اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار گل آراییصنعت گلنمایشگاه

چرا باید از نمایشگاه بین المللی گل و گیاه IFTF در نوامبر دیدن کنیم ؟

چرا باید از نمایشگاه بین المللی گل و گیاه IFTF در نوامبر دیدن کنیم ؟

IFTF یک نمایشگاه بین المللی گل و گیاهان است و در این پلت فرم، صنعت گلخانه ای در جهان هر ساله (8-10 نوامبر 2017) در شهر Vijfhuizen (شهری در شمال هلند) برگزار می شود. این نمایشگاه 3 روزه که از سال 2010 آغاز شده است، با هدف افزایش تولید و مصرف به صورت همزمان است، منجر به ترویج تجارت گل ها و گیاهان تازه می شود.
این نمایشگاه با بیش از 3000 بازدید از شرکت ها در بیش از 115 کشور مختلف، به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین نمایشگاه های تجاری از نوع خود در جهان تبدیل شده است.

اخیرا با گسترش محل برگزاری نمایشگاه که IFTF مسئول برگزاری آن است، فضای نمایشگاه در دسترس، از 12،000 به 22،000 مترمربع افزایش یافته است.

گل فروشی، یک گروه بازدید کننده جدید

IFTF تلاش می کند که زنجیره کلی از گل ها و گیاهان تازه را نشان دهد و از سال 2015 تا کنون فعالیت گل فروشی را به کمپین تبلیغاتی بازدید کنندگان خود اضافه کرده است. همکاری تنگاتنگ این نمایشگاه با تیم مشاوره سبز (Green Team Consultancy) و دنیای گل( World of Flowers ) به بخش قابل توجهی از نمایشگاه تبدیل شده است. لازم به ذکر است در این نمایشگاه، با استفاده از این زنجیره، پرورش گل تکمیل شده است که با شروع از پرورش دهندگان و پایان دادن به نقاط فروش همراه می باشد.

دنیای گل

در جدیدترین شعبه نمایشگاه و در تالار کنفرانس دنیای گل، که آقای Wim Hazelaar Trophy مسئول برگزاری آن است، مسابقاتی با دنیایی از موضوعات داغ و یک برنامه کارگاه آموزشی جالب از گل ها در فضایی آرام برگزار می گردد.

نوشته های مشابه

توسعه مداوم

برگزارکنندگان IFTF متعهد به ادامه توسعه تجارت منصفانه در یک رویداد هستند که تجارت و تبادل اطلاعات را بهینه می کنند و همچنین یک پلت فرم کسب و کار اجتماعی را در صنعت بین المللی گل ها و گیاهان تازه به ارمغان می آورند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا