اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

صنعت گلمناسبت های گل آرایی

چگونه همسر خود را در روز ولنتاین سورپرایز کنید؛ 32 ایده‌ی رمانتیک

روز ولنتاین بسیار نزدیک است و به این معناست که به زودی قفسه‌ها پر از شکلات های قلبی شکل، گل‌های سرخ و قرمز و توده هایی از خرس‌های عروسکی زیبا خواهند شد. درست است که ما باید عشق و قدردانی را در طول سال نشان دهیم، اما چیزی بسیار سرگرم‌کننده و رمانتیک در مورد روز ولنتاین و گل‌ها و هدایایی که این تعطیلات را همراهی می‌کنند، وجود دارد.

این فرصت خوبی است که خلاقیت خود را تقویت کنید و به او نشان دهید که چه احساسی دارید. برای هر مرحله رابطه ایده های مختلفی برای روز ولنتاین وجود دارد و برخی از زنان نسبت به دیگران بیشتر به تعطیلات اهمیت می‌دهند، پس وقتی برای انتخاب هدایا یا تاریخ‌های ملاقات برنامه‌ریزی می کنید، باید این موارد را در ذهن داشته باشید. چه به دنبال یک ایده آرامش بخش و یا چیزهای عجیب و غریب باشید، ما تمام ایده‌هایی را که برای روز ولنتاین به او نیاز دارید را آورده ایم.

  • گذراندن شب در بیرون
  • گذراندن شب در خانه
  • ایده‌های مقرون به صرفه
  • ایده‌های غذایی
  • ایده‌هایی برای دقایق آخر

چگونه همسر خود را در روز ولنتاین بیرون از خانه سورپرایز کنید.

چگونه همسر خود را در روز ولنتاین بیرون از خانه سورپرایز کنید.

اگر برای همسر خود یک تفرج ویژه در روز ولنتاین برنامه‌ریزی کنید قطعا تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت. گزینه‌های رمانتیک قرارهای درون و بیرون از خانه زیادی بسته به سلیقه و علایق او وجود دارد. برای الهام بیشتر، بهترین ایده‌های روز ولنتاین در شهرتان را بررسی کنید. یک نکته : قرار ملاقات سورپرایز خود را به سطح بعدی ببرید و زمانی که شما در حال رانندگی به آنجا هستید، چشمانش را ببندید تا هیچ ایده‌ای از آنچه باید انتظار داشته باشد نداشته باشد. فقط به خاطر داشته باشید که از قبل برنامه ریزی و رزرو کنید زیرا همه چیز به سرعت در و نزدیک روز ولنتاین رزرو می‌شود.

نوشته های مشابه

برای یک ماجراجویی در فضای باز برنامه‌ریزی کنید

اگر همسرتان دوست دارد که بیرون برود و اکتشاف کند، طرف ماجراجو را برآورده کرده و یک قرار ملاقات عاشقانه بیرون از خانه را برنامه‌ریزی کنید. بسته به شرایط آب و هوا و مکانی که در آن زندگی می‌کنید، برخی از گزینه‌ها عبارتند از کوهنوردی، اردو زدن، قایق‌سواری، زدن به دامنه‌ها دشت و کوه ها و کایاک سواری. یک هدیه بزرگ برای تکمیل این تاریخ می‌تواند تجهیزاتی برای فضای باز باشد، مانند کیسه‌خواب یا یک بطری آب‌گرم که در فهرست آرزوهای او است.

ملاقات سبک قدیمی یک سورپرایز جذاب روز ولنتاین است!

برای یک روز ولنتاین سرگرم کننده و غیر معمول، به پیست‌های اسکیت بازی، کارنیوال ها، کلاب های بازی، رستوران و سالن‌های سینما فکر کنید. عصر با هم میلک شیک و سیب زمینی سرخ کرده بخورید.

او را به یک نمایش یا رویداد ببرید.

او را به یک نمایش یا رویداد ببرید.

اگر یک هنرمند یا تیم ورزشی مورد علاقه‌اش در شهر، در یا نزدیک روز ولنتاین، هستند، او را با خرید بلیط غافلگیر کنید. اگر این رویداد خارج از شهر باشد، با گرفتن یک هتل و کاوش در آن، یک تعطیلات کوچک بسازید. او این برنامه را دوست خواهد داشت و تحت‌تاثیر تلاش شما قرار خواهد گرفت.

با هم به یک کلاس بروید

در روز ولنتاین با یادگیری یک مهارت جدید با هم زمان خود را سپری کنید. انواع مختلفی از کلاس‌ها برای تناسب با علایق – مانند آشپزی، شیرینی پزی، ماساژ، نقاشی، مجسمه سازی، رقص و بسیاری دیگر وجود دارد. به عنوان یک پاداش، اگر هر دوی شما از کلاس خوشتان بیاید، آن را به یک شب روتین و یا یک سرگرمی جدید برای خود قرار دهید تا از آن لذت ببرید.

با هم به یک کلاس بروید

شب پر زرق و برق

برای یک شب رمانتیک و پر زرق و برق، با دقت لباس بپوشید و او را به اپرا یا اجرای سمفونی ببرید. نه تنها مکان‌های زیبایی هستند، بلکه چیزی بسیار قدرتمند و رمانتیک در مورد موسیقی کلاسیک زنده وجود دارد.

سفر خارج شهری

همسر خود را در آخر هفته به بیرون از شهر ببرید تا زمان خوبی را کنار هم سپری کنید، یک منطقه جدید را بررسی کنید و برای تعطیلات آخر هفته گردشگر باشید. اگر در رابطه تان برای یک گردش تعطیلات آخر هفته آماده نیستید، سفر یک روزه به یک شهر نزدیک انتخابی خوب است.

اولین قرارتان را بازسازی کنید

اگر برای مدتی با هم بوده‌اید، بازسازی اولین ملاقات و یا اولین قرارتان یک روش سرگرم‌کننده و رمانتیک برای جشن گرفتن است. اولین قرار شما یک انفجار احساسی از گذشته است که او دوست خواهد داشت.

چگونه همسر خود را در خانه در روز ولنتاین سورپرایز کنید

لازم نیست به مناطق دوردست بروید تا روز ولنتاین را با همسرتان خوش بگذرانید – آن نزدیک نگه دارید و یک قرار عالی را در خانه بسازید. هیچ گونه رزرواسیون لازم نیست و شما می‌توانید از زمان تنها بودنتان لذت ببرید.

چگونه همسر خود را در خانه در روز ولنتاین غافلگیر کنید

یک ورودی باشکوه و صحنه رمانتیک ایجاد کنید

اجازه دهید شگفتی روز در لحظه ورود او از دری که ورودی آن با مسیری از گل، شکلات و جملات عاشقانه پوشانده شده است و او را به مرحله بعدی سورپرایزتان هدایت می کند، آغاز کنید. فضا را با نورپردازی، شمع و موسیقی رمانتیک تنظیم کنید – او مطمئنا غش می‌کند.

با هم نقاشی کنید

یک کلاس نقاشی را در خانه خود برگزار کنید. هر گونه لوازم هنری که به آن نیاز دارید را جمع‌آوری کنید و نیز از میان وعده‌ها  برای سوخت انرژی خلاقانه خود استفاده کنید. شما می‌توانید از آموزش‌های آنلاین پیروی کنید و یا یک قطعه هنری را برای خودتان خلق کنید. این قطعه هنری تکمیل‌شده را در خانه خود به عنوان یادآور خوبی از قرار مفرح تان نصب کنید

 

شب فیلم

شب فیلم را با ایجاد سینمای شخصی خود خلق کنید. یک پروژکتور را اجاره کرده تا فیلم‌ها را بر روی یک دیوار سفید و یا یک صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید – مقدار زیادی پتو، بالش، و شمع را فراموش نکنید. خوراکی‌های مورد علاقه‌اش را بگیرید و نوشیدنی‌ها را در کنار یک کاسه بزرگ خوب از ذرت بو داده تازه باز کنید. فیلم مورد علاقه‌اش را پخش کنید و از آن لذت ببرید.

سورپرایزهای مقرون‌به‌صرفه روز ولنتاین برای همسرتان

اگر همسرتان دوست ندارد در مورد روز ولنتاین عمل بزرگی انجام دهد، یک هدیه ساده، احتمالا بهترین گزینه برای شما است. این ایده‌های ساده و رمانتیک را که جیبتان را خالی نمی کند، بررسی کنید.

سورپرایزهای مقرون‌به‌صرفه روز ولنتاین برای همسرتان

پروژه‌هایی که خود می توانید انجام دهید

یک پروژه شخصی که خودتان می‌توانید انجام دهید، یک هدیه معنی‌دار و مقرون‌به‌صرفه است، و به عنوان یک پاداش می‌توانید آن را برای سلیقه دقیق خود شخصی سازی کنید. برخی از پروژه‌هایی که خودتان می‌توانید درست کنید شامل قطعات دکور و چیزهایی، مانند یک فنجان قهوه و یا یک باغ زِن دست ساز است که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

یک آلبوم عکس درست کنید و یا نامه بنویسید.

یک آلبوم عکس درست کنید و یا نامه بنویسید.

عکس‌های مورد علاقه خود را از زمان های با هم بودن جمع کرده و یک آلبوم عکس را با لطیفه و خاطرات خود به عنوان پانویس آنها ایجاد کنید. سعی کنید یک شعر و یا یک نامه دست‌نوشته از صمیم قلب برای او بنویسید. همچنین می‌توانید چیزهایی را که در مورد او دوست دارید را در تکه‌های کاغذ جداگانه یادداشت کنید و آن‌ها را در یک شیشه ا در پاکت‌ نامه قرار دهید تا آن را مانند یک هدیه منحصر به فرد باز کند.

با هم کارهای خیریه انجام دهید

اگر همسر شما در خدمات عمومی مشارکت داشته باشد، به او نشان دهید که با انجام کاری که او دوست دارد، به علایق او اهمیت می‌دهید. اگر او عاشق حیوانات است، نیازی نیست که به او یک حیوان خانگی هدیه کنید، اگر او عاشق حیوانات است – او را به عنوان داوطلب برای یک پناه‌گاه حیوانات و یا یک مراسم فرزندخواندگی حیوانات خانگی ببرید. گاهی اوقات بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به آن‌ها بدهید زمانتان است، و چه راه بهتری از صرف زمان با هم تا بازگشت به جامعه وجود دارد؟

مسابقه جست و جو

مسابقه جست و جو روز ولنتاین یک هدیه خلاق و تاثیرگذار است. این می‌تواند به سادگی پنهان کردن سرنخ‌ها در اطراف خانه شما باشد و یا ایجاد یک جست و جوی گسترده در شهر باشد. این نشانه‌ها می‌توانند یادداشت‌های شیرین و رمانتیک یا جمع آوری هدایای کوچک در طول مسیر باشند.

مسابقه جست و جو

فهرست پخش موسیقی، نمایش اسلاید و یا ویدئو ایجاد کنید

هدایای احساسی برای او بیشتر معنا خواهد داشت. نمایش اسلاید یا ویدئو که با موسیقی همراه می‌شود، یک ویژگی سرگرم‌کننده برای سبک آلبوم عکس سنتی است. این یک انتخاب عالی است اگر یک فیلم ویدئویی داشته باشید که هر دوی شما عاشق آن هستید و می‌توانید واکنش‌های او را در همان لحظه ببینید.

کارت شخصی و بانمک

کارت والانتین را به سطح بعدی ببرید و یکی از آن‌ها را از صفر درست کنید. یک عنوان جذاب را روی جلد قرار دهید و کارت خود را با پیغام‌های جذاب، خاطرات و اینکه چرا او را دوست دارید پر کنید. یک کارت دست ساز هم یک هدیه عالی است و یا برای زوج‌هایی که به زیاد به هدیه دادن اهمیت نمی‌دهند.

کارت شخصی و بانمک

برای سورپرایز روز ولنتاین ناجی مخفی او باشید.

در حالی که همسرتان خارج از خانه است، کارهای روزمره و وظایف مختلفی که در لیست وظایف او است را انجام دهید. این یک سورپرایز غیر منتظره است که وقتی به خانه می‌رسد به طور حتم از شما ممنون خواهد شد. یک قدم بیشتر بردارید و آشپزخانه او را با برخی از وعده‌های غذایی مورد علاقه اش پر کنید و یا او را روی تخت‌خواب او هدیه ای بگذارید.

چگونه در روز ولنتاین همسر خود را با غذا سورپرایز کنیم

چه او یک عاشق میان وعده باشد چه علاقه مند به صرف تاکو در روزهای سه شنبه، غذا یک راه عالی برای ورود به قلب یک زن است. این ایده غذای روز ولنتاین از شیرین تا نمکی و سنتی تا غیرعادی است.

چگونه در روز ولنتاین همسر خود را با غذا سورپرایز کنیم

صبحانه یا میان وعده در تخت‌خواب

یک صبحانه خوب شیرین در رختخواب با مقدار زیادی غذاهای قلبی شکل سرو کنید. پنکیک های قلبی شکل، تخم‌مرغ و سالاد میوه به همراه آبمیوه تازه یا شکلات های شیرین داغ صورتی را امتحان کنید. غذا را در یک سینی تخت‌خواب سرو کنید و یک گلدان گل کوچک را در آن بگذارید تا ظاهر را کامل کنید.

صبحانه یا میان وعده در تخت‌خواب

سورپرایز شیرین روز ولنتاین

اگر همسر شما عاشق شیرینی است، زمان بهتری برای لذت بردن در روز ولنتاین وجود ندارد. شیرینی‌های قلبی شکل جذاب و بامزه برای او را درست کنید، یک بوفه صبحانه برپا کنید و یا یک جعبه دسر ویژه درست کنید و دسر دل‌خواه او را در داخل آن قرار دهید. البته، شما همیشه می‌توانید جنبه های مثبت را نیز در نظر بگیرید و شکلات و چیزهای تازه برای او فراهم کنید.

سورپرایز شیرین

قرار شام کلاسیک

شما هرگز نمی‌توانید در شام کلاسیک روز ولنتاین اشتباه کنید. بسیاری از رستوران‌ها غذای ویژه‌ای برای روز ولنتاین دارند، بنابراین مراقب مکان‌های مورد علاقه‌اش باشید. دقت کنید که بسته به محبوبیت رستوران از قبل آن را رزرو کنید.

میز شام شمع در خانه

او را با مهارت‌های آشپزی خود تمیز کنید و برای او یک شام خوب در خانه بسازید. سعی کنید غذا را با یک تخته مخصوص غذا یا فندو ویژه شروع کنید، و سپس برای وعده اصلی هر غذایی که دوست دارد را سرو کنید. نکته حرفه ای: از پدر و مادر او بپرسید که غذای مورد علاقه‌اش چیست و از آن‌ها برای دستور پخت غذا سوال کنید – او از اینکه غذایی مورد علاقه کودکی اش را پخته اید، بسیار شگفت زده خواهد شد.

روز ولنتاین و سورپرایز تحویل ناهار

زمانی که همسر شما در محل کار یا دانشگاه است، از زمان استراحت ناهار او را ببینید و برایش گل‌ و مواد غذایی بیاورید. نهار را با او صرف کنید، و وقتی که می روید، به او بگویید که نمی‌توانید صبر کنید تا او به خانه برسد. اگر نمی‌توانید زمان نهار را برای این کار انتخاب کنید، گل و غذای تجملی را با یک یادداشت برای او ارسال کنید. این حرکت دلنشین او را در طول آن روز شاد خواهد کرد!

چگونه همسر دور از خود  را در روز ولنتاین سورپرایز کنیم

جدا بودن از یکدیگر آسان نیست، اما در پایان روز، مهم ارتباط قوی شما و نه نزدیکی فیزیکی تان است. حتی اگر همسر شما خارج از شهر یا در یک کشور دیگر زندگی کند، هنوز روش‌های بسیاری برای سورپرایز کردن او در روز ولنتاین وجود دارد.

چگونه همسر دور از خود  را در روز ولنتاین سورپرایز کنیم

بسته مراقبتی روز ولنتاین

شما ممکن است یک بسته مراقبت‌های ویژه برای عشق خود ارسال کرده باشید اما روز ولنتاین، زمان خوبی برای فراتر رفتن است. به جای فرستادن هدیه، سعی کنید یک جعبه بزرگ را پر از بالون کنید که وقتی جعبه را باز می‌کند، از آن بیرون آیند. همچنین می‌توانید بسته‌ی « پنج حسی» را با هدایایی برای هر یک از حواس هستند، تهیه کنید.

قرار ملاقات ویدیویی

بهترین کار برای قرار ملاقات دو نفره، یک قرار مجازی است. کمی غذا بردارید، یک شمع روشن کنید و سعی کنید تا ملاقات ویدئویی خود را تا جای ممکن، واقعی به نظر برسد. از او بخواهید که هدیه‌اش را در ویدئو باز کند تا بتوانید واکنش او را ببینید. تمام شب را صرف گپ زدن و یا حتی تماشای یک فیلم با هم کنید.

تحویل ویژه

تحویل ویژه

روز او را بسازید و یک دسته‌گل زیبا و تعدادی غذای تازه برای او ارسال کنید. با برنامه‌های تحویل غذا، سفارش و ارسال غذا از رستوران مورد علاقه او و تحول در محل زندگی همسرتان بسیار آسان است. نکته حرفه ای: معانی برای رنگ گل‌های رز که برای او انتخاب می‌کنید وجود دارد و شما می‌توانید گل های میخک را به دسته‌گل خود اضافه کنید تا نشانه این باشد که دلتنگ او هستید

معانی و مفاهیم مختلف گل ها چیست؟‌

ملاقات غافلگیر کننده

بدون شک بهترین هدیه‌ای که می‌توانید به همسر خود بدهید زمان خوب است. او را در خانه سورپرایز کرده و یا او را به رستوران آورده و با او برای شام قرار ملاقات بگذارید. برای ایجاد شگفتی، باید با دوستان، خانواده یا هم‌اتاقی او هماهنگ شوید تا مطمئن شوید که در مکان مناسب قرار گیرد. ممکن است زمان و کار زیادی برای ایجاد اینچنین قراری لازم داشته باشد، اما عکس‌العمل او زمانی که شما را می‌بیند، بی‌نظیر و بسیار ارزشمند است!

ایده های روز ولنتاین برای همسرتان در آخرین دقایق

بعضی وقت‌ها تعطیلات و موقعیت‌های خاص در شما ظاهر می‌شوند. خوب است – همه ما در چنین وضعیتی بودیم، اما نیازی به ترسیدن وجود نداره! این برنامه‌ریزی آخرین دقیقه ولنتاین و ایده‌های هدیه فقط به اندازه هر سورپرایز رمانتیک دیگری خوب هستند، بنابراین هرگز تفاوتی احساس نخواهد کرد.

ایده های روز ولنتاین برای همسرتان در آخرین دقایق

بروید یک گروه موسیقی محلی را ببینید.

اگر برای به یک برنامه بزرگ‌تر وقت ندارید، او را به دیدن یک گروه موسیقی محلی ببرید. بسیاری از رستوران‌ها موزیک زنده دارند، بنابراین شما می‌توانید از یک شام خوشمزه همراه با یک موسیقی دل‌نشین لذت ببرید.

ارسال گل در روز ولنتاین

حتی اگر دیگر زمانی برای این کار نداشته باشید، می‌توانید روز او را با یک دسته‌گل زیبا و یا گیاه گلدانی زیبا روشن کنید. همان روز گل‌ها را تحویل دهید و آن‌ها را در محل کار یا خانه به او تحویل دهید. فراموش نکنید که یک پیغام شیرین و یا جمله روز ولنتاین را در هدیه خود بگنجانید!

ارسال گل در روز ولنتاین

او را به یک گردش خرید ببرید

اگر وقت ندارید برای او یک هدیه بگیرید، او را با سفر به مرکز خرید یا فروشگاه مورد علاقه‌اش غافلگیر کنید. بگذارید او بداند هر چقدر لازم باشد زمان دارد، صبور باشد و به او کمک کند برخی لوازمی را که دوست دارد انتخاب کند. با کمک به او برای انتخاب وسایل مورد علاقه اش، دیگر نگران نخواهید بود که آیا آن را دوست دارد یا خیر!

او را به موزه یا گالری هنری ببرید.

اگر او عاشق هنر و آثار باستانی است، یک موزه یا گالری هنری می‌تواند آخرین ایده برای آخرین لحظه باشد. بیشتر موزه‌ها نیاز به رزرو ندارند و تنها کافی است وارد آنجا شوید. نکته حرفه ای: مراقب سلیقه او در هنر و یا آثار مورد علاقه او باشید تا بتوانید هدیه خاطر انگیز برای او بخرید.

برای رویداد آتی برای او بلیط‌ بخرید

مجبور نیستید به فروشگاه بروید تا در لحظات آخر برای او هدیه ای بخرید. آنلاین شوید و برای رویداد بعدی که او دوست خواهد داشت، مانند یک کنسرت یا فستیوال، بلیط بگیرید. به عنوان یک پاداش، هیجان این هدیه در تمام طول راه تا زمان رویداد باقی خواهد ماند و یک قرار سرگرم‌کننده خواهد بود.

او را به پیک‌نیک ببرید.

پیک‌نیک‌ها برای قرارهای لحظه آخری بسیار جالب هستند و شما می‌توانید با یک سفر سریع به سوپر مارکت آماده شوید. شما می‌توانید ساندویچ و نوشابه و کمی میوه این کار را انجام دهید. اگر از نظر زمانی در محدودیت قرار دارید، می‌توانید سفارش از رستوران مورد علاقه‌اش غذا سفارش دهید.

پیک‌نیک در روز ولنتاین

به خاطر داشته باشید: زمانی که برای روز ولنتاین برنامه ریزی می کنید، علایق، قرارهای گذشته و طول رابطه خود در نظر بگیرید. اگر احساس می‌کنید که گیر کرده‌اید یا برای زمان محدودیت دارید، هدایا را به حرفه ای ها واگذار کنید تا یک هدیه زیبا و عالی که او عاشقش خواهد شد، برایش ارسال کنید. بیش از حد در مورد هدیه‌ای که ارائه می‌دهید و یا قراری که برنامه‌ریزی می‌کنید استرس نگیرید: شما بهتر او را می شناسید و بهترین ایده را در مورد اینکه چه چیزی باعث خوشحالی او خواهد شد، دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا