اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گلمناسبت های گل آرایی

گل آرایی کیک های تولد با گل های تزیینی

امروزه گل آرایی کیک ها سبب زیبایی دو چندان ظاهر انواع کیک شده اند برای همین ما نیز برای شما مجموعه از کیک های گل آرایی شده و نکات گل آرایی این کیک ها را آماده کرده ایم ؛ امیدوارم از این مطلب لذت ببرید و با نظراتتون ما رو خوشحال کنید .

گل آرایی کیک های تولد با گل های تزیینی

به قول جولیا چایلد یکی از مطرح ترین دیزاینر های کیک های تولد : جشن بدون کیک فقط یک مهمانی معمولی است. این حرف کاملا درست است ! جشن به هر مناسبتی که باشد باید یک کیک زیبا و خوشمزه داشته باشد تا مزاج همه را شیرین کند و این بر کسی پوشیده نیست که گل های شاداب می توانند ظاهر کیک ها را از حالت معمولی به فوق العاده زیبا تغییر دهند .

ما با شرکت Sweet Cheeks Baking Co ( که نه تنها در سان دیگو یک برند مشهور است، بلکه همچنین قهرمان کاپ کیک ها در زنجیره ی غذایی است) همکاری کردیم تا به ما کمک کنند چند کیک تولد بسیاز زیبا که توسط برخی از زیبا ترین دسته گل های مخصوص تولد تزئین شده است، درست کنیم.

ما نیز گل آرایی کیک های تولد با گل های تزیینی را به بهترین نحو ممکن انجام دادیم .

نوشته های مشابه

در زیر سه کیک زیبا که توسط تیم با استعداد شرکت Sweet Cheeks پخت و تزئین شده اند را شاهد هستید.

کیک تولد رسمی

کیک های برهنه ( کیکی که در اطراف آن خامه ای وجود ندارد ) این روزها بسیار زیاد شده اند. اما برای این کیک ها ، خامه کره ای صورتی بین هر سه لایه ریخته شده است. قسمت بالایی این کیک بدون گلوتن با گل های شاداب و زیبایی تزئین شده است .

آردیزون ( یا همان The Right Cheek از همکاران شرکت) می گوید :

فوق العاده است که گل های شاداب و  زیبا نه تنها زیبایی زیادی به کیک ها می بخشند، بلکه برای شیرینی های دسر و تزئین کاپ کیک ها نیز عالی هستند. آنها به ظاهر کیک ها ، حس عاشقانه، وقار، سرزندگی و حس طبیعی می بخشند.

کیک تزئینی اروپایی

یکی دیگر از موارد پر طرفدار با ظاهر “زیبا و با وقار” این کیک می باشد که با دسته گل های اروپایی زیبای ما تزئین شده است.

آردیزون می گوید: این طراحی ها ترکیب جالبی از سبک های مرسوم و پر طرفدار فعلی هستند.

او توضیح می دهد که برخی دیگر از سبک های مرسوم و پر طرفداری که در کیک ها استفاده می شوند عبارتند از: کیک های با تزئین و طراحی دستی، کیک های خیلی بزرگ و چند لایه، بوفه های دسر ترکیب شده با طراحی های ایکات و متالیک

کیک با طراحی گل های آفتاب گردان

آردیزون این کیک را ( که توسط یک تزئین کننده ی جوان در شرکت طراحی شده است ) به این شکل توصیف می کند:

ظاهری منحصر به فرد و هنرمندانه با رنگ طلایی طرح دست بر روی آبی تیره

رنگ آبی تیره به صورت خارق العاده ای با رنگ روشن گل های آفتاب گردان سازگار شده است. اگرچه گل های آفتاب گردان و گل های مروارید گربرا از جمله انتخاب های مرسوم و معمول در ماه های تابستان هستند، اما برخی دیگر از گل های بزرگ زیبا برای گل آرایی کیک استفاده می شوند .

عبارت اند از: پونه، رز، گل ادریس، ارکیده و رانونکلوس

جالب است که آردیزون می گوید: اخیرا ما شاهد تعداد زیادی گل های شاداب سبز رنگ، خزه ها، گل های شیپوری ایرلندی، اورانتانوس های آویزان و دانه های قهوه هستیم.

گل آرایی کیک ها و تزئین دسرها

آردیزون و تیمش از گل های شاداب برای بهبود ظاهر کیک ها و تزئین دسرها استفاده می کنند. اما خوشبختانه، شما لازم نیست که یک آشپز حرفه ای باشید تا بتوانید خودتان همان کیک های زیبا را درست کنید. در زیر چند نکته ی تخصصی مهم هستند که مفید واقع خواهند شد :

  1. اطمینان حاصل کنید که گل های دلخواه شما غیر سمی و ارگانیک باشند ( بدون آفت )
  2. از آزمون و خطا برای انتخاب مکان مناسب گل ها روی کیک نترسید، دانه های کوچک، توت ها و برگ ها معمولا زیباترین موارد تزئینی کوچک برای ترکیب چند گل با هم می باشند.
  3. گل هایی را انتخاب کنید که وقتی چندین ساعت بیرون از آب قرار می گیرند پژمرده نشوند و ماندگار باشند – گل ادریس، اگرچه بسیار محبوب است، اما برای این کار مناسب نیست، به هر حال، ارکیده ها، رزها و دیگر گیاهان شاداب فوق العاده هستند.
  4. گل های با سایز مختلف انتخاب کنید. اگر فقط از گل های بزرگ برای تزئین کیک استفاده کنید چیز جالبی از آب در نمی آید.
  5. یک کیک بزرگ وقتی روی سینی یا سطحی که توسط ظرف های جالب که در آنها گل های شاداب قرار دارند احاطه شده باشد قرار گیرد، ظاهر بهتری خواهد داشت – ظرف هایی مثل فنجان های چایی باز، کاسه های کوچک، لیوان های جالب و هر نوع ظرف جالب دیگری که برای تزئین یک کیک مخصوص جشن مناسب باشد.

 

در اخر در صورتی که از مطلب بالا استفاده کردید به شما توصیه می کنم از مطالب ما درباره گل آرایی حتما دیدن کنید برای دیدن مطالب مجموعه بوی گل درباره گل آرایی کلیک کنید

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا