حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

خدمات گل آرایی مجالس در تهران

مدرسه گل آرایی و دپارتمان خدمات گل آرایی بوی گل با بیش از ۸ سال سابقه در زمینه خدمات گل آرایی ، با هدف آموزش گل آرایی و تجهیز و برگزاری رویداد های مختلف از جمله عروسی ، همایش ، کنفرانس ، مجالس نامزدی ، تولد ، جشن ، میهمانی ، حنابندان ، عقد است . کما اینکه گل آرایی مناسبت های خاص از جمله گل آرایی عاشقانه های ولنتاین یا گل آرایی شب یلدا که برای دورهمی های خانواده ها بسیار هیجان انگیز است . امروز بعد از گذشت ۸ سال و برگزاری انواع پروژه های خدمات گل آرایی کوچک و بزرگ در جای جای پایتخت ، به برند بزرگ در هنر گل آرایی و مورد اطمینان برای همشهریان و دوستان و علاقه مندان به گل آرایی تبدیل شده است و این امکان را دارد که پروژه های مختلف شما دوستاداران این هنر زیبا و خدادی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد .

از دیگر فعالیت های این مجموعه انجام پروژه های گل آرایی در کتابخانه ملی ایران ، مجموعه سالن های تلاش ، هتل های خزر آزادی ، برج میلاد، سالن همایش های دانشگاه شهید بهشتی و تربیت مدرس ، همکاری با موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان ، روزنامه آرمان امروز ، مرکز خرید پالادیوم  و جشنواره تبلیغات ایران و … می باشد.

 

خدمات گل آرایی

 

موسسه بوی گل به عنوان اولین مرکز تخصصی برگزاری دوره های آموزشی گل آرایی و کارگاه های آموزش گل آرایی در ایران مشغول به فعالیت می باشد و همچنین با داشتن صد ها پرسنل آموزش دیده و مجرب آمادگی اجرای تمام پروژه های گل آرایی را دارد کما اینکه این توانایی را دارد که گروهی از پرسنل شما را نیز به صورت سازمانی نیز آموزش دهد .

خدمات گل آرایی

دپارتمان گل آرایی بوی گل با بهره مندی از لاکچری ترین ، با کیفیت ترین و بهترین گل ها و تجهیزات و همچنین در با اختیار داشتن مجرب ترین و تخصصی ترین تیم اجرایی خدمات گل آرایی، مفتخر است تا مجری صفر تا صد انواع همایش ها و مجالس شما باشد . لازم به ذکر است موسسه گل آرایی بوی گل با بیش از ۱۰۰ گلخانه گل های شاخه بریده و طبیعی در ایران طرف قرارداد است و تمامی گل های مورد نیاز خود را از طریق این گلخانه ها تامین می کند .

 

خدمات گل آرایی مراسم ها و رویداد ها مطابق با سلیقه شما

خدمات گل آرایی عروسی

مشاوره رایگان با کارشناسان گل آرایی دپارتمان بوی گل برای انتخاب صحیح تم رنگی و گل های مورد نیاز مراسم شما

لازم به ذکر است ، تمامی کارشناسان گل آرایی بوی گل از زیر نظر بهترین اساتید ایران گل آرایی را فرا گرفته اند و قادر هستند مراسم شما را به زیباترین شکل ممکن برگزار کنند تا شکوه و عظمت و جلوه بیشتری برای شما به ارمغان آورند .

مشاوره جهت انتخاب گل در مراسم و تناسب رنگ گل با تم مراسم

خدمات گل آرایی عروسی

*** گل آرایی میز مدعووین

*** گل آرایی جایگاه عروس و داماد

*** گل آرایی سفره عقد

*** گل آرایی باغ

*** گل آرایی ورودی مدعووین

*** گل آرایی ماشین عروس

*** گل آرایی دسته گل عروس

*** گل آرایی مراسم ترحیم

*** گل آرایی میز شام

*** گل آرایی متفاوت شمعدان ها

*** گل آرایی همایش ها و سمینارها

*** گل آرایی مراسم عروسی

*** گل آرایی مراسم عقد

*** گل آرایی مراسم نامزدی

*** گل آرایی مراسم تولد

***  گل آرایی عید مبعث

***  گل آرایی کریسمس

***  گل آرایی ولنتاین

***  گل آرایی شب یلدا یا گل آرایی شب چله

***  گل آرایی ضریح و گل آرایی عید غدیر خم

***  گل آرایی عید سعید فطر

***  گل آرایی هفت سین و گل آرایی عید نوروز

***  گل آرایی عید سعید قربان

خدمات گل آرایی مجالس عروسی

خدمات گل آرایی عروسی

تشریفات های عروسی قطعا با ما درباره میزان اهمیت گل آرایی عروسی هم نظر هستند . گل آرایی عروسی یکی از مهم ترین قسمت ها برای هر تشریفاتی است که مکمل تمامی زحمات تیم آن هاست . گل آرایی زیبا و باشکوه دقیقا همان چیزی است که ما برای شما به ارمغان می آوریم . ما با استفاده از گل های ارکیده گلخانه ای و هورتانزیا های سفید رنگ می توانیم زیبایی را به عروسی شما هدیه دهیم . مطمئنا در کنار نور پردازی هیجان انگیز ، شمع آرایی های دلنشین و موسیقی آرام ، گل آرایی بسیار به چشم خواهد آمد . در واقع مهم ترین قسمت هر عروسی برای تمام نوعروس های سراسر کشور عزیزمان ، گل آرایی است .

خدمات گل آرایی عروسی

 

دپارتمان خدمات گل آرایی بوی گل با درک این موضوع توانسته است تیمی مجرب و آموزش دیده برای ارایه خدمات گل آرایی به تشریفات ها و هتل ها آماده کند . بی شک آمادگی این تیم در کنار  ، مجموعه آرشیو تصاویر بوی گل که مجموعه ای از بهترین عروسی های سرتاسر جهان است ، تنوع انواع گل آرایی را برای شما فراهم می کند . به خاطر بسپارید ، دپارتمان گل آرایی بوی گل توانایی انجام هر نوع پروژه گل آرایی را داراست . ما با الهام گرفتن از سلیقه ایرانی و ترکیب آن با آخرین متد های گل آرایی اروپایی توانسته ایم ، زیباترین و مفهومی ترین گل آرایی ها را به سرانجام برسانیم . دپارتمان گل آرایی بوی گل در کنار انجام پروژه های گوناگون ، توانایی ساخت سازه های اروپایی متناسب با سلایق شما هنردوستان را نیز دارد به طوری که دقت و ظرافت بکار رفته در آن ها ، می تواند عروسی شما را خاص تر و لاکچری تر سازد . ما با گل آرایی ،  عروسی شما را رنگ آمیزی می کنیم تا هیجان را در چشمان مهمانانتان در کنار عطر گل ها ، احساس کنید . امید است توانسته باشیم اعتماد شما دوستان را جلب کرده و تسعادت انجام پروژه شما دوست عزیز را داشته باشیم .

جزییات گل آرایی عروسی

خدمات گل آرایی عروسی

یادتان باشد تزیین و دیزاین فضا و محیط در برگزاری مراسم شما بسیار مهم است . استفاده از تکنیک های گل آرایی اروپایی و مدرن در کنار استفاده از تم های ساده و شکیل به طراحانمان کمک شایانی کرده است . گل آرایی عروسی بخشی مهمی از بار زیبایی مجلس عروسی شما را به دوش خواهد کشید و در قسمت های مختلف مجلس عروسی شما انجام می شود که شامل :

گل آرایی میز مدعوین

گل آرایی فضای ورودی باغ یا تالار یا عمارت

گل آرایی فضای داخلی برگزاری جشن و سن

گل آرایی میز ها

دیوار و طاق گل عروس و داماد

فرش قرمز گل

گل آرایی شناور روی آب دریاچه یا استخر باغ

گل آرایی سایر فضا های مورد نیاز عروس و داماد

 

گل آرایی سفره عقد

خدمات گل آرایی

تا به حال درباره مجلس عروسی صحبت های زیادی کردیم ، حال به سراغ مجالس نامزدی و سفره عقد می رویم . در مراسم عقد قطعا گل آرایی سالن ، میز ، صندلی ، جایگاه عروس و داماد ، کیک عروسی ، میز شام بسیار حایز اهمیت است . یکی دیگر از موارد گل آرایی تشریفات مجالس ، سفره عقد است . سفره عقد می تواند با گل آرایی خاص ، زیبایی و جلوه خاصی به مراسم عقد شما بدهد . اغلب عروس و داماد ها مشتاق اند که بهترین سفره عقد را به همراه تشریفات مجالس دارا باشند زیرا سفره عقد مهم ترین قسمت مجلس عقد شما خواهد بود و قطعا کمتر کسی نسبت به این موضوع کم اهمیت است لذا می توان سفره عقد را به هزینه مناسب و معقول با استفاده از گل های طبیعی زیبا به بهترین شکل ممکن دیزاین و با شکوه کرد .

در طراحی و دیزاین سفره عقد می توان از قفس های دکوراتیو ، شمع های فانتزی ، کریستال های نقره ای ، حریر ، تور و سایر وسایل تزیینی بهره برد تا جلوه زیبایی را به سفره عقد مجلس شما دهد . در کنار آن ، با توجه به فصل می توان از گل های خاص فصلی و عطری بهره برد تا سفره عقد شما نسبت به دیگران متفاوت تر شود . اما معمولا از گل های ارکیده ، شیپوری ، لیسیانتوس ، مریم ، هورتانزیا برای گل آرایی سفره عقد استفاده می شود .

خدمات گل آرایی

خدمات گل آرایی عروسی خدمات گل آرایی عروسی

گل آرایی مراسم عقد و عروسی از جمله ، دسته گل عروس ، ماشین عروس ، میز ورودی ها ، گل آرایی مراسم ختم و ترحیم ، همایش ، سمینار ، کنفرانس ، کارگاه ، نمایشگاه ، حنابندان و …. همه از خدمات گل آرایی دپارتمان بوی گل می باشد که از بزرگترین ، مجهزترین ، موسسات گل آرایی در ایران در زمینه گل آرایی مراسم و مجالس است . تمامی این تزیینات با گل های طبیعی که با کیفیت ترین گل های گلخانه های اطراف تهران است ، انجام می شود .

انتخاب پکیج عروسی شما شامل : مسیر ورودی ، میز مهمانان ، جایگاه عروس و داماد و میز شام است که با توجه به گل های موجود در قصل و سلیقه و محیط و تم عروسی و عقد شما انتخاب می می شود .
خدمات گل آرایی

گل آرایی تالار عروسی

خدمات گل آرایی

قطعا گل آرایی تالار عروسی برای نو عروسان برای حایز اهمیت است . گل آرایی تالار عروسی یکی دیگر از خدمات گل آرایی دپارتمان بوی گل است . موسسه گل آرایی بوی گل با دارا بودن برترین طراحان گل که زیر نظر برجسته ترین اساتید کشور آموزش دیده اند ، آمادگی انواع گل آرایی تالار و سالن عروسی را داراست .

 

خدمات گل آرایی ماشین عروس

خدمات گل آرایی ماشین عروس خدمات گل آرایی ماشین عروس خدمات گل آرایی ماشین عروس

یکی دیگر از خدمات پکیج ما ، گل آرایی ماشین عروس است . دپارتمان خدمات گل آرایی بوی گل می تواند مطابق با سناریو آشنایی شما ، گل آرایی ماشین عروس شما را به سرانجام برساند . گل آرایی و تزیین ماشین عروس بسیار در مراسم شما مهم است پس نیاز به داشتن سلیقه حرفه ای و گل آرا های مجرب است . برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن ، می بایست از تجربیات و نکات زیادی استفاده کرد تا در وهله اول آسیبی به ماشین عروس نرسد و وهله دوم گل آرایی شیک و مناسب عروسی شما انجام شود . دپارتمان گل آرایی بوی گل در حال حاضر در این زمینه از نگاه مشتریان خود در صدر جدول کشورمان هستیم . بدیهی است ما می دانیم چطور و چگونه بهترین گل آرایی ماشین عروس را برای شما به ارمغان بیاوریم .

 

خدمات گل آرایی دسته گل عروس

خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس خدمات گل آرایی دسته گل عروس

برای برگزاری حرفه ای مراسم عروسی نیازمند یک تیم گل آرایی قهار و توانمند هستید که تمامی نکات و موازین را رعایت کنند به طور مثال می توان وزن بصری رنگ های استفاده شده را مثال زد . از دیگر خدمات گل آرایی ما ، گل آرایی دسته گل عروس و حتی گل آرایی لباس عروس اشاره کرد . دپارتمان گل آرایی بوی گل با داشتن سال ها تجربه دراز مدت در امر گل آرایی توانایی گل آرایی مجالس شما را داراست و بهترین گزینه برای گل آرایی ارایه خدمات گل آرایی در تهران است .

خدمات گل آرایی جایگاه عروس و داماد

خدمات گل آرایی

هیچ کجا به اندازه جایگاه عروس و داماد در کانون توجه نیست ! بنابر این این قسمت از سالن عروسی شما باید باشکوه ترین قسمت باشد زیرا تمامی تصاویر یادگیری با میهمان ها در این مکان اتفاق می افتد . در نتیجه طراحی و گل آرایی جایگاه عروس و داماد و محل قراری آن در سالن عروسی از نون شب واجب تر است تا جلوه خاصی را برخوار شود . گل آرایی جایگاه عروس و داماد باید با تم رنگی عروسی شما باشد تا نظم و هماهنگی در سالن به چشم آید . فراموش نکنید گل آرایی جایگاه عروس و داماد تنوع بی نظیر و بی پایانی دارد پس با ما همراه شوید تا زیبا ترین و مهیج ترین جایگاه را برای شما خلق کنیم .

قطعا گل های طبیعی عضوی جدا نشدنی از جایگاه عروس و داماد هستند . استفاده از گل ها یک ایده عالی برای تزیین مکان مورد نظر شما است . تلاش کنید رنگ گل ها و وسایل تزیینی مانند انواع حریر ، تور و پارچه را متناسب با تم عروسی انتخاب کنید . می توانید خودتان طرحی خاص را انتخاب کنید اما برای هرچه بهتر شدن مراسم عروسی خود ، بهتر است از مشاوران ما بهره مند شوید .

خدمات گل آرایی میز نامزدی

خدمات گل آرایی

میز نامزدی از دیگر ارکان مهم مجالس است که بر اساس رنگ لباس نامزدی گل آرایی و دیزاین می کنند . برای انتخاب تم رنگ میز نامزدی و مجلس نامزدی باید به محیط و دکور محل توجه ویژه ای کرد . همچنین می توان از انواع میوه آرایی و شمع آرایی برای هرچه زیباتر شدن مجلس نامزدی و میز نامزدی بهره برد . برای دیزاین حرفه میز نامزدی می توانید از کارشناسان زبده گل آرایی بوی گل مشاوره بگیرید تا زیباترین میز ممکن را برایتان تدارک ببینند .

خدمات گلآرایی

شمع آرایی مجالس

خدمات گل آرایی

شمع آرایی حرفه ای در کنار حریر آرایی چشم ها را خیره خواهد کرد ! متخصصین ما در خیره کردن چشم هایتان تخصص دارند ! شمع آرایی میز مهمانان ، شمع آرایی سفره عقد ، شمع آرایی جایگاه عروس و داماد و …. همه این ها دستان توانمند هنرمندان ما را می خواهند که جلوه شکیلی به مراسم شما می دهد .

دپارتمان گل آرایی بوی گل با استفاده از تیم حرفه ای گل آرایی و شمع آرایی خود و با ایده های بسیار زیبا و منحصر به فرد شمع آرایی در بخش های مختلف یک مراسم مانند ورودی باغ، سالن، میزهای میهمانان، جایگاه و میز شام، فضایی کاملا رویایی با استفاده از شمع آرایی برای مراسم شما به ارمغان می آورد.

به علاوه ما سعی می کنیم از شمع های گیاهی برای برای مجالس شما استفاده کنیم تا از معایب شمع های پارافینی که از مواد نفتی تهیه شده اند ، در امان باشید .

 

خدمات گل آرایی

خدمات شمع آرایی مجالس  :

خدمات گل آرایی

شمع آرایی مراسم ترحیم

شمع آرایی مراسم عروسی

شمع آرایی جشن تولد

شمع آرایی مراسم عقد

شمع آرایی مراسم نامزدی

شمع آرایی انواع سمینار ها و همایش ها

خدمات گل آرایی

قیمت گذاری گل آرایی

قیمت گذاری در دپارتمان گل آرایی بوی گل بسته به زمان اعلام پروژه و موقعیت محلی شما دارد لذا سعی کنید در زمان هایی که گل های فصلی در دسترس است نسبت به سفارش پروژه اقدام کنید تا با قیمت و هزینه کمتری پروژه شما انجام شود . پیروز و موفق باشید .

قیمت گل آرایی مجالس بسته به نوع مراسم ، زمان و موقعیت جغرافیایی مراسم بستگی دارد ، استفاده از انواع گل های طبیعی در مراسم می تواند بر روی قیمت گل آرایی مجالس تاثیر دارد. قیمت گل های طبیعی مورد استفاده در گل آرایی مجالس در بازار متفاوت بوده و بسته به مقدار و نوع گل این هزینه متفاوت خواهد بود.

خدمات گل آرایی