حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

با عرض سلام خدمت گل های جاودان بوی گل ، امروز براتون یک امر خیر دارم . اگر تا الان به عروسی با شکوه خود فکر نکردید خب خیلی اشتباه کردید ! حالا زمان فکر کردن و تصمیم گیری است ! در این مطلب بوی گل ۸ گل برتر رو که در اروپا بیشترین کاربرد را در مجلس های عروسی دارد را معرفی می کند تا عروسی با شکوه تری را برای زوج خوشبختان فراهم کنید . شما این شانس رو دارید که این مطلب رو مطالعه کرده و عروسی زیبا تری را داشته باشید . اگر نظری ، پیشنهادی ، انتقادی ، سخنی دارید مجموعه بوی گل مشتاقانه منتظر گوش دادن به دیدگاه شماست . حتما با نظراتتون به ما انرژی بدید .

۸ گل زیبا برای مجلس عروسی که باید از آن ها استفاده کرد

گل ها یکی از بهترین مخلوقات طبیعی هستند و مردم گل ها را به خاطر زیبایی منحصر به فرد آنها ، سال هاست که دوست دارند. خانواده های سلطنتی مصر لباس های دوخته شده از گل ها همراه با لایه های طلا به تن می کردند. گل ها هدیه های عالی تقریبا برای همه ی مراسم ها می باشند و دسته گل ها از جمله دکوراسیون ضروری برای جشن های عروسی در سراسر دنیا هستند.

اگر می خواهید بهترین گل ها را به عنوان هدیه انتخاب کنید، پس به جای درستی ( بوی گل ) آمدید. در این مقاله ما ۷ مورد از زیباترین گل ها را برای مراسم عروسی انتخاب کردیم. بنابر این ، راحت بنشینید و یک فنجان قهوه یا چایی میل کنید و به خواندن این مقاله ادامه دهید.

گل مجلس عروسی

۱ جوانه ی گیلاس

جوانه های گیلاس در ابتدای بهار شروع به شکوفه دادن می کنند ( جزو گل های فصلی هستند ). گل های فوق العاده زیبای سفید و صورتی رنگ آنها به درخت هایشان تعلق دارد که از دسته گیاهان “prunus” می باشند.

گل ها در سراسر جهان از ارزش بالایی برخوردارند چون نماد و نشانگر رسیدن بهار هستند.

بیشتر متخصصان در این زمینه گل های ارزان قیمت جوانه ی گیلاس را در طول بهار و تابستان فراهم می کنند.

گل مجلس عروسی

۲ گل لاله

لاله یکی دیگر از انتخاب های عالی برای مراسم عروسی است. می توانید یک دسته گل شامل گل های لاله در فصل های تابستان و بهار خریداری کنید . گل های هدیه ای معمولا در مناطق با آب و هوای سرد یافت می شوند. این گل ها در آب و هواهای معتدل یا گرم رشد نمی کنند. می توانید یک دست گل شامل گل های زرد، صورتی، نارنجی، قرمز و بنفش برای جشن عروسی بخرید. گل های بنفش نماد وفاداری، لاله های زرد نماد خوشحالی و خوشبختی و لاله های قرمز نماد عشق عمیق و لاله های سفید نماد بخشندگی هستند.

گل مجلس عروسی

۳  گل کوکب

کوکب یکی دیگر از گل های فوق العاده زیبای دیگر برای جشن عروسی است. می توانید با گلفروشی محله خود تماس بگیرید و یک دسته گل ارزان قیمت کوکب بخرید. این گل بومی مکزیک است و دسته ی گیاهان Asteraceae dicotyledonous است. دیگر گونه های مشابه و مرتبط با آن عبارتند از chrysanthemum، مروارید، گل آهاری و گل آفتابگردان می باشند.

گل مجلس عروسی

۴ قلب خونین

همه می دانند گل های شبیه به قلب ، نماد عشق هستند. حالا، گل های شبیه به قلب را در یک دسته تصور کنید. به نظر خوب می آید. اینطور نیست ؟ یک دسته گل شامل گل های قلب خونین می توانند تاثیرگذارترین حس را داشته باشند. این گل ها به قدری زیبا هستند که می توانند توجه میهمانان را جلب کنند. می توانید یک دسته گل ارزان از این مدل را از گلفروشی محل خود سفارش دهید . این گل ها در رنگ های صورتی، زرد، سفید و مسلما قرمز موجود هستند. گل ها شبیه به قلبی خونین که در یک اتمسفر هستند.

گل مجلس عروسی

۵ گل توری ملکه آن

این گل زیبا و دلنشین نامش را از یکی از ملکه های انگلستان یعنی ملکه آن گرفته است. دوستان ملکه از وی خواستند تا توری ای شبیه به یک گل زیبا درست کند. ملکه همینطور که توری را درست می کرد از آن استفاده هم می کرد. بنابراین نام گل از وی گرفته شد. این گل نماد زیبایی، نعمت و جذابیت است.

گل مجلس عروسی

۶ پروتیز

پروتیز یکی از قدیمی ترین گل ها در تاریخ ۳۰۰ میلیون سال پیش است. این گل می تواند جذابیت منحصر به فردی در یک مراسم عروسی داشته باشد. این گل نماد شجاعت، طول عمر، تنوع و قدرت است. تزئین تالار مراسم عروسی با دسته های شامل پروتیز می تواند حس وفور و راحتی را به طور همزمان القا کند.

گل مجلس عروسی

۷  ماگنولیا

ماگنولیا یکی دیگر از گل های فوق العاده زیبا است. این گل در رنگ های متنوعی می روید. هر رنگ نماد معنای خاصی است. ماگنولیای صورتی نماد زیبایی زنانه، سفید نمود خلوص و بنفش نماد شانس و وفور نعمت است.

گل مجلس عروسی

۸  Chrysanthemums

این گل یکی از پر کاربرد ترین و کلاسیک ترین گل های مورد استفاده در دسته گل ها است. این گل تقریبا به هر رنگی می روید. آنها در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند. می توان از آنها در تزئینات به عنوان چاشنی، تکمیل کننده، شکل جالب یا زیبایی هر چه بیشتر استفاده کرد.

 

https://blog.booyegol.com/%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%a8%db%8c/

https://blog.booyegol.com/48-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%da%af%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af/