۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی در آموزشگاه گل و گیاه بوی گل

موسسه بوی گل متفخر است به عنوان اولین آموزشگاه گل و گیاه در کشورمان بعد از بسترسازی آموزش گل آرایی ، این بار با ارایه متد های نوین ، نگهداری از گیاهان آپارتمانی را رواج و به علاقه مندان آموزش دهد .

 

در این مقاله می خوانید پنهان

آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی

آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی

شما نیز به مانند میلیون ها انسان دیگر قطعا به گل و گیاه علاقه شدیدی دارید و دوست دارید به مانند مادری از این طبیعت بکر و زیبا نگهداری کنید . اما تا حالا اندیشیده اید چگونه می توانید از علم خدادادی را فرا بگیرید ؟؟؟

چگونه می توانیم از گونه های مختلف گیاهی تکثیر کنیم و از آن ها نگهداری کنیم ؟؟؟ یا حتی چطور آن را تبدیل به یک کسب و کار بزرگ کنیم و بتوانیم میلیون ها تومان از آن درآمد کسب کنیم ؟

قطعا جوابتان خیر خواهد بود زیرا این علم وسعتی به مانند دریا دارد اما چه کاری می توان انجام داد ؟

با توجه به نوپا بودن این علم درکشور ما و ورود سالانه گیاهان جدید به داخل و لزوم شناسایی و معرفی این گونه ها شدیدا احساس می شود .

برای اولین بار در کشور عزیزمان ایران ، آموزشگاه گل و گیاه بوی گل با استفاده از بهترین اساتید ایران شرایطی را میسر کرده تا شما علاقه مندان بتوانید این علم را در سریع ترین زمان ممکن فرا بگیرید . در ادامه بیشتر با درباره کلاس ها و نحوه برگزاری آن با شما گفت و گو خواهد شد .

 

نگهداری از گیاهان آپارتمانی

نگهداری از گیاهان آپارتمانی

به دانش نگهداری از انواع گونه های گیاهان با توجه به متد های نوین و رشد و تکثیر آن ها با توجه با شرایط اقلیمی ، نگهداری از گیاهان آپارتمانی گفته می شود .

نگهداری از گیاهان آپارتمانی به شرایطی مانند :

خاستگاه اولیه گیاهان آپارتمانی

شرایط رشد و محیط مورد نیاز آن ها برای نگهداری

نحوه چیدمان آنها درکنار یکدیگر

روش های آبیاری نوین و حفظ رطوبت

گونه های آپارتمانی سازگار با شرایط اقلیمی تهران و ایران

روش های نگهداری و استفاده از گیاهان آپارتمانی تصفیه کننده آلاینده های محیط منزل

تغذیه مناسب از طریق ساخت کودهای ارگانیک مناسب رشد گیاهان آپارتمانی

و … وابسته است پس می توان اینطور برداشت کرد که این علم پیچیدگی های خاص خود را دارد که تنها با طی کردن دوره آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی می توان از پس آن ها برآمد .

در این دوره آموزشی نگهداری از گیاهان آپارتمانی جز مطالب بالا در کارگاه های عملی مطالب زیر را نیز فرا خواهید گرفت .

در کارگاه های عملی ضمن معرفی حضوری گیاهان در گلخانه از گیاهان آپارتمانی با روش هرس گیاهان آپارتمانی، تعویض گلدان، سیستم های گرمایشی و سرمایشی گلخانه ها ، معرفی گلدان های مناسب گیاهان آپارتمانی و روش های مختلف تکثیر این گیاهان و شناخت انواع محیط مناسب کشت و قلمه گیری آشنا خواهند شد .

کارگاه تئوری درسه جلسه و کارگاه عملی دردو جلسه برگزار می شود .

در انتها دانشجویان باید بتوانند در محیط منزل گیاهانی سالم و شاداب پرورش دهند ، باگونه های متنوعی آشنا باشند و در صورت علاقه بتوانند درمحیط منزل اقدام به تکثیرگونه های تجاری مانند بنفشه آفریقایی بنمایند.

به عبارتی توانایی افتتاح یک گلخانه کوچک را داشته باشند .

 

در کجا باید علم نگهداری از گیاهان خانگی را فرا بگیریم ؟

آموزشگاه گل و گیاه

شاید شما نیز به مانند همه دانشجویان و علاقه مندان و گل فروشان و … به دنبال کلاس نگهداری از گیاهان آپارتمانی هستید اما متاسفانه نتوانستید کلاس مناسبی را پیدا کنید یا شاید هم ویژگی های یک کلاس خوب را نمی دانید و دچار تردید شدید !

قطعا بسیاری از شما تجربه تلخ هزینه های گزاف کلاس های آموزشی را داشتید که در نهایت خروجی چندانی نداشته اند پس چطور می توانید اعتماد کنید و در کلاس های نگهداری از گیاهان خانگی و آپارتمانی شرکت کنید ؟؟؟

ما اینجا هستیم تا ویژگی های یک کلاس خوب را به شما بیان کنیم تا بتوانید با دقت بیشتری گزینه مناسب را انتخاب کنید . قطعا انتخاب بهترین آموزشگاه گل و گیاه تاثیر به سزایی در پیشرفت شما خواهد داشت و از همه مهم تر با خیالی آسوده برای یادگیری دانش مورد علاقتان هزینه خواهید کرد .

 

آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی و اهدای مدرک معتبر

نگهداری از گیاهان خانگی

اولین و مهم ترین ویژگی آموزشگاه گل و گیاه مورد نظرتان باید مدرک اهدایی باشد !!! شاید با خواندن این جمله از ما ، به این فکر کنید که اگر یاد نگیریم و مدرک بگیریم به چه دردمان می خورد !

اما همین مدرک می تواند مجوز افتتاح گلخانه یا گل فروشی شما باشد ! حال اگر مدرک معتبری دریافت نکرده باشید حتی با یادگیری این علم نیز نمی توانید به فعالیت خاصی در حوزه گل و گیاه بپردازید !

پس سعی کنید در الویت اول به مدرک اهدایی آموزشگاه گل و گیاه توجه فرمایید تا از انتخابتان پشیمان نشوید .

بهتر است آموزشگاهی را انتخاب کنید که از ارگان های معتبر دولتی به شما مدرک بدهد برای مثال آموزشگاه گل و گیاه بوی گل با ارایه مدارک فنی و حرفه ای خیال شما راحت خواهد کرد زیرا درحال حاضر مدرک فنی و حرفه ای معتبر ترین مدرک داخلی کشورمان است .

آموزش نگهداری از گیاهان خانگی زیر نظر بهترین اساتید ایران

گیاهان خانگی

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ! اگر در دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل باشید مهم ترین رکن برای پاس کردن درستان ، انتخاب استاد مناسب است !

در آموزش گل و گیاه نیز استاد حرف اول را می زند . پس سعی کنید آموزشگاهی را انتخاب کنید که از اساتید برند ایران استفاده می کنند …

حتما این را در نظر داشته باشید که اگر آموزشگاهی از استاد خوبی استفاده کند آن را با شما در میان خواهد گذاشت و رزومه کاملی از ایشان را به شما خواهند گفت پس حتما به دنبال رزومه استادتان باشید .

برای مثال در مدرسه گل و گیاه بوی گل و آموزش نگهداری از گیاهان آپارتمانی ،تمامی اساتید باید حداقل دارای ۲۰ سال سابقه کار باشند و اکثرا از اساتید پروازی استفاده می شود .

این سبب بالاترین کیفیت ممکن در آموزش خواهد شد و لبخند رضایت شما را در پی خواهد داشت .

انتخاب درست بهترین آموزشگاه گل و گیاه

کلاس نگهداری از گیاهان آپارتمانی

انتخاب درست آموزشگاه گل و گیاه قطعا یکی از مهم ترین فاکتور هاست ! فرض کنید شما مبلغ یک بنز را پرداخت کنید اما به شما ژیان تحویل دهند ! آن موقع چه حسی پیدا خواهید کرد ؟ آیا پشیمانی شما چیزی را حل می کند ؟ خیلی از دانشجویان گل و گیاه دچار این مشکل شدند …

متاسفانه در حال حاضر آموزش های آنلاین نگهداری از گل و گیاه بسیار باب شده اند اما آیا واقعا نتیجه دلخواه را خواهد داشت ؟؟؟ قطعا خیر !

آموزش های آنلاین مانند ویتامین هایی می مانند که در صورت استفاده از آموزش های عملی می توانند کارساز باشند اما به تنهایی هیچ تاثیری نخواهند داشت . پس باید با ترکیب آن ها با کلاس های عملی به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کرد .

یک انتخاب درست دارای پارامتر های مختلفی است که در ادامه بررسی خواهیم کرد . پس حتما از مطالعه ادامه این مطلب دست نکشید !

هزینه کلاس نگهداری از گیاهان آپارتمانی

آموزشگاه گل و گیاه

دانش نگهداری از گیاهان آپارتمانی جزو دانش های نوین و جدید در کشورمان است که شاید قدمت آن به ۵۰ سال هم نرسیده باشد به همین جهت استفاده از بستر مناسب آموزشی بسیار حائز اهمیت است .

در حال حاضر آموزشگاه گل و گیاه بوی گل با استفاده از زیرساخت های مناسب و همکاری با گلخانه های مطرح تهران شرایطی را فراهم کرده است که شما دانشجویان ارجمند بتوانید در کارگاه های عملی با انجام دقیق مراحل کار را به دقت فرا بگیرید . اما همین همکاری منجر به ایجاد هزینه های گزاف است که به همین دلیل

می تواند هزینه های یادگیری این دانش را اندکی سنگین کند اما در نهایت شما هستید که از این دانش سود خواهید برد و می توانید به صورت عملی با کار در گلخانه تمامی موارد مورد نیاز را یاد بگیرید و آن را زنده پیاده سازی کنید چیزی که تا الان وجود نداشته می تواند شما را تبدیل به یک متخصص خبره گل و گیاه نماید .

پرداخت مرحله ای و  اقساطی

وضعیت معشیت در کشور عزیزمان اندکی نابسامان است به همین جهت آموزشگاه گل و گیاه بوی گل با فراهم کردن شرایط ثبت نام برای شما دانشجویان نخبه این امکان را فراهم کرده است که با تسهیل شرایط پرداختتان بتوانید با قدرت در کلاس های نگهداری از گیاهان آپارتمانی شرکت کنید .

قطعا یک آموزشگاه گل و گیاه تنها منافع خود را در نظر نمی گیرد و شرایط پرداخت فراوانی را در مقابل دانشجوی خود قرار می دهد .

چگونه بهترین کلاس نگهداری از گیاهان خانگی را انتخاب کنیم ؟

گیاهان آپارتمانی

درحال حاضر مقرون به صرفه ترین دوره نگهداری از گیاهان خانگی ، دوره های فشرده و کامل است .

زیرا در دوره نگهداری از گیاهان خانگی شما با قیمتی بسیار پایین می توانید تمامی عناوین نگهداری از گیاهان را فرا بگیرید برای مثال در مدرسه گل و گیاه بوی گل شما با انتخاب دوره پرورش و تکثیر گیاهان آپارتمانی و نگهداری از گیاهان خانگی یک پکیج کامل ۰ تا ۱۰۰ را انتخاب کردید !!!

در این دوره شما هم به بازدید گلخانه خواهید رفت هم می توانید اصول تئوری و آکادمیک را فرا بگیرید در کنار آن شما چندین کارگاه عملی خواهید داشت که می توانید به راحتی روی نحوه نگهداری از گیاهان ، مسلط شوید .

در حالی که بعضی از موسسات فقط به فکر منافع مالی خود هستند و با تقسیم بندی متنوع کلاس هایشان در جهت تیغ زدن هنرجویانشان گام بر می دارند و با لبخند های فریب دهندشان تنها به دنبال منافع و هزینه گزاف تبلیغاتشان هستند .

پس سعی کنید دوره ای را انتخاب کنید که در کنار یادگیری بیشتر عناوین شما را هرچه سریع تر وارد بازار کار کند . اما آیا این به تنهایی ملاک است ؟ قطعا خیر ! سعی کنید اصلا از خواندن ادامه این مطلب خسته نشوید چون خیلی باهاتون کار داریم …

لقمه را دور سرتان نگردانید !

گیاهان خانگی

در بسیار از آموزشگاه ها با استفاده از ترفند های مختلف سعی در گرفتن مبلغ بالاتر از شما با استفاده از تقسیم بندی های عجیب و غریب هستند که صرفا کار یادگیری شما را سخت تر خواهد کرد !

گول تبلیغات فریب دهنده و تقسیم بندی های مضحک بعضی از آموزشگاه ها را نخورید !

شما کافیست با شرکت در یک دوره نگهداری از گیاهان آپارتمانی به اهداف خود دست پیدا کنید … نیازی به ثبت نام جدا در کلاس های مختلف با موضوع نگهدای از گیاهان خانگی ندارید !

این فرصتی که مدرسه گل و گیاه بوی گل در اختیار شما دانشجویان قرار داده است تا بتوانید تنها با ثبت نام در یک دوره آموزشی کامل ، آماده ورود به بازار کار شوید .

فضای مناسب آموزشی

 

آموزشگاه گل و گیاه بوی گل با دارا بودن یک دفتر کامل اداری و سالن کارگاهی و گلخانه ای مجهز با تمامی تجهیزات مدرن و بروز شما را شگفت زده خواهد کرد . این در کنار استفاده از تیم تشریفات آموزش دیده است که وظیفه پذیرایی از شما فرزندان عزیز بوی گل و پیگیری امورتان را خواهند داشت .

زمان بندی مناسب دوره نگهداری از گیاهان آپارتمانی

یکی از نکات دیگری که مدرسه گل و گیاه بوی گل رعایت کرده را می توان انتخاب بازه زمانی مناسب برگزاری دوره نگهداری از گیاهان آپارتمانی باشد که شما با خیال آسوده در آخر هفته می توانید کلاس های نگهداری از گیاهان خانگی خود را دنبال کنید .

بهترین آموزشگاه گل و گیاه همیشه منافع تمام دانشجویانش را در نظر خواهد گرفت . برای مثال در آموزشگاه گل و گیاه بوی گل دانشجویانی که علاقه مند به نگهدازی از گیاهان هستند می توانند در دوره های  آموزشگاه بوی گل شرکت کنند زیرا تمامی دوره ها در ۳ روز پایانی هفته برگزار می شود .

انتخاب بهترین اساتید گل و گیاه کشورمان

 

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که باید شما در نظر بگیرید رزومه اساتیدی هستند که قصد دارند به شما تدریس کنند . به قدری این موضوع اهمیت دارد که می تواند آینده شما را نیز تغییر دهد . یک استاد توانمند دارای رزومه کاری و سابقه کاری فراوان است .

فراموش نکنید بسیاری از آموزشگاه های گل با توجه به ارتباطاتی که دارند سعی در خرید شهرت دارند اما این اصلا ملاک نیست ! این در واقع ترفند هایی بازاریابی و تبلیغاتی است … پس عقلتان را به چشم هایتان ندهید … رزومه بلند و چند صد برگی مدیریت یک آموزشگاه به معنای کیفیت آموزشی آن ها نیست بلکه اساتیدی که در آن آموزشگاه فعالیت می کنند نشان دهنده کیفیت آموزشی آن آموزشگاه هستند … آموزشگاهی که رزومه اساتید خود را پنهان می کند تنها قصد فریب شما را دارند .

آموزشگاه گل و گیاه بوی گل درحال حاضر با استفاده از اساتید پروازی ، کیفیت را به هزینه ها ترجیح داده است در کنار آن با گرد آوردن اساتید مطرح کشورمان ، کیفیت آموزشی را چند برابر کرده است .

کما اینکه در کنار آن تمامی اساتید گل و گیاه آموزشگاه بوی گل بیش از ۲۰ سال سابقه کار دارند این به معنی انتقال تجربه ۲۰ ساله آن ها به شما دانشجویان گرانقدر آموزشگاه گل و گیاه بوی گل است .

استفاده از گلخانه مجهز و دارای تنوع گیاهی بالا

آموزشگاه گل و گیاه

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که اکثر آموزشگاه های گل و گیاه آن را نادیده می گیرند کیفیت گلخانه است . اگر شما با نگهداری از گیاهان آپارتمانی کمی آشنایی داشته باشید می دانید که گلخانه ها به چند درجه مختلف تقسیم بندی می شوند و برای یادگیری مناسب این دانش باید با اخرین تجهزیات مدرن کار کرد تا

تجربه خوبی را دانشجویان از این طریق بدست آورند . پس حتما از مدرن بودن و توانمندی و تنوع بالای آن گلخانه مطمئن شوید .

 

ابزار باغبانی در مدرسه گل و گیاه بوی گل

ابزار گل آرایی

در آموزشگاه گل و گیاه بوی گل شما می توانید با انواع و اقسام ابزار های باغبانی آشنا شوید و نحوه کار با هر ابزار را فرا می گیرید این سبب خواهد شد که شما دیگر دغدغه ذهنی بابت اسامی ابزار ها و نحوه کار آن ها نداشته باشید و متسقیما ذهن خود را منعطف به یادگیری این دانش نوین نمایید .

این فرصتی است تا یک بار برای همیشه با ابزار های باغبانی و گلخانه ای کار کرده و آن را فرا بگیرید . لازم به ذکر است در آموزشگاه گل و گیاه بوی گل از مرغوب ترین ابزار های باغبانی استفاده شده که سبب یادگیری راحت تر و آسان تر این دانش خدادادی شده است .

 

معرفی دانشجویان به گلخانه ها و بوستان ها و گل فروشی ها برای فعالیت در بازار کار

بازار کار

یکی از مهم ترین ویژگی های مدرسه گل و گیاه بوی گل معرفی دانشجویان به گلخانه ها ، بوستان ها ،گل فروشی ها و … است که سبب پیشرفت سریع شما دانشجوی عزیز خواهد شد . زیرا تا شما از نزدیک کار نکنید و علم خود را به عمل تبدیل نکنید نمی توانید تبدیل به یک تکنسین حرفه ای گل و گیاه شوید .

این در کنار استفاده شما در پروژه های مرتبط با نگهداری از گیاهان آپارتمانی است تا بتوانید در کنار یادگیری با ما به کار هم بپردازید . برای همین است که یادگیری از هر چیز برای ما مهم تر است تا بتوانیم آینده با شکوهی با وجود شما در خانواده بوی گل بنا کنیم .

 

انتخاب هدف از شما ، حمایت از ما ، راه اندازی آسان کسب و کارتان

هنرجویان بوی گل

بسیاری از دانشجویان بوی گل در گام اول هدف خود را افتتاح گلخانه یا بوستان عنوان می کنند و می خواهند همه چیز درباره تاسیس یک گلخانه بدانند .

در دنیای امروز که بسیار پیچیده و دیجیتال است قطعا آموزش نگهدازی از گیاهان آپارتمانی به تنهایی نمی تواند نیاز شما را برطرف کند زیرا چالش های زیادی از جمله :

خرید گل و گیاه ، خرید بذر مناسب ، اجاره بها ، بازاریابی ، تبلیغات ، تولید محتوا ، طراحی وب سایت ، فعالیت در فضای مجازی و عدم تجربه یقه کسب و کار شما را خواهد گرفت .

ما در این دریای پرتلاتم و خروشان مانند قایقی عمل می کنیم که پارو های آن را شما می زنید پس تلاش از شما و حمایت از ما !

مدرسه گل و گیاه بوی گل در کنار آموزش نگهداری از گیاهان خانگی به هنرجویانش ، آموزش های فروشندگی ، بازاریابی ، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … به شما خواهد داد . پس بدون دغدغه و نگرانی می توانید گام های مورد نظر خود را بردارید .

دانشجویان در اولیت هستند

گل آرایی

در مدرسه گل و گیاه بوی گل تمامی مجموعه به دانشجویان نهایت احترام را خواهند گذاشت چون هیچ چیز به مانند دانشجویانمان برای ما ارزش و اهمیت ندارد . بنابر این شما می توانید با خیالی آسوده و در کمال احترام به یادگیری این دانش زیبا مشغول شوید .

پس به خانواده بوی گل بپیوندید تا در کنار این خانواده دوست داشتنی پرورش و نگهداری  از گیاهان خانگی را فرا بگیرید . فراموش نکنید انتخاب یک آموزشگاه خوب می تواند سرعت یادگیری و پیشرفت شما را چندین برابر کند .

ثبت نام در آموزشگاه گل و گیاه بوی گل

آموزشگاه گل و گیاه

برای ثبت نام در دوره نگهداری از گیاهان آپارتمانی مدرسه بوی گل روی لینک زیر کلیک کنید و با دقت دوره های تعریف شده را مطالعه بفرمایید :

آموزشگاه گل و گیاه بوی گل

سپس با شماره ۰۲۱۶۶۵۶۴۴۵۸ تماس بگیرید تا کار های ثبت نام شما با دقت انجام شود .