال به دسته‌گل به اندازه کافی بلند باشد .

 

 

تاج گل قلبی شکل با دلربایی کشور فرانسه

 

گل آرایی به شکل قلب

 

شما نیاز دارید به :

یک شاخه گل یاس سفید ، یک عالم روبان صورتی رنگ ، سیم تزیینی، سیم تیکر ضخیم برای ساخت پایه قلب ( که نباید خیلی نازک باشد ) ،  کاتر سیم کوچک، یک چاقوی کوچک و قیچی

 

۱. از سیم ضخیم‌تر برای پایه ی شکل قلب استفاده کنید . سیم به راحتی خم می‌شود ، بنابراین ساخت چنین قابی بسیار ساده است .

۲. چاملاسیوم گیاه بسیار زیبایی از خانواده میرتل است . گل‌ها را به صورت دسته‌گل‌های کوچک جمع کنید و آن‌ها را با استفاده از سیم تزیینی به هم متصل کنید . سپس آن‌ها را به حلقه ی گلی به صورت پر متصل کنید .

۳. یک شاخه بسیار عادی از یاس بنفش می‌تواند به یک تیر چوبی شگفت‌انگیز تبدیل شود و قلب را سوراخ کند . نوک آن را تیز کنید تا بیشتر شبیه یک تیر واقعی به نظر برسد .

۴. با استفاده از یک سیم  ، تیر را بر روی حلقه گل قرار دهید .

۵. برای آویزان کردن قلب گل روی دیوار از یک ربان بنفش خالص استفاده کنید . زیرا یک هماهنگی دیگری که دارد این است  که در ان تیر قلب را سوراخ می کند.

 

 

گل آرایی به شکل قلب

 

گل آرایی به شکل قلب

 

ترکیبات فلوریستیک برای روز ولنتاین آماده هستند . و هر شکلی را که انتخاب می‌کنید، به شما کمک می‌کند یک فضای رمانتیک در روز عشق ایجاد کنید و تعطیلات خود را حقیقتا فراموش‌نشدنی کنید .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا