اولین و تخصصی ترین پایگاه خبری گل آرایی در ایران با نام بوی گل راه اندازی شد .

صنعت گلمناسبت های گل آرایی

تزیینات و دکوراسیون کریسمس 2017 برای خانه شما

با نزدیک شدن به کریسمس ، همه ما دوست داریم حال هوای خانه هایمان را عوض کنیم و با تزیینات زیبا به ضیافت کریسمس برویم . در این مطلب با تزیینات و دکوراسیون کریسمس 2017 آشنا خواهیم شد .

 

تزیینات و دکوراسیون کریسمس 2017

کریسمس نزدیک است ؛ وقت ان است که لوازم تزیینی خود را تهیه کرده و درخت خود را اماده کنید . ما برای شما چند دکوراسیون کریسمسی داریم که با آن می توانید خانه های خود را زیبا تر از قبل کنید .

ما انواع دکوراسیون ها را از فضای مجازی و وبلاگ های مختلف جمع اوری کرده ایم.

نوشته های مشابه

 


روشنایی سفید 

 

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

 

میشل دوست دارد که کارش را با  گیاهان و برگهای سبز تازه شروع کند و سپس زمینه کلی خانه اش را تغییر دهد. وسایل تزیینی سفید رنگ در یکجا می تواند فضای تاریک اتاق را دگرگون کند. او همچنین هر روز عناصر جدیدی را به دکوراسیون روزانه خود اضافه می کند.

 


سبک روستیک

 

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

جین اما از ترکیب اشیا ارزان یافتنی با چیزهای خانوادگی مورد علاقه ، توانسته کار جالبی در خلق منظره ای روشن انجام دهد. برای ما جالب بود که او چگونه از ترکیب اشیا با دکور سبز توانسته حالتی مدرن با ظاهری سنتی را پدید اورد.

 


 

مدرسه قدیمی

 

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

اگر حالت سنتی و کریسمس خانوادگی قدیمی را دوست دارید ؛ طرح الیسون براون برای شما مناسب است. او توانسته با وسایل تزیینی دست ساز و گلچین شده و ترکیب ان با برگ های سبز، ظاهری زیبا و قابل تحسین را به وجود اورد. گیاهان سبز روشن با وسایل قرمز حالت مناسبی از کریسمس قدیمی را به وجود می اورد.

 


تزیینات چوبی

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

بهترین دکوراسیون کریسمس توسط کلی انجام شده است جدا از سادگی ، جذاب بودن و شیک بودن ان است . شما نیاز به مواد انتیک همراه با یک عنصر بزرگ مانند پنجره قدیمی  یا کشوی کهنه دارید. شما همچنین نیاز به مواد طبیعی دارید تا به انها حالت مناسب ببخشند .

 


ترکیبات فلزی

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

 

با استفاده از اضافه کردن مواد طلایی رنگ به رنگ سفید اتاق زیبایی ببخشید. امی با استفاده از تاج گل های ساده همراه با رنگ های طلایی، یک درخت کریسمس رویایی افریده است.

 


مرکبات اکالیپتوس

دکوراسیون جذاب برای تعطیلات کریسمس

 

اکالیپتوس یکی از گیاهان زیبای سبز رنگ است که با تزیین ان با مواد طلایی و زرد رنگ روشن می تواند به مهمانی های شما زیبایی ببخشد.

 


ما چند نمونه از دکوراسیون ها را در اینجا اوردیم. شما ابتدا باید یک رنگ زمینه انتخاب کنید .

رنگ های پریده و شفاف همراه با رنگ های یکنواخت می تواند ظاهر شیک و جذابی برای کریسمس باشد. در اخر اینکه ، رنگ های متالیک امسال بسیار پرطرفدار شده اند.

در صورتی که نمی دانید چگونه از درخت کریسمس خود باید نگهداری کنید حتما به این پست سری بزنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا