اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

صنعت گلگل فروشی ها

چگونه گل فروشی بزنیم ؛ همه چیز درباره افتتاح مغازه گل فروشی

با عرض سلام و درود به دنبال کنندگان وبلاگ بوی گل  ، تو این چند وقتی که از تاسیس وبلاگ بوی گل گذشته ، سوالاتی بسیاری ذهن مخاطبان بوی گل را درگیر کرده مانند نحوه تاسیس گل فروشی ، اخذ مجوز و درآمد ان و … همه و همه این سوالات را می خواهیم در این مطلب پاسخگو باشیم ، امیدواریم بتوانید از مطلب نهایت استفاده را برده و در انتها با نظراتتان به بالا بردن کیفیت این مقاله کمک کنید .

 

 

 

نوشته های مشابه

 

آموزش گل آرایی و آموزش تاسیس گل فروشی در آموزشگاه گل آرایی بوی گل

معرفی شغل گل فروشی

گل فروش به شخصی گفته می شود که با مدیریت سرمایه ، نیروی کار ، هزینه و توسعه هنر فردی خویش ، یک مغازه گل فروشی را مدیریت می کند . یک گل فروش می تواند با مدیریت مناسب و استفاده از راهکار های مدرن ، نسبت به افزایش درآمد خود مطمئن باشد .

فراموش نکنید اگر می خواهید وارد صنف گل فروشان شوید باید به تمامی موارد زیر دقت کنید پس خواهش ما از شما این هست به دقت و با حوصله به مطالعه موارد زیر بپردازید .

مغازه گل فروشی

افتتاح مغازه گل فروشی

برای افتتاح مغازه گل فروشی یا راه اندازی آن باید به چند نکته زیر توجه نمایید

مکان و موقعیت گل فروشی

اگر واقعا می خواهید در شغل خود موفق شوید پس باید نسبت به موقعیت گل فروشی خود مطمئن باشید . موقعیت گل فروشی شما یکی از مهم ترین فاکتور های میزان فروش و سود دهی شماست .

فراموش نکنید درحال حاضر اکثر گل فروش ها ، درآمد خود را از فروش به محلیان منطقه بدست می آورند . پس مخاطبان هدف شما در ابتدا ساکنین بومی آن منطقه هستند .

پس سعی کنید مغازه گل فروشی خود را در منطقه ای افتتاح کنید که سرمایه قابل توجهی را جذب کنید توصیه ما به شما راه اندازی مغازه گل فروشی در مناطق بالاشهر شهرتان است .

مطمئنا قشر سرمایه دار و توانمند جامعه نسبت به خرید گل های شما بیشتر استقبال خواهند کرد .

در سال 97 با کاهش 200 درصدی قدرت خرید مردم رو به رو هستیم پس سعی کنید در بهترین منطقه ممکن مغازه خود را راه اندازی کنید

در مرحله بعدی شما می توانید با ورود به دنیای فضای مجازی نسبت به افزایش فروش خود اقدام کنید اما در گام اول باید مخاطبان محلی مغازه خود را هدف قرار دهید .

 

نکته : در ایران برای اخذ مجوز گل فروشی باید نسبت به قانون حداقل فاصله توجه کنید . در این قانون شما به عنوان یک گل فروش موظف هستید حداقل فاصله 500 متری را نسبت به مغازه های گل فروشی دیگر رعایت کنید .

مغازه گل فروشی

هنر گل آرایی

اگر احساس می کنید هنوز به هنر گل آرایی مسلط نیستید و نیاز دارید از نظر آموزش گل آرایی توسعه و بهبود پیدا کنید ،  حتما همین امروز کرکره های مغازه گل فروشی خود را ببندید !

یکی از مهم ترین رکن های شغل گل فروشی ، هنر گل آرایی است . اگر نسبت به هنر گل آرایی تسلط لازم رو ندارید پس بهتر است همین الان در آموزشگاه گل آرایی بوی گل ثبت نام و نسبت به توسعه مهارت هایتان ، اقدام کنید .

در این آموزشگاه شما می توانید در شاخه های مختلف گل آرایی کسب مهارت کنید و مهارت های خود را در هنر گل آرایی محک بزنید . در  آموزشگاه گل آرایی شما با شرکت در دوره گل فروشی می توانید نسبت به اخذ مدرک فنی و حرفه اقدام کنید .

این مدرک در حال حاضر معتبرترین مدرک در ایران است و شما می توانید حتی در خارج از ایران نسبت به راه اندازی مغازه گل فروشی خود اقدام کنید .

به غیر از آموزشگاه گل آرایی بوی گل ، آموزشگاه های دیگری نیز درحال فعالیت هستند اما مهم ترین رکن آموزشگاه گل آرایی بوی گل توجه به مسائل مالی شماست و ارایه تسهیلاتی است که شما را قادر به شرکت در این دوره ها خواهد کرد .

مغازه گل فروشی

 

سرمایه لازم برای گل فروشی

سرمایه لازم برای گل فروشی شما دقیقا چقدر است ؟ طبق محاسبات ما به موارد زیر توجه نمایید

مکان مغازه گل فروشی :

سرمایه مورد نیاز 100 میلیون تومان   ؛ دقت کنید قرارداد شما باید بلند مدت باشد .

مبلغ رهن : 70 میلیون تومان  اجاره بها : 5 میلیون تومان   تعداد ماه های ضرر : 6 ماه معادل 30 میلیون تومان

هزینه کارگر و نیروی کار مغازه گل فروشی : 

هزینه ماهانه نیروی کار بین 1.2 الی 1.5 میلیون تومان است و نسبت به میزان تسلط کارشان این مبلغ افزایش پیدا می کند .

در 6 ماه اول شما معادل 9 میلیون تومان هزینه نیروی کار خواهید داشت ؛ پس با مغازه و نیروی کار هزینه شما 109 میلیون است .

ابزار گل آرایی و وسایل گل آرایی مغازه گل فروشی : 

هزینه ابزار برای شما فقط یک بار است که حدودا مبلغ 1 میلیون تومان است . وسایل دیگر که مصرفی هستند شامل هزینه های ماهانه مغازه شماست شامل کاغذ ، ربان ، اسپری برگ ، کنف ، ابزار زینتی و … که در ماه مبلغ 100 الی 200 هزار تومان برای شما هزینه خواهد داشت

وسایل مصرفی خیلی مهم نیستند چون قطعا اگر از این وسایل استفاده شود سودی را برای شما به ارمغان آورده است و هزینه ادوات را از این سود می توانیم کسر کنیم . پس هزینه یکبار خرید ابزار و وسایل 1.2 میلیون تومان است . پس هزینه کلی با گرد کردن مبلغ تقریبا 110 میلیون تومان است .

خرید گل مغازه گل فروشی

یکی از مهم ترین قسمت های مدیریتی یک مغازه گل فروشی خرید گل و نگهداری از گل هاست . نحوه نگهداری از گل ها را می توانید در وبلاگ بوی گل مطالعه کنید لینک مطالب مرتبط را می توانید در انتهای این مقاله پیدا کنید .

برای خرید گل شما باید به بازار گل شهرتان مراجعه کنید ، در تهران شما می توانید از بازار گل محلاتی یا بازار گل امام رضا خرید گل خود را انجام دهید .

برای خرید گل شما نیازمند مبلغ 500 هزار تومان در ماه هستید . این که گل های شما چقدر عمر کنند به مهارت های شما و دمای محیط بستگی دارد . پس اصلا در خرید وسایل سرمایشی و تنظیم دما هوا خصاصت به خرج ندهید .

هزینه 500 هزار تومان در ماه را به هزینه های ماهانه اضافه می کنیم در واقع در ماه یک مغازه گل فروشی مبلغ 6.2 میلیون تومان را تا الان هزینه دارد .

آب ، برق ، گاز و مالیات

مبلغ 1 میلیون تومان در ماه قطعا برای هزینه های آب ، برق ، گاز و مالیات باید در ماه کنار بزارید پس در ماه 1 میلیون تومان دیگر به عنوان مبلغ مصرفی کنار می گذاریم.

بازاریابی و تبلیغات

هیچ کسب و کاری در ابتدا بدون تبلیغات و بازاریابی قادر به فروش محصولات خود نیست . مغازه گل فروشی شما باید در محله خود شناخته شود و این کار تنها با پخش بروشور ، اجاره بیلبورد های تبلیغاتی و … امکان پذیر است .

ما برای شروع تبلیغات مغازه گل فروشی شما هزینه 10 میلیون تومان را کنار گذاشته ایم .

هزینه تبلیغات جزو هزینه های حذف نشدنی است . پس با لحاظ کردن این هزینه مبلغ پیش بینی شده تا الان 121 میلیون تومان است .

یادگیری و آموزش هنر گل آرایی

هیچ گل آرایی بدون یادگیری مهارت های جدید و خلق محصولاتی زیبا تر نمی تواند فروش خود را افزایش دهد . هر گل آرایی باید نسبت به یادگیری مهارت های جدید و توسعه فردی خود مبلغی را در سال کنار بگذارد . آموزش گل آرایی باید جزو برنامه های مدون هر گل آرا باشد .

پیشنهاد ما برای شروع کار شما ، دوره گل فروشی آموزشگاه گل آرایی بوی گل است که تقریبا 2 میلیون تومان برای شروع کسب و کارتان هزینه خواهد داشت .

در ادامه با شرکت در کارگاه های آموزشی این آموزشگاه در که در سال 45 کارگاه است می توانید نقاط ضعف کارتان را پوشش دهید و به نقاظ قوت تبدیل کنید . ما برای آموزش در ماه مبلغ 700 هزار تومان را کنار خواهیم گذاشت .

برای اینکه بتوانید با سایر گل فروشی ها رقابت کنید حتما باید در هنر گل آرایی سرآمد و ممتاز باشید پس باید به طور مرتب در دوره های آموزش گل آرایی شرکت کنید . هزینه شرکت در این دوره ها برای یک بار 2 میلیون تومان و در ادامه در ماه 700 هزار تومان است .

که با محاسبه این هزینه ، سرمایه مورد نیاز افتتاح مغازه گل فروشیتان به مبلغ 123 میلیون تومان یک باره و در ماه 7.9 میلیون است .

نتیجه گیری سرمایه لازم برای تاسیس مغازه گل فروشی

طبق محاسبات بالا ، یک مغازه گل فروشی در ماه 8 میلیون تومان هزینه دارد و این هزینه شامل آموزش و یادگیری ، تبلیغات ، اجاره بها ، برق ، آب ، گاز ، نیروی کار ، خرید گل و ابزار گل آرایی است . اگر می خواهید نسبت به موفقیت در این شغل مطمئن باشید بهتر است مالک یک مغازه باشید تا اجاره بها آن را بپردازید .

درآمد یک مغازه گل فروشی

اگر شما مالک یک مغازه گل فروشی در مناطقی هستید که مردم قدرت خرید این محصول را دارند . به طور متوسط در روز 500 هزار تومان درآمد خواهید داشت .

پس درآمد شما در ماه به طور متوسط 15 میلیون تومان خواهد بود که با در نظر گرفتن 8 میلیون تومان هزینه ، به 7 میلیون تومان درآمد در ماه خواهید رسید .

این در صورتی است که مغازه شما در ماه پروژه های دیگری انجام ندهد و در صورتی که درآمد پروژه های گل آرایی را به آن اضافه کنیم مغازه گل فروشی جزو کسب و کار های سود ده کشورمان است .

اخذ مجوز مغازه گل فروشی

برای اخذ مجور گل فروشی از اتحادیه گل فروشان ، نیاز به رعایت قانون 500 متر فاصله نسبت به گل فروشی های دیگر دارید در کنار آن باید مکان مغازه خود را قطعی کرده و مبلغی را نیز برای صدور مجوز پرداخت کنید .

 

بازاریابی و رونق دادن به گل فروشی با رعایت نکات زیر

جذب توجه مشتریان به گل فروشی شما

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آننحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

مشتریان در بازدید اول در گل فروشی شما نیازمند صداقت ، شفافیت و درست گویی هستند . اگر واقعا علاقه مند به کسب و کار خودتان هستید این را به یاد داشته باشید که مشتری شما را هیچ چیز به اندازه صداقت و هنر شما نمی تواند جذب کند .

در نگاه اول به مشتری سوال شما باید این باشد !

۱- چگونه می توانم به شما کمک کنم ؟

۲- چه مقداری می خواهید برای گل هایتان هزینه کنید ؟

۳- چه میزان جذابیت کار و هنری بودن آن برای شما اهمیت دارد ؟

این ها سوالاتی است که می تواند در بازدید اول مشتری از مغازه شما ، اهرمی برای جذب مشتری باشد .

در ادامه شما می توانید از ترفند های زیر برای جلب توجه مشتری استفاده کنید :

۱- ارایه دست نویس های قدردانی از خرید مشتریان و امید برای خرید مجدد

۲- دریافت اطلاعات تماس در جهت قدردانی از مشتریان وفادار با سیستم های پیامکی و …

۳- ارایه تخفیف و آفر های ویژه به مشتریان وفادار

ساخت تصویری به یادماندنی از برند خود

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

از برند خود تصویری موثق و معتمد ایجاد کنید . وقتی کسب و کارتان مطرح شد مشتریان شما تبدیل به مشتریان وفادار شده و این سبب رونق کسب و کارتان خواهد شد .

شرکت های بزرگ در کسب و کار مثال های بسیار خوبی برای برندینگ هستند .

تمامی این برند ها زمانی برنده هستند که توانسته باشند ایمان و اعتقاد مشتریان خود را جذب کرده باشند .

برای اینکه بتوانید بهترین تصویر را از گل فروشی خود در ذهن مشتریان بجا بگذارید نیازمند طراحی لوگو ای زیبا و دلنشین هستید . طراحی لوگو مناسب سبب ارایه تصویری به یاد ماندنی از گل فروشی شما می شود .

شما می توانید با استفاده از یک لوگو منحصر به فرد و یکتا توجه مشتریان خود را جذب کنید و آن ها را به فکر کردن درباره لوگو خود وا دارید و ذهنیتی زیبا از برند گل فروشیتان ثبت کنید .

بنابر این در انتخاب لوگو ، نهایت دقت را بکار ببرید زیرا قدرت بازاریابی ، برندینگ و تبلیغات شما را نشان خواهد داد .

لوگوی شما یک نشان برجسته از فروشگاه شماست که سبب جلب نگاه عابران و مشتریان خواهد شد .

گسترش کسب و کارتان از طریق وب سایت 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

یکی از ساده ترین و موثرترین روش های بازاریی استفاده از وب سایتی زیبا برای معرفی گل فروشی شما است . فراموش نکنید حتما قسمتی به عنوان فروشگاه برای وب سایت خود طراحی کنید .

این سبب افزایش درآمد و رشد کسب و کار شما خواهد شد .

در ساخت وب سایت خود به نکات زیر توجه کنید :

۱- ارایه توضیحاتی از خدمات و محصولات

۲- ارایه محصولات فروشگاه برای خرید آنلاین و خدمات ارسال

۳- قسمتی برای اعلام قیمت ها و تخفیف ها فروشگاه

۴-ذکر قوانین و شرایط فروش

۵- ایجاد گارانتی برای محصولات فروخته شده

و …

وب سایت شما باید از رقبا برجسته تر و کاربردی تر باشد . طراحی منحصر به فرد وب سایت شما  ، سبب اولین تفاوت شما در بین رقبا خواهد شد . سعی کنید سرعت بارگزاری وب سایت خود را در بالا ترین حد ممکن قرار دهید  .

 

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید 

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

یکی از بهترین راه های جذب مردم در مورد قیمت های جدید گل و پیشنهادات هیجان انگیز یا تخفیف ها ، رسانه های اجتماعی است .

اگر فروشگاه شما رویداد هایی را برگزار می کند حتما آن را در رسانه ها نشر دهید ، این راه به صرفه برای انتشار خدمات شماست .

صفحه فیس بوک ، توییتر و دیگر رسانه ها را برای کسب و کارتان ایجاد کنید سپس مرتب مطالب خود را در آن قرار دهید .

سعی کنید هر روز با انتشار ۵ الی ۶ پست درباره لیست قیمت ها و انتشار تصاویر و فیلم های جذاب از محصولات و فروشگاهتان و ارایه خدماتتان ، کسب و کارتان را در شبکه های اجتماعی بروز نگه دارید .

 

ایمیل مارکتینگ و ارسال ایمیل به مشتریان

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

شما می توانید برای جلب توجه مشتریانتان ، تاریخ تولدشان را با پیام های زیبا تبریک بگویید .

نکات زیر را در نظر بگیرید .

۱- ابتدا ادرس ایمیل کسانی که از وب سایت شما ، صفحات یا رسانه های شما بازدید می کنند را دریافت کنید .

۲- شروع به ایمیل های خاص خود از قیمت ها و مزیت ها و سایر طرح ها به تمامی آدرس های ایمیل بفرمایید .

۳- اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما بی نظیر و می تواند توجه مشتریانتان را جلب نماید .

 

از هدایی برای توجه و جایگیری در قلب و ذهن مشتریانتان  استفاده کنید 

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

 

هر شخصی هدیه گرفتن را دوست دارد . وقتی مشتری شما از فروشگاه شما بازدید می کند شما می توانید با یک هدیه جالب ، نظر او را جلب کنید .

به صورت زیر :

۱- خرید وسایل مورد استفاده روزانه برای مثال لوازم جانبی کامپیوتر یا نوشیدنی یا تقویم و …

۲- به صورت گسترده لوگو کسب و کار خود را در اقلام خود استفاده کنید . ( لوگو شما به مشتریان کسب و کار شما را یادآوری می کند )

۳- این هدایا را می توانید در هر رویدادی برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید .

 

تزیین دکور و نمای مغازه گل فروشی شما 

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

 

شما می توانید مردم را به خوبی در حالی که به عنوان عابر حرکت می کنند ، جذب کنید . آن ها مشتریان مستعد شما هستند اما چیزی که توجه مشتریان را جذب می کند . سادگی در طراحی دکور و نمای مغازه شماست .

دکوراسیون مغازه شما در نگاه اول بر روی مشتریان تاثیر خواهد گذاشت پس اطمینان حاصل کنید :

۱- توجه به فضای بیرونی ، پنجره ها و فضای قابل دید مشتری ها

۲- نگاه دقیق به علامت های تبلیغاتی خود و طراحی های جذاب

۳ – ایجاد ظاهری زیبا برای مغازه خود به عبارتی : عقل مردم در چشمان آن هاست .

 

برگزاری رویداد

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

 

یکی از موثر ترین راه ها برای ایجاد ارتباط با مشتریان برگزاری رویداد است . چرا که مردم یا مشتریان تمایل دارند که بپیوندند به رویداد هایی که در آن ها فرصتی برای دیدار با مختصصان گل یا هنرمندان گل آرایی وجود دارد .

رویداد ها خطاب به افرادی است که امکان دنبال کردن شما را در فضای مجازی ندارند . حال باید مراحل زیر را انجام دهیم :

۱- شما از طریق کلیه رسانه ها ، آگهی و تبلیغات در مورد رویداد خود ایجاد کنید و حتی از انتشار آن در خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دریغ نکنید .

۲- هنگامی که شما یک رویداد را سازماندهی می کنید مردم را به فروشگاه خود دعوت نمایید و درباره تاثیر گل ها در زندگیشان صبحت کنید .

۳- تم فروشگاه راخاص رویداد کنید .

۴- استفاده از کارت هایی که دارای شماره تماس فروشگاه و … می باشد .

 

استفاده از بنر ، پوستر و اقلام کاغذی 

 

نحوه ایجاد گل فروشی و راهکار های افزایش درآمد آن

 

این اقلام چاپی مانند بروشور ، پوستر و … برگه هایی تبلیغاتی هستند که شما می توانید با استفاده از پیشنهادات فریبنده ( قیمت های ساختار شکن و محصولات متفاوت و .. ) چاپ شده بر روی آن ها مشتریان را جذب کنید .

اطمینان حاصل کنید که طراحی همه این اقلام جذاب است و یک تصویر از فروشگاه خود که به خوبی تزیین شده در آن قرار دهید

سپس به طور خلاصه توضیح دهید که چرا مردم باید از فروشگاه شما خرید کنند . این اطلاعات را در نقاط کوچک قرار دهید که عابران بتوانند آن را ها مطالعه کنند .

 

 

 

https://blog.booyegol.com/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d8%b1-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85/

 

نوشته های مشابه

‫28 دیدگاه ها

  1. با سلام میخواستم بدونم در حال حاضر با توجه به وضعیت بازار موجود تاسیس گل فروشی در شهر ساری مازندران کار منطقی هست یا خیر و با توجه به سرمایه ای که شما در نظر گرفتید بازدهی کافی دارد یا خیر ؟

    1. سلام ممنون از اینکه نظرتون را با ما به اشتراک گذاشتید ، بله تاسیس گل فروشی قطعا می تواند سودده باشد اما بستگی به شرایط شما نیز دارد . به نظرم در صورتی که توان مالی و مهارت مورد نظر را دارید ، تردیدی برای تاسیس گل فروشی نکنید به شرطی که در کنار آن از فضا شبکه های اجتماعی نیز بهره مند شوید .

  2. سلام خسته نباشید بنظر شما با چهل میلیون میشه مغازه گل فروشی راه اندا زی کرد

    ایا درامد خوبی داره
    بعد به چه مدارکی لازم داریم

    1. بله امکان مغازه گل فروشی با این مبلغ وجود داره اما برای شروع پیشنهاد من استفاده از بستر اینترنت و کار کردن در منزل هست

  3. سلام
    ممنون از اطلاعات جامع و کامل تون
    میخواستم بپرسم که مجموعه شما گزینه شراکت هم داره ؟
    خوشحال میشم اگر بتونم با شما همکاری داشته باشم….

    1. سلام و عرض ادب
      بله امکان شراکت وجود داره با شماره دفتر 66564458 تماس بگیرید

  4. سلام. ممنون از وبلاگ خوبتون. میخواستم بپرسم آیا در مشهد آموزشگاه گل آرایی معتبری رو می شناسید؟
    یا آموزشگاه شما شعبه ای در مشهد داره؟

    1. سلام خیر متاسفانه در مشهد شعبه ای نداریم ولی تهران میزبان شما خواهیم بود

  5. با سلام من با کلی ذوق و شوق اومدم تو سایتتون و با دیدن هزینه ای که برای شروع نیازه کلا پشیمون شدم …

    1. با سلام و خسته نباشید ، شما می تونید کسب و کار خودتون رو به شکل اینترنتی جلو ببرید تا از هزینه های خودتون بکاهید .

  6. سلام،خسته نباشيد
    ميخواستم بدونم به نظرتان با اين افزايش قيمتهايى كه در حال حاضر گل و ساير چيزها داشته الان چه مبلغى را براى سرمايه اوليه بايد در نظر گرفت؟

    1. در شرایط کنونی یک هنر پاسخگوی شما نیست . شما می بایست چندین هنر را با هم تلفیق و به محصول خلاقانه برسید تا امکان رقابت در بستر اینترنت مهیا شود و از این طریق به کسب درآمد با حداقل درآمد بپردازید

    1. خیلی از دوستان در بندرعباس از طریق بوی گل ، گل آرایی فرا گرفتند و الان درآمد خوبی دارند . به نظر بنده می تونید اقدام کنید .

    1. سلام کیفیت کار شما به میزان کاربلدی و مهارت شما است . متراژ مغازه زیاد اهمیتی ندارد ولی برای اینکه دکور خوبی داشته باشید حداقل 25 مترتوصیه می شود

  7. سلام خسته نباشید ، جناب میخواستم بپرسم اگه بخوام گلفروشی فقط مخصوص گل های طبیعی افتتاح کنم ، کار میده سود خوبی داره؟

    1. اگر استعداد گل آرایی داشته باشید و به صورت اصولی آموزش دیده باشید حتما موفق می شوید و درآمد ماهانه بین 2 الی 5 میلیون تومان در شروع خواهید داشت .

  8. سلام ميخواستم شروع به پرورش گل و گياه كنم
    ايا امكان شراكت هست ؟
    البته من عاشق گلم و از هر اقدامي در راستاي كار با گياهان لذت ميبرم و خوشحال ميشم اگر شريك باشم
    تهران زندگي ميكنم

  9. با عرض سلام و خسته نباشید
    ابوالفتح زاده هستم از استان ایلام
    یه مغازه گل فروشی دارم به دلیل مشکلات مالی که باهاش مواجه شدم و به دلیل زیرگذر زدن جلوی مغازه ام دیگه جای پارک نداشت مجور شدم مغازه مو جابه جا کنم دنبال یه شریک هستم که بتونه با تزریق مقداری سرمابه به داخل مغازه یه رونقی بدم مقداری باکس و گل مصنوعی بخریم اگه تمایل به شراکت دارین که بسم الله
    یا اگه کسی هست که تمایل داشته باشه
    این شماره تماس منه دگه زنگ زدین جواب ندادم یه پیام بفرستین خودم تماس میگیرم
    احسان ابوالفتح راده
    09182769470

    با تشکر و فراوان

  10. سلام من میخوام فقط فروشمو اختصاص بدم به باکس گل میخواستم ببینم خونه میتونم کار کنم؟ گل رز خراب نمیشه؟ کولر گازی باید داشته باشیم حتما ممنون میشم کمک کنید واقعا دوس ندارم ضرر کنم

  11. سلام به نظرتون گلفروشی در آبادان جواب میده با توجه به آب و هواش..
    و اینکه بجای مغازه میشه از اسکلت و پلاستیک استفاده کرد ؟

  12. سلام خسته نباشید من هم ب این شغل علاقه دارم و هم بلدم چندین ساله که گل عروس درست میکنم اما بودجه برا مغازه باز کردن ندارم میتوانید کمک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا