اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

چند نکته در مورد قرار دادن اسفنج خیس در گلدان

استفاده ی صحیح از ابزارهای مخصوص گل آرایی از ابتدایی ترین مواردی است که در فروشگاه های حرفه ای گل آموزش داده می شود. در این جا توضیح کوتاهی در مورد چگونگی قراردادن اسفنج خیس در گلدان را بخوانید.

نکته ی مهم در این مورد این است که اسفنج باید چند سانتی متر بالاتر از گلدان قرار بگیرد تا بتوانید گل و سایر تزیینات را در آن وارد نمایید. اگر اسفنج به سختی وارد گلدان می شود می توانید از نوارهای ضد آب گل آرایی استفاده کنید تا اسفنج ها با اندازه های غیرمعمول را داخل گلدان محکم کنید.

یادتان باشد که اسفنج خیس، حفظ کننده ی زندگی گل هایتان است. استفاده ی ناکافی از این محصول ارزان باعث می شود که گل آب درون اسفنج را استفاده کند و اسفنج به سرعت خشک شود و گل ها پژمرده شوند.

پس همیشه از مقدار زیادی اسفنج استفاده کنید تا بتواند آب را به حجم زیادی از گل ها برساند. حتما تعجب می کنید اگر بگوییم که گل ها  روزانه چه حجم زیادی از آب را مصرف می کنند.

نوشته های مشابه

 

 

اسفنج Maxlife ساخته ی شرکت Oasis نقش ساختار سلولی گل ها را دارد و ثابت شده است که می تواند مدت زمان ماندگاری بعضی از گل ها را نسبت به گدان آب افزایش دهد.

 

اسفنج

غذای گل را فراموش نکنید. این غذا مخصوص گل های تازه طراحی شده است. یادتان باشد قبل از استفاده، دستورالعمل نوشته شده روی قوطی را بخوانید. اگر سر و کارتان با گل های شاخه ای انبوه است، بد نیست که کمی بیش تر خرج کنید و محصولات حرفه ای را خریداری کنید که گل ها را در نهایت تازگی نگه می دارند.

 

اسفنج

گلدان های ضد آب متنوع و زیادی در بازار وجود دارند که از جنس های متوسط ( ارزان و قابل دور انداختن) گرفته  تا گلدان های زیباتر که مخصوص مراسم عروسی هستند، قابل تهیه هستند. این گلدان ها  در مقابل رطوبت کاملا غیرقابل نفوذند و بسیاری از آن ها لبه های تیزی در تهشان دارند تا اسفنج را به صورت محکم در گلدان نگه دارند.

 

اسفنج

زیرنویس عکس ها:

 

اسفنج

اسفنج چهارگوش با اندازه غیرمعمول

اسفنج

روش درست خیساندن اسفنج

اسفنج

اسفنج گل آرایی سبز

اسفنج

گل آرایی سبز مخصوص میز شام

اسفنج

خرید برگ ها و افزودنی های سبز

اسفنج

خرید گل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا