اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

آموزش ساخت آویز گل

سلام خدمت دوستان و مخاطبان عزیز بوی گل ، در انتهای این مطلب شما نحوه ساخت یک آویز گل و گل آرایی آن را به طور کامل فرا خواهید گرفت . امیدوارم از این مطلب لذت ببرید . حتما هم با نظراتتون ما رو خوشحال کنید .

آموزش ساخت آویز گل

آموزش ساخت آویز گل

تا به حال در مراسم عروسی ای بوده اید که دسته گل های موجود روی میز به قدری بزرگ باشند که نتوانید فردی که در طرف دیگر میز نشسته است را ببینید؟ آیا نمی دانید چگونه میز های جشن عروسی خود را با دسته گل های پر و زیبا تزئین کنید و در عین حال از این مشکل هم جلوگیری کنید؟ خب ، بیایید در مورد دسته گل های آویز صحبت کنیم ! شاید تا به حال آویز های گلی را در بلاگ های عروسی مورد علاقه ی خود دیده باشید ، شاید حتی از آنها استفاده هم کرده باشید . ما قصد داریم به شما نشان دهیم که درسته کردن این دسته گل های آویز زیبا آسان(و در عین حال جالب) است.

8 گل زیبا که در عروسی که باید از آن استفاده کرد

نوشته های مشابه

آموزش ساخت آویز گل

مواد لازم برای ساخت آویز گل :

ظرف یا بستر سیمی، گل های مصنوعی، گل صد تومانی ابریشمی، رانوکولوس ابریشمی، توت ها و گل های تزئینی مصنوعی، نوار گلدار، چسب داغ، سیم چین، ربان

آموزش ساخت آویز گل

گام 1  آموزش ساخت آویز گل :

گل ها را روی زمین قرار دهید. بسته به میزان پر بودن شاخه های گل هایی که استفاده می کنید، تقریبا به 10 شاخه برای پوشش بالا و زیر ظرف سیمی نیاز دارید. برای این آویزريال ما از گل های گوش بره و ایکالیپتوس استفاده کردیم. کار را با هرس کردن شاخه های بلند از پایین شاخه شروع کنید. از سیم برها استفاده کنید و حدود 4 اینچ از شاخه را باقی بگذارید.

آموزش ساخت آویز گل

آموزش ساخت آویز گل

گام 2 آموزش ساخت آویز گل :

وقتی شاخه ها را هرس کردید، می توانید شروع به بستن برگ ها به صورت مارپیچی با استفاده از نوار گلدار کنید. شاخه ی 4 اینچی را در داخل مارپیچ قرار دهید. یک قطعه ی 6 اینچی از بسته شاخه ها را جدا کنید. به آرامی نوار را روی شاخه ها قرار دهید و آن را در اطراف شاخه ها بپیچید و قالب را سیم بندی کنید.

 

آموزش ساخت آویز گل

گام 3  آموزش ساخت آویز گل :

به اضافه کردن گل های گوش بره به دسته ادامه دهید، ابتدا به صورت دایره ای در اطراف قاب شروع به کار کنید و سپس این فرآیند را در هر کدام از حلقه های گل تکرار کنید.

آموزش ساخت آویز گل آموزش ساخت آویز گل

گام 4  آموزش ساخت آویز گل :

دسته گل را ببندید و گام های 2 و 3 را در سمت مقابل قاب دسته گل تکرار کنید. چون این یک دسته گل آویز است، پس باید اطمینان حاصل کنید که قالب دسته گل سیمی کاملا با برگ های سبز پوشیده شده باشد. ما ابتدا از شاخه های گوش بره استفاده کردیم و سپس فضاهای خالی را با ایکالیپتوس ها پر کردیم تا عمق و تضاد در دسته گل ایجاد کنیم.

آموزش ساخت آویز گل

گام 5  آموزش ساخت آویز گل :

گل های تزئینی باقیمانده را برای پر تر کردن و زیباتر کردن آویز مورد استفاده قرار دهید. ما برای این کار از آستیلبی استفاده کردیم.

آموزش ساخت آویز گل

گام 6 آموزش ساخت آویز گل :

تاج گل ها را با استفاده از سیم چین از شاخه ها جدا کنید.

آموزش ساخت آویز گل

آموزش ساخت آویز گل

گام 7 آموزش ساخت آویز گل :

بسته به اینکه قصد دارید آویز را در چه ارتفاعی آویزان کنید، مشخص می شود که گل ها را باید به کجا بچسبانید. اگر آویز قرار است فاصله ی زیادی از میز نداشته باشد، حتما گل ها را هم در بالا و هم در زیر قاب سیمی بچسبانید. اگر آویز قرار است در بالای سر میهمان ها قرار گیرد، فقط باید بر یک طرف از قاب آویز تمرکز کنید. در ابتدا از چسب داغ برای چسباندن تاج گل های بزرگ به آویز استفاده کنید و سپس تاج گل های کوچک تر را اضافه کنید.

https://blog.booyegol.com/how-create-cascading-bouquet/

آموزش ساخت آویز گل

گام 8 آموزش ساخت آویز گل :

گل های تزئینی و توت ها را در انتهای کار اضافه کنید. این یک روش عالی برای اضافه کردن رنگ و لعاب بیشتر به آویز است. ما از توت های صورتی برای زیباتر شدن گل های قرمز استفاده کردیم.

آموزش ساخت آویز گل

 

گام 9  آموزش ساخت آویز گل :

وقتی از میزان پر بودن آویز خود احساس رضایت کردید، وقت اضافه کردن ربان است. سه قد ربان ببرید، میزان قد به این بستگی دارد که دوست دارید ربان ها چگونه آویزان شوند. یک طرف از اولین ربان را به قاب سیمی گره بزنید. برگ ها گره ها را خواهند پوشاند. این کار باعث ایجاد یک شکل مثلثی می شود به طوری که آویز متعادش ده و به صورت متناسب آویزان خواهد ماند. سه ربان را همزمان گره بزنید و ظرف را آویزان کنید.

آموزش ساخت آویز گل آموزش ساخت آویز گل

دسته گل خود را با گل ها و رنگ های موجود در عروسی ترکیب و مچ کنید. حتی می توانید برای افزودن کمی تضاد از آویزان کردن گل های سبز هم استفاده کنید. این آویزها بسیار مقرون به صرفه هستند و با اضافه کردن گل های ابریشمی می توانید از آنها برای تزئین خانه پس از مراسم استفاده کنید. نه تنها می توانید پس از مراسم از به عنوان آویز جلوی درب خانه استفاده کنید، بلکه همچنین این آویز ها می توانند ایده ی عالی به عنوان گهواره ی بچه باشند. احتمالات تمامی ندارند.

 

https://blog.booyegol.com/oral-flowers-to-decorate-the-flower/

https://blog.booyegol.com/teach-to-make-stunning-flower-bouquets/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا