اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

آموزش آنلاین گل آرایی و یادگیری گل آرایی در گلترنت

 آموزش آنلاین گل آرایی  ؛ گلترنت به عنوان اولین پتلفرم توانسته است جایگاه خاصی در بین علاقه مندان به هنر گل آرایی بدست آورد . این پتلفرم محبوب آموزش از راه دور علاوه بر اینکه کلاس های آنلاین گل آرایی برگزار می کند ، بستری را فراهم کرده است تا همه علاقه مندان به هنر گل آرایی با دیدن ویدیو های ضبط شده به سادگی هنر گل آرایی فرا گیرند . علاوه بر آن با تامین تمامی ابزار های گل آرایی مورد نیاز و خرید گل شاخه بریده برای شما عزیزان ، تمامی دغدغه های ناشی از یادگیری این هنر زیبا را برطرف کرده است .

دغدغه های شما قبل از تاسیس گلترنت

لوگو گلترنت

آیا علاقه مند بودید که بدون رفتن به بازار گل و سپری کردن زمان و مشکلات جای پارک با خیال راحت گل شاخه بریده خریداری کرده و خانه خود را گل آرایی کنید ؟

آیا مایل بودید بدون مهارت گل آرایی از پس گل آرایی های ساده در منزل از جمله گل آرایی میز گل سربلند خارج شوید ؟

نوشته های مشابه

گلترنت ، غیر ممکن را ممکن کرد !

شاید باورنکردنی باشد اما حالا تمامی دغدغه های شما برطرف شده است .

گلترنت زیر مجموعه بوی گل است که در جهت توسعه فرهنگ گل آرایی و آشنا کردن بیش از پیش مردم هنر دوست ایران با گل آرایی شکل گرفته است . گلترنت در سدد تبدیل شدن به بزرگ ترین مرجع یادگیری گل آرایی ایران است تا با خیال آسوده در منزل بدون رفتن به بازار گل ، گل شاخه بریده و ابزار مورد نیاز خود را تحویل بگیرید و با دیدن کلیپ های آموزش گل آرایی در گلترنت به سادگی آنچه می خواهید را با سلیقه خودتان خلق کنید .

 

نیاز را شناسایی و ارزش را خلق کن !

ایده

بوی گل و گلترنت توسط مهندس آرمان سفیدی یکی از کارآفرینان موفق در ایران خلق شده است که در حال حاضر یکی از بزرگ ترین مشاوران کسب و کار در ایران است . او در سن 18 سالگی اولین آموزشگاه گل آرایی در تهران را تاسیس کرد . او با مطالعه مدارس گل آرایی در اروپا و الهام گیری از فرهنگ گل آرایی ایرانی و جمع آوری تیمی از بهترین مدرسین گل آرایی در ایران این آموزشگاه را بنیان گذاری کرد . با وجود مسیر سختی که داشت تنها با سرمایه 2 میلیون تومانی اما با کسب مهارت در بازاریابی دیجیتال و سرمایه گذاری قبلی روی خودش این آموزشگاه را برپا کرد . حال نیز با تاسیس گلترنت در تلاش است تا با هزینه بسیار کمتر و تنها با تهیه ویدیو های آموزش گل آرایی بسیاری از علاقه مندان به گل آرایی بتوانند این مهارت را یاد بگیرند و گل آرا هایی که گل فروشی های بزرگی دارند به توانند مهارت های خود را توسعه دهند .

گلترنت چطور کار می کند ؟

گلترنت

گلترنت با همکاری با گل فروشی های بسیار با سابقه و اساتیدی که گل آرایی را در اروپا فرا گرفته اند و دوبله فیلم های آموزش گل آرایی شما را هر روز توانمند تر می کند . این در کنار این هست که هر شخصی می تواند خود نیز مهارتش را در گلترنت به اشتراک بگذارد و با پشتیبانی دادن به هنرجو هایش کسب درآمد کند . این فقط اول کار هست ! بزودی قابلیت های بسیار زیادی در گلترنت خواهید دید که شما را از هر نوع کلاس های حضوری ، بی نیاز خواهد کرد .

چرا گلترنت ؟

گلترنت

گلترنت با ایجاد فضایی بسیار ارزان ، شما را در یادگیری گل آرایی در هر جایی که هستید ، یاری می کند . گلترنت ارتباط شما را با اساتید تسهیل می کند و بدون واسطه ، لذت گل آرایی را برای شما دوچندان می کند . کما اینکه کارشناسان گل آرایی گلترنت تمامی ویدیو های گل آرایی را رصد کرده و از لحاظ اثربخشی تحلیل می کنند تا بهترین ویدیو های آموزشی در گلترنت قرار گیرد . بدیهی است موفقیت در این راه بدون کمک حمایت علاقه مندان به هنر گل آرایی ممکن نیست لذا امید داریم با حمایت شما عزیزان قله های موفقیت را فتح کنیم .

پکیج های تمرین که یادگیری گل آرایی را تهسیل می کند !

پکیج تکرار و تمرین

پکیج های گل های شاخه بریده که به گل های A B C تقسیم شده است شما را در یادگیری گل آرایی همراهی خواهد کرد . این در کنار تامین تمامی ابزار های گل آرایی مصرفی و غیر مصرفی است که از طریق فروشگاه اینترنتی گل ابزار و گلترنت انجام خواهد گرفت .

برنامه ریزی دقیق برای آموزش آنلاین گل آرایی و حتی بیشتر !

آموزش آنلاین گل آرایی

گلترنت این مسیر پیچیده را تا سال 1400 ادامه خواهد داد و شما با همراهی این پلتفرم خواهید توانست گل ارایی یاد بگیرید ولی این تنها برنامه ما نیست . بزودی گلترنت را سوار بر موج های توسعه فرهنگ گل آرایی خواهید دید که با گرفتن دستان تمامی هنرمندان کشورمان ، نتایج خارق العاده ای خلق خواهد کرد . این آرزویی است که در سر پروراندیم که بزودی محقق می کنیم . ایران با داشن یک فرهنگ غنی گل آرایی حق دارد که به عنوان یک کشور مطرح در هنر گل آرایی حضور داشته باشد و مرکز ارز آوری از این صنعت بزرگ باشد . کشور هایی به مانند آمریکا ، هند ، روسیه و … خیلی وقت است که گوی سبقت را ربوده اند لیکن اینجا هستیم تا پرچم کشورمان را سرافراز کنیم .

از آموزش آنلاین گل آرایی حمایت کنید !

حمایت شما بزرگترین دلگرمی ما است . دلگرمی که می تواند انرژی ما را در لحظاتی که روز تعطیل نیز نمی شناسیم ، دوچندان کند . حمایتی معنوی که کمک می کند تا گل های غنچه سرزمینمان شکوفا کنند . شکوفایی آن ها قطعا در شکوفایی اقتصاد ما نیز منجر خواهد شد . امیدواریم این استارت آپ مانند استارت آپ های دیگر کشورمان رها نشود با حمایت بزرگان به هدف خود برسد . دیگر حرف زدن بس است ! وقت عمل است …

 

همین حالا وارد گلترنت شوید کلیک کنید

برای تدریس گل آرایی در گلترنت اینجا کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا