اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

اخبار گل آراییصنعت گل

گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی توسط هنرجویان بوی گل

با عرض سلام و ادب خدمت همهههههه دوست داران گل و گیاه، امروز گزارش ویژه از گل آرایی رویداد سرآمدان روابط عمومی ایران براتون آماده کردم . اینکه هنرجویان خلاقمون دقیقا چیکار کردند و با دستان هنرمندشون چه آثار فاخری رو خلق کردند . شما هم می تونید با شرکت در کارگاه های موسسه بوی گل یکی از هنرجویان ما در دوره های کارآموزی باشید .

گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی

گل آرایی رویداد های کشور توسط موسسه بوی گل ( گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی )

مفتخریم به مانند همیشه اعلام کنیم موسسه بوی گل به عنوان اولین موسسه گل و گیاه کشور ، بزرگ ترین رویداد روابط عمومی کشور رو با حضور آقای دکتر دارابی و آقای سلطانی فرد ، گل آرایی کرد و باعث تعریف و تمجید بسیاری از کارکنان اجرایی و مشارکت کنندگان در این رویداد شد .

این اولین بار نیست که موسسه بوی گل به عنوان یکی از برترین دارنده های تیم گل آرایی در کشور ، اقدام به گل آرایی چنین مراسم هایی می کند . علاقه مندان به شرکت در این پروژه ها می توانند با شرکت در دوره های کارآموزشی موسسه بوی گل در این پروژه ها شریک باشند .

نوشته های مشابه

کما اینکه موسسه بوی گل ، اولین موسسه ای هست که بستری را در جهت پیشرفت گل آرایی در کشورمان با برگزاری دوره های کارآموزی ایجاد کرده است .

گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی

انتظار دارید بهترین باشید ؟ پس باید بهترین ها رو انتخاب کنید ( گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی )

گل آرایی همایش های فاخر کشور آن هم با وجود بسیاری از موسسات خدمات گل آرایی با سابقه در تهران را می توان سندی بر پیشرفت این موسسه دانست که با برگزاری کارگاه های آموزشی گل آرایی توانسته این هنر را پیش از پیش بهبود بخشد آن هم با آمیزش رنگ آمیزی با عطر گل ، طراوات و شادابی را در میهمانی و رویداد های مهم سرزمینمان

گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومیگل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی

در دوره کارآموزی گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی چه گذشت 

طبق برنامه قبلی هنرجویان بزرگوارمون با پیش ثبت نام در دوره های کارآموزی نسبت به شرکت خودشون در این دوره اقدام آمادگی کردند . با همکاری کارشناسان بوی گل و مدیریت موسسه ، فضایی در اختیار این هنرمندان برای خلق اثری زیبا فراهم سازی شد .

با حضور استاد و استاد یار عزیزمان و هنرجویان بوی گل ، پروژه گل آرایی این همایش آغاز شد . در ابتدا هنرجویان با شروع آماده سازی اسفنج ها ، بستر های لازمه رو برای گل آرایی مهیا کردند .

سپس با حضور استاد در سالن همایش و نظارت ایشان ، هنرجویان شروع به زیرساخت سازی کردند در این میان صحبت های استاد عزیزمان و به اشتراک گذاشتن تجربیاتشان با هنرجویان سبب بهود فرآیند گل آرایی شد . در نهایت هنرجویان با قرار گل ها در اسفنج ها با توجه به تکنیک های گل آرایی ، هنر خودشان را به نحو احسنت به نماش گذاشتند .

در پایان پس از سپری شدن 5 ساعت کار مداوم در کنار هنرجویان ، پروژه گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی ایران به پایان رسید  و عکس یادگاری به رسم یادبود گرفته شد .

 

گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی گل آرایی همایش سرآمدان روابط عمومی

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا