حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

 

تزیین گل

 

گل ها مخلوقاتی جادویی هستند که می توانند روز هر کسی را دلپذیر و روشن کنند . یک تزیین زیبا می تواند یک اتاق را به یک جای چشم نواز و جذاب تبدیل کند . اگر همیشه دوست داشته اید تا بدانید چگونه باید تزیین گل انجام دهید اما نمی دانید چگونه یادگیری گل آرایی را شروع کنید دیگر نگران نباشید چون ما به شما آموزش گل آرایی را  آموزش  خواهیم داد . در این جا ما به شما یاد می دهیم که یک تزیین وحشی زیبا را انجام دهید که بسیار جذاب است , همچنین در آموزشگاه گل آرایی بوی گل شما علاقه مندان عزیز به هنر گل آرایی می توانید دوره های آموزش گل آرایی را دنبال کنید .

 

تزیین گل

موارد مورد نیاز :

گل های گوناگون

گلدان

یک قطعه اسفنج مخصوص

 

ابزار :

قیچی مخصوص

چاقو

 

انواع گل ها :

 

تزیین گل

 

۱.گل لاله

۲.گل صد تومانی

۳.گل ابری نقره ای

۴.گل رز

۵.گل رز های بیشتر

۶.گل مامیثا

۷.گل مومی

۸.گل flowering quince

۹.گل فریزیا

۱۰.گل یاسمن

۱۱.گل الاله

۱۲.گل شب بو

 

نکته قابل توجه :

زمانی که  گل ها را برای تزیین خود انتخاب می کنید ، برای پایه  نیاز  به گیاهان سبز دارید  و سپس  گل ها و پرکننده ها را اضافه  کنید .

 

شرح مراحل تزیین گل :

 

تزیین گل

 

ما گل های  ابری نقره ای و flowering quince  را به عنوان پایه استفاده کردیم .

تزیین گل

 

گل های کانونی ما رز ها و صدتومانی ها بودند . این گل ها اندکی از بقیه بزرگتر هستند . این نکته را هنگام انتخاب گل های محوری به یاد داشته باشید .

 

تزیین گل

 

و ما گل های زیادی ثانوییه ایی در اختیار داریم .

 

تزیین گل

 

و تعدادی پرکننده دوست داشتنی کوچک .

 

تزیین گل

 

پیش از ان که کار تزیین گل را شروع کنید ، نیاز دارید که گلدان خود را اماده کنید . یک قطعه اسفنج را در اب بگذارید خیس بخورد  تا زمانی که کاملا خیس و از اب  پر شود . سپس با چاقو ان را ببرید تا اندازه ان مناسب گلدان شود . اگر اسفنج کاملا کف گلدان را نمی پوشاند ، اشکالی ندارد . حال گلدان خود را تا نصفه پر از اب کنید.

 

تزیین گل

 

حال باید گل ها را برای تزیین گل آماده کنید . برگهای انها را کنده و ساقه ها را به صورت زاویه دار ببرید . شما با قیچی کردن ساقه به جذب بهتر اب توسط ان کمک می کنید .

 

تزیین گل

 

یکی از تکنیک هایی که تزیین شما را طبیعی می کند اضافه کردن شاخه ها می باشد . ما با گل flowering quince پیش رفتیم که در اواخر زمستان گل می دهد . شاخه ها طول های مختلفی دارند و در اسفنج در زوایای گوناگونی قرار می گیرند . به نحوه قرار دادن هر شاخه توجه کنید چون برای تزیین شما اهمیت زیادی دارد . داستان شما با این گل ها در حال اغاز شدن است .

 

تزیین گل

 

سپس ما گل های ابری نقره ای را اضافه کردیم. ما شاخه ها را در زوایای مختلف در اسفنج قرار دادیم و یک حالتی را ایجاد کردیم که از بقیه شکوفه های ما محافظت می کرد.

 

تزیین گل

 

حال زمان ان است که گل های کانونی را برای تزیین گل اضافه کنید . این ها گل هایی هستند که بیرون قرار می گیرند و بیشترین جذابیت را در دسته گل خواهند داشت . به حالت گل اول محوری (رز) توجه کنید و ان  را به گونه ای اضافه کنید که زیبایی اش هویدا و برجسته باشد و زیبایی کلی تزیین گل را بالا ببرد .

 

تزیین گل

 

گل دوم  محوری گل صدتومانی است . این همیشه ایده مناسبی است که گروهی از گل ها را داشته باشید . به جای ایجاد طرحی خال خالی  چندین گل را در یک جای کوچک بگذارید .همان گونه که می بیند ما این گل های صدتومانی را مانند یک تیم کوچک در کنار هم گذاشته ایم .

 

تزیین گل

 

حال گل های ثانویه خود را اضافه کنید .در تزیین گل ها  سعی کنید گل ها در عین اینکه کنار هم قرار دارند ، اندکی نیز از هم فاصله داشته باشند . زمانی که همه گل ها در یک سطح باشند تزیین حالت دایره ای به خودش می گیرد که بد نیست اما به حالتی طبیعی منجر نمی شود .

 

تزیین گل

 

بسیار بهتر شده است .

 

تزیین گل

 

 

 

تزیین گل

 

در اخر نوبت پر کننده ها می باشد . سوراخ ها  و شکاف ها در تزیین گل خود را پیدا کرده و انها را با شکوفه های کوچک خود پر کنید . این یک فرصت برای اضافه کردن حالت طبیعی به تزیین است . اجازه دهید گل ها در حالت طبیعی خود قرار بگیرند   و سپس انها را در جایی قرار دهید که با تزیین شما هماهنگ باشند . با خمیدگی های طبیعی گل ها نجنگید . از انها به نفع خود استفاده کنید و انها را در جایی قرار دهید که به حالت هنری کار شما بیفزایند .

 

تزیین گل

 

فراموش نکنید شکوفه ها را کمی به بیرون بکشید تا فضای تنفسی در اطراف انها فراهم باشد . اجازه دهید تا تعداد کمی از انها به صورت کوتاه و بلند قرار بگیرند و همه هم اندازه نباشند . خلاق باشید  و از این نترسید که گل هایتان بر روی لبه گلدان بیفتند و روی ان خم شوند .

 

تزیین گل

 

خوبی این تزیین این است  که اگر از حالت پایانی تزیین خوشتان نیامد می توانید دوباره امتحان کنید و تزیینی دیگر را انجام دهید . اگر در حال یادگیری هستید می توانید یک تزیین انجام دهید و فردا دوباره با همان گل ها تزیینی جدید را امتحان کنید . به تمرین ادامه دهید و از گل ها لذت ببرید .

 

تزیین گل

 

این گلها بی نظیر هستند .

 

تزیین گل