حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

سلام و عرض احترام به مخاطبان بوی گل

فصل تابستان چند ماه دیگه از راه می رسه . می توانید تو این فصل زیبا با راهنمایی مجموعه بوی گل یک مهمانی گل در تابستان با دوستان و آشنایان داشته باشید. با استفاده از مطالب زیر می توانید مهمانی زیبایی که انرژی دهنده نیز هست برگزار کنید.

چگونه بهترین مهمانی گل را برگزار کنیم؟

فصل تابستان تقریبا نزدیک است. این زمان فوق العاده ای برای فراهم کردن مقدمات یک مهمانی گل است. سازماندهی یک مهمانی گل روشی عالی برای دور هم جمع کردن بستگان و دوستان است.

مهمانی گل بیشتر در ارتباط با تابستان است، که این ظاهر را فقط می توان با استفاده از بهترین گل هایی که می توان از گلخانه خرید ، فراهم کرد. می توانید بهترین دسته گل ها را برای مهمانی بخرید و خانه را با گل آرایی های زیبا بپوشانید. یک مطالعه ی انجام شده توسط دانشگاه Rutgers به این پی برده است که تزئین خانه با بهترین گل ها می تواند تاثیر مثبتی بر حال و هوای افراد، کاهش اضطراب و افسردگی داشته باشد. علاوه بر این، یک دکتر انگلیسی به نام دکتر ادوارد باخ در دهه ی ۱۹۳۰ آزمایشی با گل ها انجام داد که نشان داد بهترین گل ها ، الگویی دارند که می توانند تاثیرات منفی را از بین ببرند .

بنابراین، نه تنها در فراهم کردن مقدماتی یک مهمانی گل ، لذت خواهید برد، بلکه همچنین می توانید همه ی نگرانی ها، اضطراب ها و افسردگی های خود را نیز از بین ببرید. در زیر چند نکته در مورد سازماندهی یک مهمانی خانگی گل سالانه در این تابستان بیان کرده ایم.

همه جا را روشن و گل آرایی کنید

باید خانه را با تزئینات و گل آرایی های روشن مزین کنید. مثلا پادری هایی روی زمین قرار دهید و روی آنها را تزئینات گل آرایی کنید. همچنین، باید دسته گل هایی از گلخانه ی محله ی خود بخرید و با آنها میزها و دیوارها را تزئین کنید.

کارت ها و کیسه های پوشیده شده با گل در همه جا قرار دهید

باید همچنین افزودن کارت هایی شامل هنر گل آرایی برای مهمانان خود را در نظر بگیرید. علاوه بر این، می توانید کیسه های پیچیده شده با گل را به تزئینات خود اضافه کنید. از ریخت و پاش زیاد و هدیه های پر هزینه پرهیز کنید چون هدف اصلی یک مهمانی گل خانگی سالانه و جلیل از زیبایی گل ها و لذت بردن از مهمانی های دور همی است.

بهترین گل ها را در زیباترین تزئینات گل آرایی استفاده کنید

می توانید گل ها را به روش های مختلفی تزئین کنید. بهترین روش برای ثابت نگه داشتن در یک جا استفاده از فوم گل آرایی است. یک روش ارزان دیگر برای تزئین گل ها استفاده از نوار برای درست کردن یک گلدان توری است. می توانید از مهمان ها برای کمک در گل آرایی استفاده کنید . مثلا گلدان های کوچکی بخرید که هزینه ی آنها کم باشد و گل های زیبا و ارزانی هم برای تزئین در گلدان ها از گلخانه ی محله ی خود بخرید. از مهمان ها بخواهید بهترین گل ها را در گلدان قرار دهند و سپس به عنوان یادبود این مهمانی آنها را با خود از مهمانی ببرند.

ابزارهای گل آرایی بخرید

یک ایده ی عالی دیگر برای یک مهمانی گل خرید ابزارهای گل آرایی است. یک ابزار گل ارایی می تواند تزئینات گل آرایی منحصر به فردی ایجاد کند. می توانید ابزارهای سفارشی گل آرایی را در هر شکل و اندازه ای خریداری کنید. در مورد این ابزارها تنها تخیل شماست که می تواند در شکل و اندازه ی آنها محدودیت ایجاد کند. ابزارهای گل آرایی توسط هنرمندان گل آرایی با تجربه با استفاده از بهترین گل ها ساخته می شوند. نکات بالا می تواند به شما در سازماندهی یک مهمانی گل عالی کمک کند.

 

https://blog.booyegol.com/%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a2%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%9f/