حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

اولین کارگاه آموزش عملی گل آرایی بوی گل در تاریخ ۲۱ تیرماه برگزار شد . در این کارگاه هنرجویان عزیز بوی گل با روش های ایجاد دسته گل آشنا شدند خلاصه کارگاه و اتفاقات افتاده را می توانید از طریق این گزارش دنبال کنید .

دسته گل

آموزش گل آرایی ، کارگاه دسته گل

نخستین کارگاه آموزش گل آرایی بوی گل ، ۲۱ تیرماه با تدریس خانم زندی در ظفر برگزار شد . در این کارگاه هنرجویان عزیز با روش ها و تکنیک های بستن دسته گل آشنا شدند و آموزش گل آرایی را در بخش دسته گل آموختند . این کارگاه به صورت نیمه خصوصی و تنها با حضور ۱۲ نفر و آموزش ۷ ساعته برگزار شد .

مفاهیم اولیه و نحوه بستن دسته گل ( کارگاه دسته گل )

ا در ابتدای کارگاه خانم زندی مفاهیم اولیه و نحوه بستن دسته گل را با یک شاخه گل تمرین کردند سپس در مراحل بعدی با تکنیک های بستن دسته گل و ترکیب گل ها آشنا شدند .

بعد از پایان مرحله اول ، هنرجویان با استفاده از این تکنیک ها و ذوق و سلیقه خودشان و نظارت استاد ، دسته گل هایی را زیبا را خلق کردند .

دسته گل

بافت برگ و تکنیک های استفاده از برگ ها ( کارگاه دسته گل )

در مرحله بعدی مدرس کارگاه به تدریس مباحث بافت برگ و تکنیک های استفاده از برگ ها در دسته گل پرداخت و به مانند مرحله قبل هنرجویان گل آرایی با ترکیب آموخته های قبلی و مباحث جدید ، شگفتی های خلقت را به حضار نمایش دادند .

کارگاه دسته گل

انواع دسته گل و سبک ها ( کارگاه دسته گل )

کارگاه دسته گلبا تکمیل اطلاعات هنرجویان و جمع بندی استاد ، هنرجویان بوی گل شروع به ایجاد دسته گل های حرفه ای کردند و مهارت و استعدادشان را به رخ کشیدند . در پایان نیز همه هنرجویان با دسته گل های خودشان تصاویری را به یادگار ثبت کردند .

گل آرایی

آموزش گل آرایی در تهران

شما علاقه مندان به گل آرایی نیز می توانید در آموزشگاه بوی گل زیر نظر حرفه ای ترین اساتید گل آرایی کشورمان این هنر زیبا را فرا بگیرید و زیبایی های خلقت را دو چندان کنید