اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییپرورش و نگهداری گل های شاخه بریدهصنعت گل

چگونه عمر گل هایمان را بیشتر کنیم

شاید برای شما هم پیش آمده باشد … هدیه ای از گل های زیبا از مخاطب خاصتان … تا حالا فکر کردید چگونه می توانید عمر این گل ها رو افزایش بدید ؟ متخصصان مجموعه گل آرایی بوی گل برای شما پیشنهادات خارق العاده ای دارند با ما همراه باشید تا عمر گل هایتان را افزایش دهید در ضمن حتما نظرات خودتان را برای مجموعه بوی گل ارسال کنید .

چگونه عمر گل هایمان را بیشتر کنیم 

شاید به تازگی دسته گل زیبایی از یک دوست، اعضای خانواده، همکار یا عشق زندگیتان دریافت کرده باشید. مسلما دوست دارید این هدیه ی احساسی زیبا و دوست داشتنی را تا جایی که امکان داشته باشد نگه دارید. اما چگونه؟ متاسفانه، گل های چیده شده عمر کوتاهی دارند و اگر چه مجموعه بوی گل روش تضمینی برای تازه و سرزنده نگه داشتن گل ها به مدت هفت روز پیشنهاد می کند، اما به هر حال گل ها تا ابد زنده نمی مانند.

ممکن است فکر کنید که هر کاری که در کتاب ها گفته شده است را تا حالا انجام دادید تا کاری کنید ‘گل هایتان بیشتر عمر کنند، اما این درست نیست. هر کدام از 5 نکته ی نگهداری از گل غیر مرسوم زیر را که توسط متخصصان پرورش گل ما ارائه شده اند را انجام دهید و مطمئن باشید پیشرفت چشمگیری در افزایش طول عمر گل هایتان شاهد خواهید بود :

چگونه عمر گل هایمان را بیشتر کنیم

نوشته های مشابه

چگونه عمر گل هایمان را بیشتر کنیم

1.      حدود 4/1 دلستر لیمویی به آب اضافه کنید. قند موجود در دلستر تغذیه ی مناسبی برای گل ها است و عصاره ی لیموی موجود در آن میزان اسیدی کافی برای از بین بردن و متوقف کردن تکثیر و افزایش هر گونه سم در آب را دارا می باشد.

2.      برای هرس کردن انتهای ساقه ها و برش مناسب دادن از قیچی های باغبانی استفاده کنید، نه قیچی های معمولی. در این صورت گل ها می توانند مواد مغذی موجود در آب را خیلی آسان تر جذب کنند و بنابراین بیشتر عمر می کنند.

3.      مقدار کمی سفید کننده به آب اضافه کنید تا هر گونه باکتری را از بین ببرد – باکتری ها دشمن شماره یک گل ها هستند.

4.      گرده ها را پاک کنید پیش از اینکه کل میز، گلدان یا سطح زیرین گلدان را پر کنند.

5.      آب کثیف و آلوده را دور بریزید، گلدان را بشویید و آن را هر روز با اب تمیز و تازه آب پیشین را جایگزین کنید. اگر محیطی تمیز برای گل ها فراهم کنید، آنها شاداب تر شده و بیشتر عمر می کنند.

همیشه گل های زیبای شما بالاخره پژمرده می شوند  و احساسات شما جریحه دار خواهد شد. ولی با این حال تا جای ممکن گل ها را شاداب و سرزنده نگه دارید و به این صورت تا جای ممکن آن حس خوبی که با دریافت آن گل ها به دست آورده اید را حفظ می کنید.

 

در صورتی که از این مطلب لذت بردید ما راهکار های بیشتری برای ماندگاری گل های زیبا شما داریم پس حتما به مطالب زیر سری بزنید تا طول عمر گل هایتان را افزایش دهید

چگونه ماندگاری گل ها را بیشتر کنیم ؟

آموزش و راهنمایی آبیاری گل و گیاه آپارتمانی

 

 

 

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. برای شرکت در رویداد ها باید تا اردبیهشت ماه سال 97 صبر کنید . اطلاع رسانی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا