اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

آموزش گل آراییصنعت گل

در تابستان چه نوع گل هایی برای گل آرایی مناسب تر است ؟

سلام به دوست داران بوی گل ، برای شما مطلبی رو آماده کردم که بعد از مطالعه آن می توانید دسته گل و  گل آرایی های زیبایی که مناسب فصل تابستان هستند را انتخاب کنید ، همینطور به زیبایی از آن ها در مهمانی های خانوادگی ، دوستان ، تولد ها و دیگر مراسم استفاده کنید . امیدوارم از این پست نهایت استفاده را ببرید و اگر نظری ، پیشنهادی ، انتقادی ، سخنی دارید مجموعه بوی گل مشتاقانه منتظر گوش دادن به دیدگاه شماست .

 

اجازه دهید صحبت را با یک قانون همیشگی آغاز کنیم : گل های  تابستانه باید احساس گرمای روزهای آفتابی با رایحه های فوق العاده را متجلی کنند. گل های سبز روشن، زرد کره ای و بنفش دوست داشتنی رنگ و بوی عالی ای به این فصل زیبا از سال می دهند. برای انتخاب بهترین گل های تابستانه برای یک مهمانی تولد ، دورهمی های خانواده یا دوستان باید به خواندن ادامه دهید تا متوجه شوید مناسب ترین انواع گل ها در  تابستان کدامند. در پایان این مقاله، ما همچنین درباره ی چگونگی خرید یک هدیه ی گل منحصر به فرد برای  یک دختر یا پسر  به شما اطلاعات خواهیم داد .

نکاتی در مورد انتخاب گل های تابستانه در تابستان

فصل تابستان برای به ساحل رفتن و  مهمانی های دیگر  عالی است. برای مهمانی هایی که در ساحل برگزار می شوند، یک مدل قوسی پوشیده شده با گل های زیبا توصیه می شود. ساحل الهام بخش دسته گل های تزئین شده با صدف ها است چون این باعث بازتاب حس ساحل می شود.

نوشته های مشابه

وقتی نوبت به انتخاب بهترین گل های تابستانه می رسد، شما انتخاب های زیادی دارید.

در زیر برخی از گل هایی که می توانید به عنوان یک هدیه انتخاب کنید را مشاهده می کنید .

 کل های تولد

Chrysanthemum

این گل ها یکی از پر کاربرد ترین و کلاسیک ترین گل های مورد استفاده در دسته گل ها می باشند. آنها تقریبا در هر رنگی موجود هستند. این گل های در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. می توان از آنها در تزئینات استفاده کرد تا به دسته گل رایحه، زیبایی، شکل جالب یا زیبایی خاص اضافه کنید.

 

 کل های تولد

گل مینا ( Aster)

 

گل مینا به راحتی شخص را به وجد می آورد و لبخند روی صورت ها می نشاند. شاخ و برگ های محکم و قوی آن در طول تابستان می رویند. آنها بدون توقف تا فصل پاییز شکوفه می کنند. می توانید گل های مینا را در رنگ های سفید، صورتی یا بنفش کمرنگ انتخاب کنید که همه برای یک هدیه به دیگران و عزیزانتان مناسب هستند. گل های تابستانی  مزایای سلامتی منحصر به فردی هم دارد.

 گل های تولد

گل همیشه بهار (Marigold)

گل همیشه بهار یکی دیگر از گل های عالی برای فصل تابستان است. این گل در رنگ های نارنجی و زرد گرم روشن موجود می باشد. این گل ها می توانند فرد را به وجود آورند و بهترین تاثیر را بر حال و هوای فرد می گذارند، به خصوص در طول فصل تابستان. یک نکته ی جالب در مورد این گل ها این است که می توان آنها را به عنوان رایحه دهنده همراه با آب و عسل نوش جان کرد.

 گل های تولد

گل شاه پسند(  Verbena)

شاه پسند در رنگ های مختلفی موجود است. این گل ظاهر آبشاری دارد.

می توانید آنها را در گلدان ها، جعبه ها یا در دسته گل های با تزئینات منحصر به فرد قرار داد. همچنین می توانید یک دسته از این گل های زیبا را در یک دسته شامل دیگر گل ها قرار دهید یا به تنهایی در یک دسته گل قرارشان دهید. در هر حال، این یک هدیه ی گلی عالی برای هدیه به دیگران می باشد.

 گل های تولد

سوسن چشم سیاه  (  Black-eyed Susan )

سوسن چشم سیاه یک گل وحشی محبوب است. گل یک هدیه ی همیشه مورد پسند است که حال و هوا را به وجد می آورد. این گل های سرسخت طلایی عالی در طول تابستان می رویند. می توان از آنها برای زیبا سازی دسته گل تابستانه ی خود استفاده کرد .

 گل های تولد

گل پتویی(Blanket Flower  )

گل پتویی یکی دیگر از گل های عالی برای هدیه دادن در طول فصل تابستان است. ظاهر شادی بخش این گل به زیبایی دسته گل با تزئینات منحصر به فرد شما می افزاید. این گل دارای گلبرگ های قرمز با کناره های زرد است.

 گل های تولد

شاه پسند گرمسیری(Lantana )

شاه پسند گرمسیری در رنگ های بسیار متنوعی موجود است. این گل به رنگ های زرد، قرمز، نارنجی، بنفش و صورتی می روید. این گل در طول فصل تابستان شکوفه می کند و بسیار مقاوم است. آنها گل های تابستانه ی ایده آلی هستند که می توانند تاثیر قلبی خوبی بر روی یک پسر یا دختر برای هدیه  داشته باشند.

 

 

 

موارد بالا گل های عالی ای هستند که باعث سرزنده شدن هر دسته گل شامل گل آرایی های منحصر به فرد می شوند. یک مورد منحصر به فرد دیگر برای هدیه ی گلی، ابزار آراستن گل شخصی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا