اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

دو گل آرایی دست ساز الهام گرفته شده از پاییز

سلامی دوباره به به دوستاداران بوی گل ، اینبار براتون مطلبی با بوی عطر پاییز آماده کردم ، گل آرایی پاییزی … درسته که تو فصل پاییز نیستیم اما با خوندن این مطلب برای پاییز باید دست پا بشکنیم … امیدوارم لذت ببرید اگر نظری هم دارید حتما قید کنید .

گل آرایی پاییزی

گل آرایی پاییزی

اگرچه گل هایی که بیرون از خانه ها هستند به واسطه ی پاییز به خواب فرو رفته اند یا برگ و بار آنها ریخته است، اما هنوز هم می توان با استفاده از قطعات آن گیاهان و حتی میوه ها و سبزیجات گل آرایی پاییزی عالی ای برای تزئین میز تهیه کرد .

این دو گل آرایی برای سرگرمی روز های تعطیل یا تمرین افزایش خلاقیت برای ایجاد چیزی که خانه را با الهام گرفتن از فصل پاییز زیبا کند عالی می باشند .

کیانا آندروود ، گل آرایی زیبایی از باقیمانده های باغچه اش ( حتی از گوجه استفاده شده ! ) و برگ ها  و چند گل ایجاد کرده است .

نوشته های مشابه

شما هم می توانید با استفاده از بازمانده های گیاهان اطرافتان و خرید چند گل از گلخانه ی محل گل آرایی زیبایی انجام دهید .

اگر در شهر زندگی می کنید، اگر امتیاز برگریزان پاییز را ندارید می توانید اوکالیپتوس را جایگزین کنید و به دنبال گل های پر بار متناسب با پاییز باشید و آنها را به ترکیب خود اضافه کنید .

 

گل آرایی پاییزی

یکی راهنمای عالی برای گل آرایی پاییزی

برای اینکه بفهمید کیانا چگونه این گل آرایی را لایه به لایه انجام داده است به خواندن ادامه دهید. این یک راهنمای عالی برای شماست.

گل آرایی پاییزی

آموزش گام به گام گل آرایی پاییزی

  1. Studio Choo از هویج های قرار داده شده در یک ظرف برای جمع کردن دسته ای از شکوفه های زرد و نارنجی استفاده کرده است، شما می توانید به آسانی چند مورد از اینها را با استفاده از هویچ های با اندازه ی استاندارد برای میز درست کنید. آنها را در کنار هم دسته کنید و با قرار دادن آنها در بالای فنجان های چایی کوچک وارونه ی رنگی یا شیشه مرباهای کوچک می توانید چهره ی لوازم خانه را زیباتر کنید. همچنین می توانید از سیب زمینی های شیرین بزرگ برای جایگزینی به جای موارد استفاده شده در عکس زیر استفاده کنید.

وقتی سبزیجات مناسب برای این کار را یافتید، در آنها حفره هایی ایجاد کنید و عمقش را به اندازه ای حفر کنید که چند ساقه به طور ایستاده را بتوان در آن قرار داد .

  1. گروه کوچکی از گل ها را دور هم ببندید و به اندازه ای آنها را کوتاه کنید که در حفره ی ایجاد شده درون هویج جای گیرند.
  2. وقتی اولین دسته به خوبی در جای خود قرار گرفتند می توانید چند گل کوچک و شاخه های توت را نیز در لبه ها قرار دهید.
  3. دائما سطح آب را بررسی کنید، توجه کنید که این گل آرایی فقط حدود سه روز دوام می آورد پس بهتر است برای یک تعطیلات آن را تدارک ببینید.

این دو گل آرایی را به عنوان الهام بخش در نظر بگیرید و رنگ و حال و هوای پاییز را به خانه ی خود بیاورید .

https://blog.booyegol.com/%d8%aa%d8%b2%d8%a6%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%da%af%d9%84-%d9%84%d8%a7%d9%84%d9%87/

https://blog.booyegol.com/teach-to-make-stunning-flower-bouquets/

https://blog.booyegol.com/%da%af%d9%84-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%db%8c-%da%a9%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b2%db%8c%db%8c%d9%86%db%8c/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا