اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

صنعت گلمناسبت های گل آرایی

چگونه در روز ولنتاین شوهر خود را سورپرایز کنیم: 40 ایده رمانتیک

روز ولنتاین بسیار نزدیک است، و ممکن است از خود بپرسید که چطور شوهر خود را شگفت‌زده کنید. انتخاب ایده درست به این بستگی دارد که شما چقدر با هم بوده‌اید، علایق او چیست و چه ایده‌هایی در گذشته انجام داده‌اید. ما می‌خواستیم با آوردن بهترین راه‌ها برای سورپرایز کردن شوهر خود در این روز ولنتاین، مقداری از فشار را کم کنیم. چه شما به تازگی زندگی خود را آغاز کرده باشید و چه نه، ایده ولنتاین را برای شوهرتان در لیست زیر پیدا خواهید کرد!

  • شب در خانه
  • شب در بیرون
  • بر اساس بودجه
  • ایده‌های غذایی
  • ایده‌های LDR
  • ایده‌های منحصر به فرد

سورپرایز روز ولنتاین

چگونه شوهر خود را روز ولنتاین در خانه سورپرایز کنید

در این روز ولنتاین، اگر می‌خواهید از رستوران‌ها شلوغ دوری کنید و از یک شب صمیمی لذت ببرید، در خانه بمانید. غافلگیر کردن شوهر خود در خانه بهترین است و می‌توانید یک شب خاص در خانه داشته باشید.

یک صحنه عاشقانه ایجاد کنید

بعد از یک روز طولانی در سر کار، یک محیط رمانتیک در خانه خود ایجاد کنید. حالت را با شمع، نورپردازی خاص، موسیقی و هر چیز دیگری که دوست دارد تنظیم کنید و برای یک شب رمانتیک آماده شوید.

نوشته های مشابه

شب فیلم در خانه

یک شب فیلم در خانه را با قرار دادن پتوهای نرم و بالش روی مبل تنظیم کنید. اگر می‌خواهید همه بیرون بروید، از یک پروژکتور و صفحه نمایش استفاده کنید (تلویزیون نیز خوب است). کمی پاپ کرن درست کنید، شکلات مورد علاقه‌اش را تهیه کنید، راحت باشید و از یک فیلم عالی با هم لذت ببرید.

روز ولنتاین با هم نقاشی بکشید

اگر او هنر را دوست داشته باشد، تمام تدارکات را تنظیم کرده و برای او نوشیدنی مورد علاقه اش را درست کند، و منتظر شوید که به خانه برسد. اگر شما یک هنرمند هستید و او از قبل به یادگیری علاقه نشان داده است، یک درس خصوصی به او بدهید. او عاشق ایجاد چیزی با شما خواهد بود که می‌تواند هر روز نمایش دهد و آن ببیند.

یک ورودی فوق العاده ایجاد کنید

به محض ورود به خانه، او را با یک ورودی فوق العاده که به سورپرایز بعدی هدایت می کند، غافلگیر کنید. علاوه بر رد گلبرگ گل رز کلاسیک، شما می‌توانید ورودی را با بادکنک یا نوارهای رنگی و رد عکس های دونفره تزیین کنید. شما حتی می‌توانید همه چیز را با رد شکلات و یا پیغامی که حرف به حرف در نامه نوشته شده باشد تزئین کنید.

روز ولنتاین یک ورودی فوق العاده ایجاد کنید

چگونه شوهر خود را روز ولنتاین بیرون از خانه سورپرایز کنید

اگر شما و شوهرتان دوست دارید در منزل بمانید، شوهر خود را با بیرون بردن در روز ولنتاین سورپرایز کنید. دقت کنید که در طول هفته برنامه ریزی ها و رزروها را انجام دهید، زیرا در هفته ولنتاین همه چیز به سرعت رزرو می شود.

چگونه شوهر خود را روز ولنتاین بیرون از خانه سورپرایز کنید

برنامه‌ریزی برای یک ماجراجویی در فضای باز

شوهر خود را به یک ماجراجویی عاشقانه در فضای باز مانند کوه نوردی، اردو زدن، کایاک سواری، یا سفر با کوله‌پشتی ببرید. گوشی خود را خاموش کرده و از همراهی یکدیگر و زیبایی طبیعت لذت ببرید.

او را از شهر بیرون ببرید.

تغییر مناظر و رزرو یک سفر آخر هفته را تهیه فرمایید. مقصد شما باید متناسب با علایق او باشد – برخی از مقصدهای احتمالی شامل تاکستان ها، شهرهای بزرگ، حومه شهر و یا کنار دریا هستند.

او را به خرید ببرید

آیا شوهر شما به لباس جدید نیاز دارد؟ خرید لباس مناسب اندازه یا سبک او بیش از حد دشوار است، او را با رفتن به فروشگاه غافلگیر کنید. او دوست دارد که شما را به عنوان دستیار خرید شخصی خودش داشته باشد و بازخورد شما را دریافت کند، زیرا او واقعا فقط سعی می‌کند به هر حال شما را تحت‌تاثیر قرار دهد.

سورپرایز روز ولنتاین

روز ولنتاین او را به یک نمایش یا بازی ببرید.

چند تا از گروه‌های موسیقی یا تیم های مورد علاقه‌اش را بررسی کنید و ببینید آیا در منطقه شما خواهند بود یا نه. این سورپرایز یک قرار ملاقات و هدیه‌ای است که او دوست دارد. اشکالی ندارد که نمایش یا بازی را انتخاب کنید که نزدیک به روز ولنتاین نباشد، این یک قرار سرگرم‌کننده خواهد بود!

قرار تماشای فیلم در ماشین

سینماهای ماشینی بسیار رمانتیک تر از سالن‌های سینما هستند. پتو، نوشیدنی و غذاهای مورد علاقه خود را بیاورید و از تماشای فیلم زیر ستاره‌ها لذت ببرید بدون اینکه هیچ وقت مجبور شوید اتومبیل خود را ترک کنید.

اعتیاد به آدرنالین او را آزاد کنید ( کارهای هیجان انگیز با او انجام دهید )

اگر شوهر شما یک معتاد به آدرنالین است، فعالیتی که در مورد آن احساس هیجان دارد را بررسی کنید. برخی از این فعالیت‌ها ممکن است شامل چتربازی در فضای باز و سرپوشیده، پاراگلایدینگ یا پاراسیلینگ باشند. اگر او فعالیت‌هایی مانند پرش با موتور یا دوچرخه‌سواری کوهستانی را دوست داشته باشد، لوازم جانبی دوچرخه که نیاز دارد را تهیه کنید.

با هم به کلاس بروید

انجام یک کلاس با هم راهی خوب برای برقراری ارتباط با شوهرتان در یک محیط سرگرم‌کننده است. برخی از ایده‌های کلاسی شامل آشپزی، هنر و پخت هستند. زوج‌هایی که با هم یاد می گیرند و بزرگ می‌شوند، کنار هم می‌مانند.

روز ولنتاین با هم با هم به کلاس بروید

قرار ملاقات چشم بسته

هرگونه ایده قرار ملاقات شگفت انگیزی را با بستن چشم و ربودن شوهر خود به سطح دیگری ببرید. او هیچ سر نخی در مورد مکانی که می خواهید او را برید نخواهد داشت، و باعث غافلگیری بسیار بزرگتری می‌شود. نکته حرفه ای، چشم او را با یک کراوات جدید ببندید تا آن را به عنوان یک هدیه داشته باشد.

 

چگونه شوهر خود را روز ولنتاین بر اساس بودجه سورپرایز کنید

این ایده‌های رمانتیک متفکرانه، با بودجه سازگار و شامل ایده‌هایی هستند که برای هر نوع ازدواجی کارساز می باشند. آن‌ها همچنین برای زوج‌هایی که اهل هدیه نیستند یا مراسم روز ولنتاین ساده را ترجیح می دهند، بسیار عالی هستند.

چگونه شوهر خود را بر اساس بودجه سورپرایز کنید

فعالیت‌های مورد علاقه اش را با او انجام دهید

یک راه ساده و متفکرانه برای نشان دادن محبت شما با قرار ملاقاتی است که در آن فعالیت مورد علاقه اش را با او انجام می‌دهید. برخی از ایده‌ها عبارتند از بازی ویدیویی، گوش دادن به پادکست مورد علاقه‌اش یا موسیقی و یا انجام ورزش مورد علاقه او و …. ساده است اما برای او خیلی ارزشمند است که بداند شما می‌خواهید چیزهایی را یاد بگیرید و انجام دهید که او دوست داد.

او را به پیک‌نیک ببرید.

او را با یک پیک‌نیک در زیر ستاره‌ها و یا یک پیک‌نیک یک روزه در ساحل سورپرایز کنید. برخی از غذاها، نوشیدنی‌ها، چند پتو، ظرف و ظروف و شاید یک بلندگوی قابل‌حمل برای پخش برخی از آهنگ‌های مورد علاقه‌اش را همراه خود بیاورید.

برای او یک نامه و یا یک شعر بنویسید.

در دنیای دیجیتال، نامه دست‌نوشته شده از صمیم قلب یکی از شخصی ترین و مبتکرانه ترین هدیه‌ای است که می‌توانید به او بدهید. اگر شما دستی به قلم دارید، نوشتن شعر را در نظر بگیرید و آن را با صدای بلند برای او بخوانید. اگر نمی‌دانید بر روی کارت چه چیزی بنویسید، سعی کنید از نقل قولی های روز ولنتاین استفاده کنید.

برای او یک نامه و یا یک شعر بنویسید.

برای او یک ویدئو، اسلایدشو یا قاب عکس بسازید

برخی از بهترین عکس‌ها و ویدیوهایی که با هم دارید را جمع‌آوری کرده و از یک برنامه برای ایجاد ویدئو و یا نمایش اسلاید از بهترین لحظات خود استفاده کنید. اگر به اندازه کافی عکس ندارید و یا فقط سبک تان نیست، شوهر خود را با قاب عکس دو نفره خود غافلگیر کنید.

روز ولنتاین کارهای خیریه با هم انجام دهید

اگر شوهر شما کار خیریه انجام می‌دهد و یا به دلیل خاصی مشتاق آن است، به او نشان دهید که با کار کردن در کنارش به او اهمیت می‌دهید. بخشیدن زمان شما نه تنها به تنهایی کار بزرگی است، بلکه به شما کمک می‌کند جنبه های دیگر یکدیگر را ببینید که ممکن است قبلا هرگز آن را ندیده باشید.

او را به یک کارت تبریک و شخصی تبدیل کنید

جنبه شوخ و شاد خود را با یک کارت با نمک و شخصی سازی شده به او نشان دهید. کارت‌های دست ساز و غیر متعارف بسیار بهتر از کارت‌های فروشگاهی هستند. برای یک هدیه اضافی، یک گل را نیز برای کارت خود تهیه کنید.

او را به یک کارت تبریک و شخصی تبدیل کنید

شوهر خود را روز ولنتاین با عکس‌های جذاب سورپرایز کنید

شوهرتان را با عکس‌های جذاب و با نمک از خود سورپرایز کنید. از یک دوست که در این کار مهارت دارد بخواهید تا از شما عکس بگیرد یا با استفاده از تایمر عکس برداری از خود عکس بگیرید. برخی ایده‌های جذاب شامل پوشیدن پیراهن تیم مورد علاقه او، پوشیدن لباس هایی از فیلم‌ها و نمایش‌های محبوب او، لباس‌های کاری و یا چیز دیگری است که علایق او را نشان می‌دهد.

پروژه‌هایی که خودتان را می توانید انجام دهید

پروژه‌های شخصی یک راه عالی برای نشان دادن خلاقیت تان و خلق چیزی است که واقعا از آن لذت خواهد برد. سعی کنید یک شکلات با طعم‌های محبوب او درست کنید و آن را با یک آستین زیبا بپوشید و یا یک گلدان شخصی سازی شده را با گیاهان مورد علاقه‌اش درست کنید.

او را به یک نمایشگاه محلی یا گالری هنری ببرید

اگر فرد شما عاشق هنر یا موسیقی باشد، حمایت از یک هنرمند محلی می‌تواند جایگزین خوبی برای یک کنسرت یا نمایش گران‌قیمت باشد. این اجتماعات همچنین خلوت و نه چندان شلوغ هستند، که برای یک قرار ملاقات رمانتیک بسیار بهتر است.

چگونه شوهر خود را روز ولنتاین با غذا سورپرایز کنیم

ممکن است شنیده باشید که سریع‌ترین راه برای به دست آوردن قلب کسی از طریق معده آن‌ها است. اگر امسال شما می خواهید از روش های غذایی استفاده کنید، یکی از این ایده‌های خوش‌مزه را امتحان کنید.

شکلات یا غذای مورد علاقه او را برایش ارسال کنید

شکلات یا غذای مورد علاقه او را برایش ارسال کنید

برای یک سورپرایز شیرین، شکلات مجلل، میوه خشک و یا غذای خوش‌مزه دیگری را به خانه یا محل کارش بفرستید. سعی کنید یک پیغام جذاب یا یادداشتی برای یادآوری برنامه‌های بعدی خود همراه آن بنویسید.

صبحانه یا میان وعده در رختخواب

روز تعطیل او را با صرف صبحانه یا میان وعده در رختخواب شروع کنید. پنکیک های قلبی شکل، تخم‌مرغ و سیب‌زمینی مطمئنا لبخند بر لبان او می آورند، سعی کنید آن را با یک اسموتی صورتی یا قرمز و یا یک نوشیدنی تازه سرو کنید.

صبحانه روز ولنتاین در رختخواب!

غذا را به محل کار یا تحصیل او ارسال کنید

یک نهار روز ولنتاین خوب برای او ارسال کنید و در طول استراحت ناهار مقداری زمان خود را با او سپری کنید. سعی کنید پیتزای خانگی را با پپرونی هایی به شکل قلب بسازید و آن را در یک جعبه جذاب بیاورید. به علاوه، دیدن شما در وسط روز قطعا یک عامل تقویت روحیه برای او خواهد بود.

در روز ولنتاین غذا را به محل کار یا تحصیل او ارسال کنید

غذای مورد علاقه‌اش را درست کنید

می‌توانید غذای مورد علاقه شوهرتان را درست کنید و زمانی که برای او سرو می‌کنید، چهره اش را تماشا کنید. حتی می توانید پیش تر بروید، از والدین او بپرسید که غذای مورد علاقه‌اش از دوران کودکی چیست و او را با یک انفجار خوش‌مزه از گذشته سورپرایز کنید.

قرار ملاقات فاندویی در روز ولنتاین

او را با این ایده جذاب ذوق زده کنید. برای تهیه شیرینی نخودچی، چند عدد از پنیرهای محبوب خود را ذوب کرده و مقداری گوشت، سبزیجات و نان را بردارید. برای سرگرمی بیشتر، سعی کنید برای او یک کارت روز ولنتاین « پنیری » درست کنید تا با وعده غذا صرف شود.

سورپرایز ولنتاین: قرار ملاقات فاندویی

شام همراه با شمع در خانه

شما نمی‌توانید با یک شام کلاسیک با شمع در خانه اشتباه کنید، شوهر خود را سورپرایز کنید و شام را قبل از رسیدن او به خانه بر روی میز قرار دهید. اگر دوست دارد آشپزی کند، تمام مواد غذایی که نیاز دارید را جمع‌آوری کنید و یک وعده غذایی زیبا را با هم بپزید.

قرار شام کلاسیک در یک رستوران

اگر هیچ یک از شما امسال دوست ندارید غذا درست کنید، او را با دعوت شام به یک رستوران غافلگیر کنید. این مورد به طور مخصوص مبتکرانه است اگر او معمولا صورت حساب ها را پرداخت می کند – مطمئن شوید که از قبل برای آنجا میز رزرو کرده باشید.

 

چگونه شوهر دور از خود را روز ولنتاین سورپرایز کنید

دور بودن از شوهرت همیشه آسان نیست، روز ولنتاین با یادآوری دوری شما، می‌تواند حتی سخت‌تر شود. از این ایده های روز ولنتاین که بسیار مناسب شرایط شما هستند، استفاده کنید.

بسته مراقبتی روز ولنتاین

یک بسته مراقبتی برای او بفرستید.

بسته مراقبتی یک هدیه عالی است، زیرا می‌توانید آن را به علایق و نیازهای خاص خود سفارشی کنید. از جمله ترکیبی از یک غذای شیرین، چیزی بر روی لیست آرزوها و یک هدیه که خودتان می‌توانید درست کنید – چیزی که او را به یاد شما ، مانند یک تصویر کوچک از نمای شهرتان، می‌اندازد.

روز ولنتاین برای او یک گیاه یا سبد هدیه بفرستید

روز ولنتاین برای او یک گیاه یا سبد هدیه بفرستید

از آنجا که ارسال پستی گیاهان می‌تواند بسیار مشکل باشد، اجازه دهید تا حرفه ای ها برای شوهر شما یک گیاه تاثیر گذار و یا یک سبد هدیه غذایی ارسال کنند. گیاهان برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش عالی هستند و هر بار که گیاه را می‌بیند به شما فکر می‌کند.

خدمات گل آرایی مجالس در تهران | گل آرایی عروسی

 

برای او عطر یا ادکلن مخصوص خود را بفرستید

حسی که حافظه ما را به بهترین شکل نوازش می‌کند حس بویایی ما است و بوی کسی که دوستش داریم، یک عامل مهم و موثر است. یک ژاکت راحت و یا پتوی گرم با بوی عطر خود برای او بفرستید و یک بطری کوچک از عطر خود را نیز برایش بفرستید تا او بتواند حس خود را تقویت کند. برای اضافه کردن به هدیه، ادکلن خوبی برای او بفرستید و یا برای او یک عطر یا روغن اسانس مخصوص ارسال کنید.

روز ولنتاین برای او عطر یا ادکلن مخصوص خود را بفرستید

برای او غذا ارسال کنید

اگر رستوران محلی مورد علاقه‌اش را می‌شناسید، به او تلفن بزنید و یا به صورت آنلاین برای شوهر دور از خود غذا سفارش بدهید. مطمئن شوید که انعام را نیز پرداخت کرده باشید تا او حتی یک ریال نیز خرج نکند.

یک قرار ملاقات خاص مجازی برنامه ریزی کنید

گاهی اوقات بهترین چیزی که می‌توانید به یک فرد بدهید، زمان شماست، دقت کنید که برای او زمان بگذارید و با او به صورت ویدئویی صحبت کنید.

بازدید غافلگیرانه

هدیه نهایی که می توانید به شوهر دور خود بدهید، خودتان هستید! مطمئن شوید که با دوستان او هماهنگ هستید تا غافلگیری بدون مشکل و به خوبی انجام شود. بسته به این که چقدر از هم دور هستید، ممکن است از قبل برنامه‌ریزی زیادی لازم داشته باشید، اما واکنش او زمانی که شما را می‌بیند ارزش زیادی دارد.

روش‌های منحصر به فرد برای سورپرایز کردن شوهرتان

دنبال ایده‌هایی فوق العاده هستید؟ این ایده‌های منحصربفرد همانند آثار کلاسیک خوب هستند. آن‌ها جنبه خلاق شما را نشان خواهند داد و مایه شگفتی او خواهند شد.

روش‌های منحصر به فرد برای سورپرایز کردن شوهر

مسابقه جست و جو در روز ولنتاین!

از اشیا خرده ریز که خودتان می‌توانید درست کنید و اشیا والانتین، به عنوان نشانه‌ای برای ایجاد یک مسابقه جست و جو و تعاملی، برای یافتن هدیه، قرار ملاقات و یا خودتان استفاده کنید. نکته حرفه ای، سعی کنید که هر کدام از سرنخ ها خود یک هدیه کوچک مانند شکلات یا یک توپ ورزشی باشند

اتاقش را تغییر دکوراسیون دهید

اگر او می‌خواهد اتاق خواب را بازسازی کند، با تغییر ظاهر اتاق در حالی که خارج از خانه است، او را سورپرایز کنید. این کار برنامه‌ریزی زیادی به همراه خواهد داشت و شما باید سبک او را بسیار خوب بشناسید تا به طور مناسب اتاق خواب را تزئین کنید.

حواس پنجگانه او را تقویت کنید

حواس پنجگانه او را تقویت کنید

یک هدیه پنج حسی یک هدیه خوب است که متشکل از یک هدیه منحصر به فرد برای هر یک از حواس است. یک مثال هدیه می‌تواند شکلات مورد علاقه او برای چشایی ، یک ژاکت نرم و یا یک پیراهن برای لامسه، یک اثر هنری باحال برای بینایی، سی‌دی موسیقی محبوب او برای شنوایی و ادکلن برای بویایی است.

هدیه ای برای حیوان خانگی او

اگر شوهر شما نیازهای حیوان خانگی را از نیازهای خودش ارجحیت داده است، پدر سگ و یا گربه شما قطعا از هدیه‌ای برای بچه های پشمالویش قدردانی می‌کند. یک کاسه غذا شخصی و یا یک دستمال گردن قلبی شکل که خودتان می توانید درست کنید را امتحان کنید.

هدیه ای برای حیوان خانگی او

قرار اول خود را زنده کنید

دوباره آن را به جایی ببرید که قرار ملاقات اول شما آغاز شد. سعی کنید آن را با پوشیدن لباس‌هایی که آن زمان پوشیده بودید و سفارش همان چیزهای قدیمی بسیار طبیعی جلوه دهید. این یک راه واقعا سرگرم‌کننده برای مرور و بررسی این است که تا چه حد به عنوان یک زوج پیشرفت کرده اید.

روز ولنتاین

چیزی که در هنگام تدوین برنامه‌های روز ولنتاین باید در نظر داشته باشید علایق او است. سعی کنید بیش از حد در مورد هدیه خود استرس نداشته باشید. شما او را بهتر از هر کس می‌شناسید، پس زمانی که نقشه یا هدیه غافلگیرانه خود را برنامه‌ریزی می‌کنید، به ندای قلب خود اعتماد کنید. اما اگر هنوز در مورد آنچه که برای روز ولنتاین انجام می‌دهید مطمئن نیستید، تمام استرس خود را کنار بگذارید و آن را به حرفه ای ها واگذار کنید تا یک سورپرایز تازه و با کیفیت برای شوهر خود در سال جاری خلق کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا