حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

سلامی گرم به دوست داران گل و بوی گل ! یک خبر فوق العاده براتون دارم . قسمت جدیدی رو در وبلاگ و هم در مجله بوی گل راه اندازی کردیم با نام گل آرایی ایرانی …  دبیر گل آرایی ایرانی خانم آرزو سید قندی هستند و از این به بعد مدیریت قسمت گل آرایی ایرانی رو برعهده خواهند داشت . در این بخش آموزش های مرتبط با گل آرایی ایرانی قرار خواهد گرفت . همینطور اگر شخصی علاقه مند است می تواند زیر نظر خانم قندی به موسسه بوی گل کمک کند . برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۶۶۵۶۴۴۵۸ یا ۰۹۰۳۵۵۵۵۹۰۴ تماس حاصل کنید .

 

گل آرایی ایرانی در ظرف شیشه ای

گل آرایی هنر استفاده از گل و اجزای گیاهان برای ایجاد یک ترکیب خارق العاده و زیباست . استفاده از ابزار گل آرایی و خلاقیت ، به شما برای خلق زیبایی ها کمک خواهد کرد . گل آرایی بخش مهمی از رویداد های مهم زندگی مانند عروسی ، تولد ، سالگرد ازدواج و .. را شامل می شود .  یک گل آرایی زرق و برق دار مهمانان شما را خیره خواهد کرد .

 

ابزار و مواد لازم برای گل آرایی ایرانی :

گل آرایی ایرانی

گلدان شیشه ای بزرگ ، گلدان شیشه ای کوچک ، گل آلسترومریا ،گل داوودی ،اسفنج ، لیمو ترش

برای شروع گل آرایی شما باید گلدان های مناسب را در دو سایز انتخاب کنید . گلدان های استوانه ای می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. به مقدار مورد نیاز حد فاصل گلدان‌ ها لیمو ترش تهیه کنید . ابتدا لیمو ها را بصورت حلقه های باریک ببرید .

 

گام اول :

گل آرایی ایرانی

گلدان استوانه ای کوچک را داخل گلدان استوانه ای بزرگ قرار دهید و حدفاصل دو تا گلدان را با حلقه های باریک لیمو بپوشانید . بعد از چیدمان کامل حلقه ها روی لیمو ها آب خنک می ریزید تا هم تازه بمانند و هم زیبا تر دیده شوند .

گام دوم :

گل آرایی ایرانی

اسفنج خیس شده را به اندازه قطر دهانه گلدان کوچک می بریم و در دهانه گلدان قرار می دهیم .

 

https://blog.booyegol.com/floral-bouquet-of-roses-european-style-wedding/

 

گام سوم :

گل آرایی ایرانی

گل های داوودی را با اندازه دلخواه می برید و به صورت پراکنده در اسفنج قرار می دهید . گل های داوودی پوشش دهی خوبی دارند . گل های آلسترومریا را حد فاصل گل های داوودی کار کنید . استفاده از غنچه ها و برگ های این گل زیبا به جذابیت گل آرایی شما اضافه می کند.

 

این دیزاین زیبا مناسب میز ناهار خوری و مهمانی های کوچک خانوادگی است .

خانم آرزو سید قندی

 

تهیه کننده : آرزو سید قندی طراح گل