حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی واقع در فاز ۱ بوستان نهج البلاغه در تاریخ ۱۴ تیر ماه برگزار شد .

در دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی هنرجویان بوی گل مفاهیم و الفبای گل آرایی را آموختند و تمامی ابهامات و سوالاتی مرتبط با گل آرایی را برطرف کردند .

شروع دومین دوره کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

در شروع کارگاه خانم دکتر ابدالی طبق رسم کارگاه های مقدماتی ، توضیحات مختصری را درباره خودشان و مطالب در نظر گرفته انجام دادند .سپس با شروع رسمی کارگاه پاورپونت ها و مطالب آماده توسط موسسه بوی گل برای هنرجویان ارایه شد . این مطالب از مقالات برگزیده و کتاب های نوین گل آرایی ، تهیه شده بود .

 

برعکس کارگاه قبلی مقدمات و اصول گل آرایی ، این کارگاه قسمت عملی نداشت و تمامی هنرجویان توانستند از دانش حداکثری خانم دکتر ابدالی تمام و کمال بهره مند شوند .

دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

قسمت های مختلف کارگاه

کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی در دو قسمت ۱:۳۰ و یک قسمت ۲ ساعته برگزار شد که در قسمت دوم مدیریت موسسه بوی گل توضیحاتی را درباره چارت آموزشی و پکیج های آموزشی ارایه شده به هنرجویان ارایه دادند .

دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

سورپرایز دومین دوره کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

همچنین سورپرایز این کارگاه را می توان نظم فوق العاده آن همراه با استفاده از تیم مجرب تشریفات نامید که با پوشیدن لباس هایی شکیل ، به هرچه بهتر شدن کارگاه کمک کردند کما اینکه در گفتار و ادب هم به بهترین شکل ممکن از هنرجویان استقبال شد و رسم زیبای ما ایرانیان ، مهمان نوازی را بجا آوردند .البته این تنها قسمتی از سورپرایز این کارگاه بود . در ادامه تمامی مطالب کارگاه در قالب فیلم های خلاصه و کوتاه در اختیار هنرجویان قرار گرفت .

دومین کارگاه اصول و مقدمات گل آرایی

مراسم بدرقه و عکاسی دومین دوره اصول و مقدمات گل آرایی

در پایان این کارگاه ، هنرجویان به همراه تیم آموزشی و اجرایی ، تصاویری را به رسم یادگار ثبت کردند و توانستند در انتها بر خلاف کارگاه قبلی نمره ۲۰ را اذان خود کنند .

 

برای ثبت نام در دوره های آموزش گل آرایی می توانید به وب سایت آکادمی بوی گل مراجعه کنید .