اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

صنعت گلگل های شاخه بریده

معانی و مفاهیم مختلف گل ها چیست ؟‌

 گل آرایی های جذاب و دسته گل های بی نظیر  برای مراسم عروسی و تزیین های جذاب گل روز ولنتاین تا شکوفه هایی که ما به عنوان هدیه یا حتی ابراز علاقه تقدیم می کنیم ، دلایل و معانی گل های زیادی وجود دارد . دفعه بعد اندکی پیش از خرید تامل کنید و مفهوم و معانی گل های مختلف را با دقت بررسی کنید . گل ها می تواند یک هدیه شخصی شگفت انگیز باشند اگر آن گلی را انتخاب کنید که معانی اش بیشترین نزدیکی را به پیامی داشته باشد که می خواهید ارسال کنید . گل ها بهترین هدیه هستند اگر در کنار معانی گل آرایی زیبایی هم داشته باشند.  در این زمینه آموزشگاه گل آرایی بوی گل مفتخر است که می تواند با بهترین اساتید و آموزش ها شما همراهی کند تا در مراسمتان با خدمات گل آرایی این موسسه تک به نظر برسید  . 

معانی گل های مختلف

میخک

یکی از رایج ترین گل ها در جهان گل میخک می باشد که بسیار محبوب است . میخک ها در انواع مختلف رنگ ها وجود دارند و معمولا از معانی گل میخک یا نماد آن عشق و شیدایی را میتوان نام برد .

معانی گل های مختلف

نوشته های مشابه

گل داوودی

گل های داوودی نشانگر دوستی ، عشق و لذت هستند . انها برای دکور جلوی دالان در تابستان و پاییز استفاده می شوند . انها گل های با دوام و رنگی هستند که مراقبت از انها نیز اسان است.

معانی گل های مختلف

گلایل

شاخه های بلند گلایول یکی چشم نوازترین گل ها می باشند . این گل ها معنی قدرت ، افتخار و شیفتگی می دهد که می تواند برای دادن به فرد خاص مقابل مناسب باشد . این گلهای استوانه ای می توانند تا پنج فوت رشد کنند . هم چنین انها تقریبا در هر رنگی از قرمز روشن تا صورتی وسمه ای وجود دارند .

معانی گل های مختلف

گل ادریس

شکوفه های بزرگ و زیبای بوته ادزیس معانی متضادی دارند . انها هم می توانند به عنوان گیاه و هم به عنوان گل مورد بریده شوند چون دارای شکوفه های بزرگ و زیبایی هستند . یه علاوه انها بویی عالی دارند . انها علاوه بر اینکه زیاد در مراسم های عروسی زیاد استفاده می شوند به خاطر تنوعشان نیز زیاد محبوبیت دارند .

معانی گل های مختلف

گل زنبق(ایریس)

تنها چند گل دیگر می توانند با زیبایی ظرافتمندانه زنبق همخوانی داشته باشند. این گل نشان دهنده ایمان ، امید و اگاهی است و می تواند در موقعیت های بسیاری یافت شود . هر چند به خاطر رنگ ابی جذابش شناخته شده است در رنگ های دیگری مانند زرد و سفید نیز می تواند یافت شود .

معانی گل های مختلف

ارکیده

این گل جذاب نشان دهنده نادر بودن و زیبایی ظریف می باشد. انهایی که دنبال یک گل با تاثیرگذاری پایدار هستند می توانند این گل را به عنوان گزینه ای عالی انتخاب کنند . هم به عنوان گیاه در گلدان و هم گل بریده شده بسیار جذاب می باشند .

معانی گل های مختلف

سوسن پرویی

هر چند از دیگر سوسن ها مقداری کوچکتر هستند اما این نوع سوسن های پرویی دارای ویژگی های خاص خود هستند . این گل به معنای دوستی و ایثار می باشد و شما می توانید برای رساندن این مفاهیم از ان استفاده کنید . این گل در رنگ های مختلفی وجود دارد و می توانند تزیینی جذاب را ایجاد کنند .

معانی گل های مختلف

گل رز

گلی محبوبتر و پراستفاده تر از رز وجود ندارد . به عنوان منبع الهام برای افراد در طول تاریخ ، رزها بدون شک نماد عشق و قدردانی می باشد . برای هر رنگ گل رز معنی خاصی وجود دارد که می توانید درباره انها مطالعه کنید .

معانی گل های مختلف

 

سوسن های Stargazer (چلچراغ)

به خاطر ظاهر شگفت انگیز و شکوفه های ستاره مانند ان و بوی دلپذیرشان ، سوسن های stargazer شاهکارهایی جادویی هستند . این گل ها در حالت سنتی به معنی معصومیت و خلوص و پاکی می باشند اما امروزه مفهوم افتخار و بالیدن می باشد.

معانی گل های مختلف

گل افتابگردان

افتابگردان که دارای گلبرگ هایی زردرنگ می باشد نه تنها تداعی به خورشید شباهت دارند بلکه در طول روز نیز به سمت خورسید می چرخند.  این گل به مفهوم گرمی و عشق ورزی و ستایش می باشد و هم چنین نشانه طول عمر هستند .

معانی گل های مختلف

گل لاله

گل لاله به معنای عشق کامل است اما می تواند مفهوم زیبایی و ظرافت نیز بدهد . این گل به عنوان یکی از رایج ترین گل هایی است که در سراسر دنیا پرورش می یابد اما در لاله های هلندی از بقیه لاله متمایز می باشند .

معانی گل های مختلف

این ها تنها چند گل از نمونه گل های بسیار بود . گل های بسیار دیگری وجود دارد که هر کدام مفهومی خاص را می رسانند .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا