۵/۵ - (۱ امتیاز)

ساخت درخت گل‌ دار با توجه به نزدیکی تعطیلات زمستانی یک ایده جذاب است. وقت آن است که بوقلمون و کدوتنبل مان را با دانه‌های برف و تزئینات درخشان عوض کنیم. کریسمس زمانی برای شکلات داغ، روزهای برفی و گل های شگفت‌آور است! سرخ برگه از گیاهان کلاسیک تعطیلات است، اما در این زمان سال بسیاری از گل‌های زیبای دیگر نیز در دسترس هستند. گل‌های آماریلیس و کاملیا نمونه‌هایی از گل‌هایی هستند که در فصل سرد زمستان شکوفه می‌دهند. با وجود اینها، چرا برخی از گل‌های زمستانی دیگر را در دکوراسیون تعطیلات امسال خود امتحان نمی‌کنید؟ شما می‌توانید از گل‌ها در یک تم زمستانی میوه و گل آرایی، مانند یک دیوار گل شاداب یا حتی یک درخت کریسمس پر از گل استفاده کنید.

تصور کنید که چگونه دکوراسیون تعطیلات تان با شکوفه‌های زمستانی با طراوت در تمام اطراف درخت تان و خانه شما برجسته خواهد شد. برای شروع، ما به شما نشان می‌دهیم چطور یک حلقه گل زیبا که می‌توانید از آن برای بهبود درخت کریسمس سنتی خود و یا به عنوان یک قطعه دکور برای مهمانی تعطیلات تان، ایجاد و تزئین کنید. قبل از اینکه به اصل مطلب بپردازیم، نگاهی به موادی بیندازیم که برای ساخت درخت گل ‌دار خود نیاز دارید.

مواد مورد نیاز

مواد مورد نیاز

قیچی

برای ساخت درخت گل ‌دار، شما به قیچی تیز برای برش ساقه گل نیاز دارید. قیچی باغبانی بهتر است اما قیچی معمولی نیز خوب است. مراقب باشید که ساقه گل قیچی را کند خواهد کرد.

ریسمان

ریسمان، که برای گره زدن گل‌ها به کار می‌رود، به دلیل نرم بودن، برای انجام این پروژه مناسب است. همچنین می‌توانید از سیم‌های گل به عنوان یک جایگزین استفاده کنید.سیم قهوه ای یا سبز رنگ طبیعی انتخاب کنید تا با درخت تان ترکیب شود. شما می‌توانید ریسمان و سیم‌های گل را در فروشگاه‌های صنایع دستی پیدا کنید.

ریسمان درخت مو

از این سیم برای لایه لایه کردن گل‌ها از بالای ساقه خود استفاده کنید و تاج‌گل خود را ایجاد کنید. این مواد همچنین به عنوان نخ نرم و یا ریسمان انگور شناخته می‌شوند و این ماده را می توان در فروشگاه‌های صنایع دستی یافت.

گل‌ها

شما به مقدار زیادی گل زیبا برای تزئین درخت خود نیاز دارید. نگاهی به بخش زیر بیندازیم تا گل‌های پیشنهادی ما را برای این پروژه ببینیم

گل‌های برتر برای ساخت درخت گل ‌دار شما

گل‌های برتر برای ساخت درخت گل‌دار شما

بهترین گل‌ها برای ساخت درخت گل دار آن‌هایی هستند که به خوبی بدون آب رشد می کنند. برای ایجاد یک نمای ثابت باید به سه‌تا چهار گل و رنگ در درخت خود استفاده کنید. بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید گل های متنوع انتخاب کنید، در این صورت در همان بار اول طرح صحیح درخت خود را به دست خواهید آورد.

گل‌های شما احتمالا یک یا دو روز بدون آب دوام خواهند آورد، بنابراین بهتر است که درخت خود را تا جایی که ممکن است نزدیک به جشن‌های تعطیلات آماده کنید. این گله‌ای توصیه‌شده ما هستند:

گل های مکمل گل های اصلی
شصت عروسان میخک صد پر
آستیلب آلاله
سلوسیا سوسن
خارمریم رز
POM داوودی
هویج وحشی ادریسی
گچ دوست ارکید
طوسک سرخ برگه

نکته حرفه ای: گل‌های خود را حداقل ۲۴ ساعت قبل از تزئین درخت در آب نگه دارید تا مطمئن شوید که آبدار هستند. اگر به دنبال افزودن مواردی غیر گل به درخت خود هستید، می‌توانید از بداغ، گل راعی یا زغال اخته آبی استفاده کنید.

دستورالعمل‌های ساخت درخت گل‌ دار به دست خودتان

زمان کلی پروژه: ۱ تا ۲ ساعت

اولین مرحله ساخت درخت گل دار

گام ۱: بریدن طول ساقه گل شما به اندازه ۷.۵ تا ۱۰ سانتی متر

در مرحله اول ساخت درخت گل‌ دار شما باید گل‌ها را با کوتاه کردن تمام ساقه‌ها آماده کنید. کمی کم‌تر از آن چیزی که فکر می‌کنید نیاز خواهید داشت کوتاه کنید تا بتوانید به راحتی طول ساقه را بعدا تنظیم کنید.

گام ۲: گل های خود را قرار دهید و طراحی تاج‌گل را برنامه‌ریزی کنید.

گام ۲: گل های خود را قرار دهید و طراحی تاج‌گل را برنامه‌ریزی کنید.

گل ها را پخش کنید تا ببینید چگونه می‌خواهید آن‌ها را در حلقه گل قرار دهید. شما می‌توانید چند گل را کنار هم قرار دهید تا یک نمای تکمیلی و یا فضای خالی با قرار دادن گل ها با فاصله برای ایجاد یک سبک هوایی یا مینیمال ایجاد کنید. مطمئن شوید که قدرت شاخه‌های درخت تان را در ذهن داشته باشید. اضافه کردن تعداد زیادی گل می‌تواند باعث افت درخت شما شود.

قبل از شروع شما باید ایده خوبی از ظاهر درختتان داشته باشید. یک درخت کاج با گل هایی به صورت عمودی رو به پایین، یک الگوی گل بسیار متفاوت از یک درخت تک رنگ با گل‌های به شکل افقی دارد. اگر به کمی الهام نیاز دارید، ما برای شما نکات تزئینی آورده ایم.

ایمن کردن گل‌ها با سیم

گام ۳: ایمن کردن گل‌ها با سیم. این را تکرار کنید تا زمانی که به طول دل‌خواه خود برسید.

گل های خود را از بالای ساقه لایه لایه یا دسته بندی کنید و آن‌ها را با محکم بستن به یکدیگر ایمن کنید. پس از آن، اولین بسته یا شکوفه خود را سیم ببندید و سپس گل‌ها را در بالای ساقه‌های گل بعدی قرار دهید.

یک بخش تکمیل شده را با پارچه به صورت سست تزئین کنید تا منظره ایجاد شده تاج گل را بررسی کنید. به صورت دوره‌ای پیشرفت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تاج گل را بیش از حد برای شاخه‌های درخت تان سنگین نکرده باشید.

گام ۴: پیوست کردن تاج گل به درخت تان.

گام ۴: پیوست کردن تاج گل به درخت تان.

حالا زمان آن رسیده که محصول کار سخت تان را ببینید! با گذاشتن تاج‌گل روی شاخه‌های درخت شروع کنید و به آرامی راه خود را به سمت پایین ادامه دهید. از سیم برای ایمن کردن بخش‌های آزاد حلقه گل خود استفاده کنید

نکته حرفه ای: اگر تاج گل شما تا آن اندازه که فکر می‌کنید کامل و پر نیست، گل اضافی را در تاجگل و یا مستقیما به درخت تان بچسبانید. این نیز راهی خوب برای استفاده از باقی مانده گل‌ها است.

توصیه‌هایی که می‌توانید انجام دهید: آذین توپ شیشه ای

توصیه‌هایی که می‌توانید انجام دهید: آذین توپ شیشه ای

برای ساخت درخت گل ‌دار ویژه، تعداد کمی آذین توپ شیشه ای که خودتان می‌توانید درست کنید. مراحل زیر را بررسی کنید تا سبکی مدرن را به دکوراسیون خود اضافه کنید.

بفرمائید! یک درخت گل‌ دار زیبا که میهمانان شما را شگفت‌زده خواهد کرد. گاه به گاه شکوفه ها را گردگیری کنید تا آنها را شاداب نگاه دارید. مراقب باشید که آن‌ها را بیش از اندازه آبیاری نکنید، زیرا چیزهای بیشتری از گرد و غبار می تواند گل های شما غرق کند و آنها را قهوه ای کند. بعد از یک یا دو روز، گل‌ها خشک خواهند شد، اما اگر دوست دارید یک ظاهر روستایی و یا بوهو داشته باشید، می‌توانید آن‌ها را همین گونه رها کنید. گل‌های خشک‌شده ظاهر منحصر به فرد خود را دارند که می‌تواند دکوراسیون تعطیلات را بهبود بخشند.

حالا که مراحل را پشت سر گذاشته اید، وقت آن است که این درخت را شخصی سازی کنید! شما می‌توانید تاج‌گل خود را به روش‌های مختلف قرار دهید و با گل‌های مختلف ترکیب کنید تا به ظاهر جدید برسید. نگاهی به روش‌های مختلف تزئین درختان کوچک ما بیاندازید تا ببینید چه کاری می‌توانید با درخت خودتان انجام دهید.

آذین توپ شیشه‌ای

مراحل ساخت درخت گل دار به پایان رسید و حالا شما یک درخت گل‌ دار زیبا دارید که مطمئنا رویداد عید بعدی شما را ارتقا خواهد داد. اگر شما گل‌های بیشتری دارید که دوست دارید برای پروژه دکور خودتان استفاده کنید، باید نگاهی به پست چاچراغ گل  بیندازیم تا ببینیم چطور می‌توانید با مهارت گل آرایی بیشتری میهمانان خود را متعجب سازید! اگر در بین تمام این کارها زمان اضافی دارید، باید یک دقیقه وقت بگذارید تا راهنمای ما درباره درخت کریسمس چک کنید تا بتوانید درخت تان را همیشه تازه و شاداب نگه دارید.

ساخت درخت گل‌دار