اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

3 روش جدید برای تزئین و زیبا سازی گل لاله

3 روش تزئین و زیبا سازی گل لاله ! بوی گل مطلبی رو براتون آماده کرده که بیشتر به درد خانم های خوش ذوق و با سلیقه می خوره . در این مطلب شما یاد می گیرید چگونه با کم ترین امکانات ، بیشترین بازدهی رو داشته باشید و با وسایل اطرافتان دکوراسیون گل و گیاه منزلتان را زیبا تر کنید

قرار دادن گل لاله در خانه مثل این است که پنجره را باز کنید و اجازه دهید نور آفتاب، همراه با نسیم فرح بخشی از هوای تازه وارد خانه شود. این گل های زیبا بهار را با خود به همراه می آورند. در این فصل جان می دهد این گل ها را به دکور خانه ی خود اضافه کنید.
لاله ها واقعا می توانند هر فضایی را فرح بخش کنند و بهترین نکته در مورد آنها این است که، روش های جالبی برای تزئین و زیبا سازی آنها وجود دارند.

روش 1 تزئین و زیبا سازی گل لاله : لاله ها در کوزه

3 روش جدید برای تزئین و زیبا سازی گل لاله

یک کوزه ی زیبا و رنگارنگ به هر شکل یا سایزی که دوست دارید بیابید تا رنگ و نوای بیشتری به این گل های زیبا و روح بخش بدهید. هر چه کوزه منحصر به فرد تر باشد، بهتر است. نتیجه ی این کار معرکه خواهد بود !

نوشته های مشابه

روش 2 تزئین و زیبا سازی گل لاله : بقچه بندی تکرنگ

 

3 روش جدید برای تزئین و زیبا سازی گل لاله

احتمالا با تمایلات و روش رنگ بندی تک رنگ آشنا هستید. اگر شما هم مثل ما از این روش خوشتان می آید، پس آن را اینگونه امتحان کنید: لاله ها را بر اساس رنگ از هم مجزا کنید و هر گروه را با سیم به هم گره بزنید. همه ی آنها را در کنار هم در یک کوزه ی بلند، تمیز و مستطیلی شکل قرار دهید و تمام، عالی می شود.

روش 3 تزئین و زیبا سازی گل لاله : یک کاسه لاله

3 روش جدید برای تزئین و زیبا سازی گل لاله

یک نکته ی جالب در مورد لاله ها این استکه آنها بسیار انعطاف پذیرند. به خاطر قابلیت آنها در خم شدن، می توانید آنها را در راهروهای خانه در یک تنگ ماهی تمیز و شیشه ای با ظاهری زیبا تزئین کنید. فوق العادست مگه نه ؟

انکار ناپذیر است که وقتی لاله ها را از جعبه بیرون می آورید از همان لحظه ی اول پر زرق و برق هستند. قرار دادن آنها کنار هم به روش های جالب و جدید باعث می شود رنگ و زیبایی خاص تری بیابند.

 

در صورتی که به دنبال مطالب بیشتری درباره گل آرایی و دکوراسیون و تزئینات گل هستید حتما کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنید همچنین می توانید از این لینک به مطالب بیشتری درباره دکوراسیون و گل آرایی دست پیدا کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا