اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

آموزش گل آرايي ایرانی در گلدان شیشه ای برای میز غذاخوری

سلامی گرم به دوست داران گل و بوی گل ! یک خبر فوق العاده براتون دارم . قسمت جدیدی رو در وبلاگ و هم در مجله بوی گل راه اندازی کردیم با نام گل آرایی ایرانی …  دبیر گل آرایی ایرانی خانم آرزو سید قندی هستند و از این به بعد مدیریت قسمت گل آرایی ایرانی رو برعهده خواهند داشت . در این بخش آموزش های مرتبط با گل آرایی ایرانی قرار خواهد گرفت . همینطور اگر شخصی علاقه مند است می تواند زیر نظر خانم قندی به موسسه بوی گل کمک کند . برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66564458 یا 09035555904 تماس حاصل کنید .

 

گل آرايي ایرانی در ظرف شيشه اي

گل آرایی هنر استفاده از گل و اجزای گیاهان برای ایجاد یک ترکیب خارق العاده و زیباست . استفاده از ابزار گل آرایی و خلاقیت ، به شما برای خلق زیبایی ها کمک خواهد کرد . گل آرایی بخش مهمی از رویداد های مهم زندگی مانند عروسی ، تولد ، سالگرد ازدواج و .. را شامل می شود .  یک گل آرایی زرق و برق دار مهمانان شما را خیره خواهد کرد .

 

نوشته های مشابه

ابزار و مواد لازم برای گل آرایی ایرانی :

گل آرایی ایرانی

گلدان شيشه اي بزرگ ، گلدان شيشه اي كوچك ، گل آلسترومريا ،گل داوودي ،اسفنج ، ليمو ترش

براي شروع گل آرایی شما بايد گلدان هاي مناسب را در دو سايز انتخاب كنيد . گلدان هاي استوانه اي مي تواند انتخاب خوبي براي شما باشد. به مقدار مورد نياز حد فاصل گلدان‌ ها ليمو ترش تهيه كنيد . ابتدا ليمو ها را بصورت حلقه هاي باريك ببريد .

 

گام اول :

گل آرایی ایرانی

گلدان استوانه اي كوچك را داخل گلدان استوانه اي بزرگ قرار دهيد و حدفاصل دو تا گلدان را با حلقه هاي باريك ليمو بپوشانيد . بعد از چيدمان كامل حلقه ها روي ليمو ها آب خنك مي ريزید تا هم تازه بمانند و هم زيبا تر ديده شوند .

گام دوم :

گل آرایی ایرانی

اسفنج خيس شده را به اندازه قطر دهانه گلدان كوچك مي بريم و در دهانه گلدان قرار مي دهيم .

 

https://blog.booyegol.com/floral-bouquet-of-roses-european-style-wedding/

 

گام سوم :

گل آرایی ایرانی

گل هاي داوودي را با اندازه دلخواه مي بريد و به صورت پراكنده در اسفنج قرار می دهيد . گل هاي داوودي پوشش دهي خوبي دارند . گل هاي آلسترومريا را حد فاصل گل هاي داوودي كار كنيد . استفاده از غنچه ها و برگ هاي اين گل زيبا به جذابيت گل آرايي شما اضافه مي كند.

 

اين ديزاين زيبا مناسب ميز ناهار خوري و مهماني هاي كوچك خانوادگي است .

خانم آرزو سید قندی

 

تهيه كننده : آرزو سيد قندي طراح گل

 

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. من متوجه نشدم کاربرد اسفنج داخل گلدان چی بود و دلیله استفاده از اسفنج چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا