حتما به این نوشته امتیاز بدید و ما رو در گوگل همراهی کنید post

در این مطلب از زبان یکی از کشاورزان و باغبانان مطرح اروپا ، پیشنهادی برای مراقبت از گل و گیاه می شود که می تواند از گل و گیاه در سرما مراقبت کند به شما پیشنهاد می کنم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید .

کشاورزی با پلاکسی گلاس ( مراقبت از گیاهان در سرما )

 

باغبانی با پلاکسی گلاس ( مراقبت از گیاهان در سرما )

بسیار خب مثل اینکه شادابی گیاهان تقریبا در حال از دست رفتن است و به نظر زمستان سختی در پیش است، اما این جعبه ی کشاورز پلاکسی گلاس واقعا ایده ی خوبی است. گیاهان شاداب با ریشه های کم عمق به خوبی در ظرفی مثل این رشد می کنند – البته باید متوجه باشید وقتی گفته می شود مراقبت از یک گیاه آسان است بدان معنی نیست که به گیاه بی اعتنایی کنید و گیاه از خودش مراقبت کند.

کشاورزی با پلاکسی گلاس ( مراقبت از گیاهان در سرما )

نحوه ساخت ظروف پلاکسی گلاس

من ۱۰۰% مطمئن نیستم که این ظرف چگونه ساخته شده است، اما حدس می زنم که سازنده خیلی ساده چند قطعه پلاکسی گلاس را با سیلیکن ضد آب با استفاده از چسب به هم چسبانده است. شما باید سیلیکن را هم به داخل و هم خارج از بدنه اضافه کنید تا ظرف کاملا ایزوله شود.

زه کشی در ظروف پلاکسی گلاس 

بزرگترین مشکل در چنین پروزه ای کمبود زه کشی است که می توان این مشکل را به آسانی با ایجاد چند سوراخ در کف ظرف برطرف کرد. یا در صورتی که در فضای بسته باغبانی می کنید و آبیاری در همه ی فضا مشکل بزرگی برای شما نیست، پس می توانید مقداری سنگ ریزه ی آکواریومی در کف ظرف بریزید تا نقش آب انبار را ایفا کنند و به این صورت از بروز مشکل آبیاری بیش از حد جلوگیری کنید.