حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

سلام به دوستان عزیز بوی گل ، امروز بزای شما سیم که یکی از اجزای مهم گل آرایی هست را معرفی میکنیم که این سیم در سایز های مختلف هست ، هر سایز سیم برای گل های مختلفی استفاده می شود . امیدوارم لذت ببرید .

 

سیم گل آرایی استاندارد معمولا روکش سبز دارد و بلندی آن حدودا ۴۶ سانتی متر است. این سیم رنگ شده مقاوم به خوردگی است. ( خوردگی خطری است که در هنگام استفاده ی سیم در ساقه ی گل و در تماس با آب به وجود می آید. )

 

اندازه ی سیم ، قطر آن را تعیین می کند. هر چه اندازه ی آن بیش تر باشد، سیم نازک تر است. بنابراین سیمی با اندازه ی ۱۸، سیم سنگینی است و  برای حمایت ساقه های ضخیم تر یا بلندی استفاده می شود که نیاز به حمایت بیش تر دارند مانند دسته گل های محرابی

اگر با دقت کافی از این سیم استفاده نکنید، امکان خم شدن یا آسیب دیدن ساقه ی گل ها وجود دارد.

  • در عکس ها اندازه سیم ها متفاوت هست .

این سیم گل آرایی معمولا در یک بسته ی ۲۵ عددی به فروش می رسند.

سیم گل آرایی

 

سیم با اندازه ی ۲۱، انتخاب مورد علاقه ی من است چون به اندازه ی کافی قوی هست که بیش تر ساقه ی گل ها را نگه دارد و آن قدر انعطاف پذیر است که در حلقه های گل با پیچ و خم فراوان استفاده شود. در این بسته تعداد ۴۰ عدد سیم قرار دارد.

 

سیم گل آرایی

 

سیم گل آرایی با اندازه ی ۲۵ به آسانی خم می شود و کمی نازک تر از سیم بالایی است. این سیم هم کاربردهای زیادی دارد اما نمیتواند گل های سنگین را حفظ کند. در هر بسته ی آن ۶۰ عدد قرار دارد.

سیم گل آرایی

سیم با اندازه ی ۳۰ بسیار نازک است و احتمالا شما را یاد سیم مورد استفاده در صنایع دستی و هنری می اندازد. می توانید از این سیم برای نگه داشتن ساقه های نازک گل هایی چون گل برف و استفانوتیس استفاده کنید. این سیم مورد علاقه و پرکاربرد گل آرا ها برای درست کردن حلقه گل یا مچ بند است. در هر بسته ی آن ۷۰ عدد سیم قرار دارد.

سیم گل آرایی

 

انواع اندازه های سیم ها به صورت مرتب و مطابق وزن بسته بندی شده اند. اکثر گل آرا ها تمایل دارند که سیم ها را به صورت کلی و تعداد ۱۰۰۰ عدد یا بالاتر بخرند. البته حمل و نقل این جعبه ها آسان نیست و به همین دلیل  سیم ها را به صورت بسته ای و تعداد کم تر می فروشیم تا قیمت آن  برای برگزاری یک مراسم عروسی به صرفه تر باشد.

 

سیم گل آرایی

 

سیم گل آرایی

سیم گل آرایی