اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

دکوراسیون گیاهیصنعت گیاه

دکورهای پاییزی الهام گرفته از نوشیدنی‌های محبوب پاییزی

دکورهای پاییزی در میان فصل پاییز شگفت‌آور فرصتی برای تزئین خیره‌کننده است. زمانی که حلقه‌های زیبای گل تمام درهای خانه های محله را می آراید و کدوتنبل در تمام خانه‌های ما ظاهر می‌شود می‌تواند . وقتی امسال تزئین کردید، چرا یک چیز جدید را امتحان نمی‌کنید و از این فصل الهام نمی گیرید؟ عناصر طبیعت مانند شاخ و برگ‌های پاییزی و آسمان های نیمه ابری می‌توانند موجب جرقه زدن ایده‌ها برای پالت‌های رنگ و هنر دیواری جدید شوند. از سوی دیگر، گرایش‌ها همواره در حال تغییر دنیای مد می‌توانند بر اشکال و ترکیبات مختلف که در قطعات مختلف دکور مورد استفاده قرار می‌گیرند، تاثیر بگذارند. در واقع ایده دکور و الهام سبک پاییزی می‌تواند تقریبا از هر چیزی – حتی لاته کدوتنبل شما – در این فصل شکوفه دهد.

بله، درست شنیدید. نوشیدنی‌های پاییزی مورد علاقه شما می‌توانید الهام هر چیزی را از روز شکرگزاری تا پوشش پاییزی شما فراهم کند. طعم‌های کلاسیک مانند نوشیدنی سیب دارچین باعث ایجاد حس نوستالژیک می‌شود در حالی که مزه های مدرن، مانند چاشنی کدوتنبل، احساس امروزی بیشتری دارند. بخوانید تا یاد بگیرید که چگونه نوشیدنی‌های پاییزی مورد علاقه شما می‌توانند الهام‌بخش ایده‌های دکور پاییزی زیبا و سرگرم‌کننده باشند!

دکورهای پاییزی مدرن: ادویه کدوتنبل

نوشیدنی‌های ادویه کدوتنبل مخلوطی از طعم‌های شیرین و تند است که در یک لایه خامه ای شیر پیچیده شده‌اند. همه نسبت به این نوشیدنی‌ها شور و شیرین وسواس خاصی دارند و باعث می‌شوند که آن‌ها یک انتخاب آشکار برای الهام بخشیدن به فضای دکوراسیون مدرن باشند.

طعم‌های گوناگون این نوشیدنی به ما الهام می‌کنند که سبک‌های مختلف را به خانه مان، مثل بافت‌های ترکیبی، پالت های رنگی پاییزی منحصر به فرد اصلی و غیر سنتی دعوت کنیم. سبک‌های معماری جدید شامل پالت های دلگیر و سبک‌های مختلط هستند، به همین دلیل این ترکیب متضاد مکمل یک تجلیل بزرگ برای دکوراسیون کدوتنبل است. دکور پاییزی مدرن ما را بررسی کنید تا ببینیم نسل ما چگونه “آن” می‌تواند الهام بخشی از پناه‌گاه پاییزی معاصر شما باشد.

کدو تنبل دکوراسیون پاییزی

دکورهای سنتی پاییزی: شربت دارچین سیب

لذت بردن از یک فنجان کاملا گرم شربت سیب، خاطرات لذت بخش با خانواده پس از خوردن شام خوش‌مزه روز شکر گذاری را باز می گرداند. دکوراسیون سنتی پاییز در خانه همان احساس را به ما می‌دهد.

ورود به اتاقی که با قطعات سنتی تزیین شده، ما را با حس قوی آسودگی و آشنایی پر می‌کند. رنگهای نارنجی و چیزهای بافتنی دقیقا همان چیزی هستند که ما برای اولین بار پس از دورانی یا پس از یک روز طولانی سر کار به دیدن آن در خانه خود نیاز داریم. این رنگ‌های فصلی و پارچه‌های مجلل، یادآور زمان مشابهی هستند که والدین ما خانه را برای پاییز تزئین کردند و وقتی که خواهران و برادران ما در طول شب در طی تماشای یک فیلم خانوادگی پتوی خود را در بغل می گرفتند. ایده های دکوراسیون سنتی پاییزی ما را بررسی کنید تا ببینید که چگونه گرمای نوشیدنی سیب معروف مادرتان می تواند الهام بخش پناهگاه راحت پاییزی شما باشد.

دکوراسیون پاییزی

دکوراسیون پاییزی بوهو :  کارامل شور

آیا می‌دانستید که نمک در نوشیدنی‌ها و دسرها به کار می‌رود تا شیرینی ایجاد شود؟ به همین دلیل است که شما مقداری نمک در برخی از خوراکی‌های مورد علاقه خود پیدا خواهید کرد. این ترکیب شگفت‌انگیز از شور و شیرینی شبیه به اتاق‌های بوهو است که الگوها و بافت های غیر منتظره‌ای را با هم ترکیب می‌کند.

تعداد کمی از قطعات غیر مرسوم می‌توانند ظاهر بوهو واقعی را ایجاد کنند، درست مانند این که چگونه مقدار صحیحی نمک می‌تواند شیرینی نوشیدنی را به ارمغان بیاورد. اثاثیه کهنه شیک، مبلمان راحتی و رگه های رنگ، این سبک آرام را تعریف می‌کنند. یک نگاه به ایده‌های دکوراسیون پاییزی بوهوی ما بیاندازید تا ببینید که چگونه کارامل شور شما می‌تواند به شما کمک کند یک بهشت بوهو ایجاد کنید.

دو گل آرایی دست ساز الهام گرفته شده از پاییز

دکوراسیون پاییزی بوهو :  کارامل شور

دکوراسیون پاییزی غریب: گردو با شیره افرا

این نوشیدنی‌ها به لطف طعم‌های الهام‌گرفته از طبیعت، یک نمایی بیرون از خانه عالی به ما می دهد. شیره افرا و گردو آمریکایی تازه به این نوشیدنی یک حس جنگلی می دهد، با اشاره‌ای به این موضوع که یادآور دکوراسیون غریب است.

این سبک دکوراسیون شامل قطعات بازیافتی، گل و گیاه تازه و تعداد زیادی چوب طبیعی است. عناصر طبیعی هم در نوشیدنی و هم سبک دکوراسیون، این مسیر طراحی عالی را برای هر کسی که به دنبال رهایی از هرج و مرج کاری عصر مدرن به یک زمان ساده‌تر است، می‌سازند. از طریق ایده‌ها دکوراسیون پاییزی الهام گرفته از گردو با شیره افرا ما برای دیدن این که چطور می‌توانید به یک پناهگاه غریب پاییزی دست یابید.

 

گردو با شیره افرا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا