اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییبازار گلصنعت گلگل های شاخه بریده

گل های پرکننده موجود در بازار گل ایران

گل های پرکننده نقش به سزایی در هنر گل آرایی دارد در این مطلب به اسامی گل های پر کننده اشاره می کنیم و توضیحات مختصری را در مورد هر گل ارایه می دهیم . همچنین درباره نقش گل پرکننده در گل آرایی توضیحات جامعی داده ایم . پس از مطالعه این مطلب با گل های پرکننده و گل های پرکننده موجود در بازار گل ایران آشنا می شوید .

کاربرد گل های پرکننده در هنر گل آرایی

گل های پرکننده نقش مهمی در دیزاین را بازی می کنند . ما در آموزشگاه گل آرایی بوی گل در قسمت تئوری گل آرایی این مبحث را به صورت کامل آموزش می دهیم اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه توضیح دهیم گل های پرکننده در هنر گل آرایی به عنوان گل C شناخته می شود . گل های C نقش پر کردن فضا های خالی اسفنج را دارند که زیبایی دو چندانی به خروجی کار ما می دهند . در واقع بعد از استفاده از گل های اصلی و دیدن فضا های خالی اسفنج با توجه به تئوری رنگ ها ، تزیین را نهایی می کنیم .

معرفی گل های پر کننده موجود در بازار گل ایران

در وهله اول اگر قصد دارید هنر گل آرایی را یاد بگیرید می بایست اسامی گل های پر کننده موجود در بازار گل ایران را بشناسید . در ادامه اسامی گل های پر کننده را فرا خواهید گرفت و می توانید با توجه به نوع دیزاین خود ، گل مناسب را انتخاب می کنید .

نوشته های مشابه

گل پرکننده ژیپسوفیلیا یا جیپس فلا

گل Gypsophila یا ژیپسوفیلیا در زمره گل های پرکننده خاص است که در دسته گل عروس و باکس گل و حتی سبد گل بسیار کاربردی است . این گل زیبا را در کلاس ها ما به عنوان گل C می شناسیم . این گل را می توان به سادگی با استفاده از اسپری رنگ ، رنگ آمیزی کرد و به خاطر خاصیت خشک شوندگی آن ، در هر زمانی قابل استفاده است .

گل پرکننده هورتانزیا یا ادریسی

گل هورتانزیا

گل هورتانزیا یا ادریسی نیز از جمله گل های پرکننده است که می توان با آن انواع سبد و باکس را به سرعت پر کرد . این گل با داشتن گلبرگ های فراوان به سرعت می تواند حجم بسیار زیادی از فضا خالی اسفنج شما را پوشش دهد . این گل در رنگ های سفید ، صورتی و بنفش در دسترس است .

گل پرکننده زنبوری یا لیمونیوم

گل پرکننده زنبوری یا لیمونیوم

گل زنبوری یا لیمونیوم از جمله گل های پر کننده دیگر است که در دسته گل ، سبد گل ، باکس گل از آن استفاده می شود . بیشتر کاربرد این گل در حالت خشک شده است . این گل در رنگ های سفید ، بنفش و صورتی در بازار گل قابل تهیه است .

گل مخلصه

گل پرکننده مخلصه

گل مخلصه یکی دیگر از گل های پر کننده است . این گل با ظرافت خاصی که دارد به راحتی می تواند کار شما را پر تر و ظریف تر نشان دهد . این گل نسبت به بسیار از پر کننده های دیگر ارزان تر است و ظاهر زیبایی به کار شما خواهد بخشید .

گل قلم پور

گل پرکننده قلم پور

گل قلم پور یکی دیگر از گل های پرکننده و ظریف است که در انواع باکس و سبد گل و دسته گل عروس از آن استفاده می شود . این گل در رنگ های متنوع در بازار گل قابل دسترسی است و قیمت بسیار مناسبی دارد . گل قلم پور جزو گل های C و بسیار مناسب برای پر کردن فضا های خالی است .

گل تکمه ای

گل پرکننده تکمه ای

گل تکمه ای جزو گل های خشک و ارزان قیمت است که به علت خراب نشدن و کاربردی بودن آن مقداری گران تر است . از این گل نیز برای پر کردن انوع سبد گل و باکس گل استفاده می شود و در رنگ های سفید ، صورتی و بنفش در دسترس است .

 

جمع بندی نهایی

 

جمع بندی

خب در این مطلب ، با انواع گل های پر کننده آشنا شدید که می توانید برای پر کردن فضا های خالی اسفنج از آن استفاده کنید . این گل ها شامل قلم پور ، هورتانزیا ، تکمه ای ، مخلصه ، زنبوری و جیپس فلا بود که به عنوان گل های C در هنر گل آرایی شناخته می شوند . برای مطالعه مطالب بیشتر به اینستاگرام بوی گل مراجعه کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا